Je vergeet dat ze nu alles zelf moeten doen..geen 2 koppels om die velletjes klaar te leggen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zeker wel... Is een makkie... ze kunnen ook nog rustig slapen tussendoor. Geen probleem.
Ja maar het is ook vreemd.. eerst roepen van "wie valt af, kom op zeg het snel" en vervolgens boos worden als iemand zegt "ik stop wel"quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.
Volgens mij werd hij een beetje pissig omdat de groep meteen zo aan het zeiken was.
Was dat niet juist zwaarder voor de mensen die Menno en Ingrid steeds moesten tillen en bedienen?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook. Menno en Ingrid hebben zich al genoeg ingezet met die eieren aan hun voeten.
Roel en Rob zijn iig erg snel. Voor de rest heb ik er ook niet echt een beeld van, maar zo snel als R&R zijn ze niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Tan doet niet mee, Chantal wel: dus de tekst klopt al niet.
Heb ook geen beeld over wie de snelste is, weet alleen van het fietsen dat Ralph een enorme werklust heeft.
Hem vindt ik op basis daarvan wel een logische keus.
Ja maar zo wordt het wel gezien.. en het is ook niet echt prettig om een lange tijd niet te kunnen lopen.. deze opdracht is veeel zwaarder oke.. maar je moet toch iemand kiezen..quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Inca het volgende:
[..]
die ei op dracht was niks he ze werden op handen gedragen
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:00 schreef schatje het volgende:
Menno, Ingrid, Lieske en Chantal Tanja doen niet mee.
Of ze moeten afspreken dat lieske, menno en ingrid de andere taken voor een hele week overnemen. zou ook wel zo eerlijk zijnquote:Op woensdag 21 september 2005 19:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Was dat niet juist zwaarder voor de mensen die Menno en Ingrid steeds moesten tillen en bedienen?
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Marsepein het volgende:
Het is wel een partij gekibbel zeg, is er werkelijk geen enkel organisatie talent tussen de bewoners?
Ik denk het ook niet.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:08 schreef Darklight het volgende:
Dit gaat ze nog tegenvallen, 24uur achter elkaar doorgaan gaan ze niet redden denk ik
Dat hebben ze zelfs al in de DBK gezegd, dus dat is niets nieuwsquote:Op woensdag 21 september 2005 19:10 schreef Marsepein het volgende:
Hoorde ik al: Dit lukt nooit ???
Als ze 16 uur werken totaan morgenavond 8 uur (dan kunnen ze dus ook nog gewoon 8 uur slapen), moeten ze er 190 per uur doen om aan het totaal van 3000 per persoon te komen. Dat is dus ongeveer 3 per minuut.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:05 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Je vergeet dat ze nu alles zelf moeten doen..geen 2 koppels om die velletjes klaar te leggen.
Ze komen echt niet boven de 28000 totaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |