Ja gek maar ik let wel op uiteraard.... alsof ik gevaarlijk ga doen voor een slip. Als er mensen staan te wachten etc met fietsen slip ik ook niet want ja je stuur zou maar eens omklappen ofzo lig je tegen hun op en zeggen ze dat je een noob bentquote:Op woensdag 21 september 2005 20:12 schreef Flyingdutchman het volgende:
Ik kijk altijd naar slippers van anderen. Je kent dat wel zo half onder een vrachtwagen met scooter en al...met ledematen uitstekend aan alle kanten.
Het mooiste vermaak is leedvermaak.![]()
Dude![]()
Nope, Sittard. Maar ik ben in Maastricht geboren. Maar ehm, de Kennedy brug ging toch over de maas, toch?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:03 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ow ik d8 dat jij ook in Maastricht woonde, lollercakes !
Ja gek ik weet niet precies of je daar goed kunt slippen, maar op die brug ziet het veel vetter uit en misschien herkennen hele 1337e mensen mij wel van Fok en ga ik veel geld verdienen !![]()
Ja naar rechts in een spiraal als je afslaat, maar verder looptie gewoon rechtdoorquote:Op woensdag 21 september 2005 20:14 schreef Eix het volgende:
[..]
Nope, Sittard. Maar ik ben in Maastricht geboren. Maar ehm, de Kennedy brug ging toch over de maas, toch?
Is dat niet die brug met een op/afrit in een spiraal? Of zit ik nu fout?![]()
Oh, volgens mij was dat alleen een afrit daar ja, dat kan.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja naar rechts in een spiraal als je afslaat, maar verder looptie gewoon rechtdoor
Ja he gek, maarja bij die ene nieuwebouwwijk met die relaxte tegels, oeeeh die hoor je goedquote:Op woensdag 21 september 2005 21:03 schreef mister_dog het volgende:
ik slip ook altijd je hebt ook een mooistukje nieuw asfvalt bij die falt die nieuw gebouwd word bij het viaduct daar kan je als er agenten een rollerbank comtrolle staan een helemooie slip maken....en ook bij jojarno's huis dan kom je zo door de hekjes dan heel cool de bocht om zo het bruggetje op en dan kom je los van de grond me je banden en dan slinger je bijna de sloot in maar op het laatste moment grijp je je stuur weer en slipje zo hun straatje op
En ik als professioneel slipperaar kan het weten
ja he dan krijgje piepende banden das kei gruwelijkquote:Op woensdag 21 september 2005 21:51 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja he gek, maarja bij die ene nieuwebouwwijk met die relaxte tegels, oeeeh die hoor je goed
Ja he maar dan echt harde piepende bandenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:07 schreef mister_dog het volgende:
[..]
ja he dan krijgje piepende banden das kei gruwelijk![]()
ik had laatst een wheelie die was langer als 5 meterquote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef -Numlock- het volgende:
Ik ben meer een wheelie-persoon.
Ja gek dat lukt me niet zo goed :/ en ik slip liever daar val je niet zo snel meequote:Op woensdag 21 september 2005 22:12 schreef -Numlock- het volgende:
Ik ben meer een wheelie-persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |