ja en dan kunnen wij allemaal gaan smssen voor roelll!!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Knurkie het volgende:
ik denk niet dat Tanja Lieske zal nomineren ze draaide het al een beetje bij toen ze met Menno zat te praten Rob zou een goede keuze zijn
genomineerd zullen zijn volgens mij Roel, Tanja en Rob
Als Tanja maar eerst gaat Trailertrashquote:Op woensdag 21 september 2005 22:01 schreef Kimske het volgende:
Linda mag er van mij wel uit ja... die draagt nou niets iets bij in de groep, beetje meewaaier enzo
Dido krijgt al bijna een orgasme van een kompliment.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef ruby het volgende:
Menno massert Dido. Dido krijgt bijna een orgasme.
o ik denk dan dat Rob weg moet Tanja moet blijven voor de baby en Roel heeft Fansquote:Op woensdag 21 september 2005 22:03 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
ja en dan kunnen wij allemaal gaan smssen voor roelll!!
en dan hun allebei maar eruit toch?![]()
![]()
morgen de nominaties die bekend worden + het wel/niet halen van de weekopdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef jalla het volgende:
nu dit samenwerken. ingrid zet gezellig thee voor de groep. ze hebben elkaar allemaal helemaal gevonden. hoe moeten er hier nu ooit nog ruzies of confrontaties komen?????
Dido krijgt al een stramme max als er iemand naar hem kijkt!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dido krijgt al bijna een orgasme van een kompliment.
Ze hebben nu nog één gezamelijke vijand, Tanja, dus die moet er eerst uit voordat de heibel kan losbarsten.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:05 schreef jalla het volgende:
nu dit samenwerken. ingrid zet gezellig thee voor de groep. ze hebben elkaar allemaal helemaal gevonden. hoe moeten er hier nu ooit nog ruzies of confrontaties komen?????
ik word ook helemaal onpasselijk van dat geslurp op die lolliesquote:Op woensdag 21 september 2005 22:04 schreef scanman01 het volgende:
Heb het geluid maar even uitgezet
Torture!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef versabommie het volgende:
Chantal lacht, en mijn kat zit nu wederom tegen het plafond.
Waarom draaien ze wel elke keer het geluid weg als er iemand de dbk inmoet maar niet als chantal lacht???
*Bid mee*quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Laten we allemaal een schietgebedje doen:
Laat aub Dido, Rob en Tanja genomineerd staan
Dank u
Ja, en zo kan je aan alles wat ze zegt wel een negatieve draai geven. Ze denkt gewoon mee over hoe het sneller/efficiënter kan. Heb haar niet horen zeggen dat haar manier de beste is en dat ze het dan ook zo MOETEN doen.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:55 schreef -Delta- het volgende:
[..]
Relaxt, lief?
Ik vind er een irritante wijsneuserige houding vanaf stralen
"Vertel me niet hoe ik het moet doen, want ik doe het toch hoe ik het wil".
![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef scanman01 het volgende:
Laten we allemaal een schietgebedje doen:
Laat aub Dido, Rob en Tanja genomineerd staan
Dank u
Er is al een paar keer een opstand geweest van de hele groep tegen Tanja. Alleen als het er opaan kwam om het Tanja te vertellen, krabbelden ze terug. Maar het gevoel is er wel zeker!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:09 schreef jalla het volgende:
Ik zie dat niet zo hoor, dat de groep tanja als vijand heeft. ze denken gedeeltelijk dat het programma van haar afhankelijk is, maar lijken zich daarbij neergelegd te hebben. zie niks van een opstand of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |