link? En nog iets van hoe veel zwakker ofzo?quote:Op woensdag 28 september 2005 10:59 schreef Ruzbeh het volgende:
Iwata bevestigt dat de Revolution de zwakste console van de alle drie worden.
Nu kunnen alle dromende fanboys eindelijk hun bek houden.
* gelezen heeftquote:Op woensdag 28 september 2005 14:04 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Of je leest een paar replies verder.
Nee, als er op dat site een filmpje is met Iwata en gozer die 'm interviewd.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:06 schreef Tomasso het volgende:
En sinds wanneer geloof jij een site buiten Nintendo.com als het om de Revolution gaat? Wanneer het jou uitkomt
Dat zonder bron heb ik gecorrigeerd.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat plaatsen zonder meteen een bron erbij te doen, desmilie en het gebruik van het woord fanboy door jou zijn 3 zaken waarvan ik zeg: das gek
IMO is het niet erg, mensen die geen HDTV hebben merken er toch niks van? Dus wat maakt het uit.quote:
Sla ik toch iets hoger aan dan Ruzbehquote:Iwata heeft in een interview voor de zender G4 meer details gegeven over de strategie voor de Revolution. Grafisch zal de Revolution minder krachtig zijn dan de X360 en PS3, maar bezitters van een non-HD-TV toestel zullen geen verschil merken. Nintendo hoopt dat hardcore gamers de Revolution minstens als tweede systeem gaan kopen. Nintendo benaderd third-party developers zelfs met mogelijke gameplay concepten en methodes om bestaande franchises geschikt te maken voor de Revolution.
Je postte net pas dat je het verschil niet ziet als je geen HD-tv hebt. Daarvoor deed je het net overkomen alsof de Revolution GameBoy graphics zou krijgen. Beetje overdreven, maar het maakt het wel duidelijk.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:12 schreef Ruzbeh het volgende:
?
Daar staat ook gewoon dat de Revolution niet zo krachtig zal zijn als de X360 of PS3.
Kijk is naar de vorige pagina.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zelfs MTV schrijft over Shigsy en de Revo: http://www.mtv.com/news/a(...)jhtml?headlines=true
Ja oke, maar ik zal me dan toch altijd een beetje underpowered voelenquote:Op woensdag 28 september 2005 14:08 schreef Ruzbeh het volgende:
IMO is het niet erg, mensen die geen HDTV hebben merken er toch niks van? Dus wat maakt het uit.Liever een goedkope console dan een krachtige console.
Hmm, never mindquote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef Xrenity het volgende:
[..]
En Tomasso, als je het verschil niet ziet zonder HD, dan dus wel mét HDtv. Dus wat doet jouw denken dat de Rev die functie krijgt?
Ik durf te wedden van niet.quote:Op woensdag 28 september 2005 14:29 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ja oke, maar ik zal me dan toch altijd een beetje underpowered voelen
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 28 september 2005 15:44 schreef Ruzbeh het volgende:
Hij zal in ieder geval effecienter aanvoelen van de PS3 of Xbox 360. En ik hou juist van efficiëntie.
Nou... dat de Rev met minder watt meer graphics kan produceren (meer calculaties ofzo). Dat moet wel, omdat het ding klein is en daarom minder warmte moet hebben enzo. Ennnn ook dat je de meeste graphics krijgt per dollar ofzo.quote:
Je kunt er best wat aardigs in stoppen ja, maar de hitte van dat aardigs moet ook afgevoerd wordenquote:Op woensdag 28 september 2005 22:11 schreef Steeven het volgende:
De Rev. komt pas over een jaar uit niet? Dan zijn de hardware prijzen ook weer gedaald, kunnen ze er best wat aardigs instoppen en voor 200 dollar verkopen lijkt me. Ik denk zelf dat het verschil net zo groot wordt als deze generatie. Maar dan nog, ik doe het niet voor de graphics, daar heb ik een PC voor.
Omdat je ook nog eens 2 sensoren naast je tv moet zetten?quote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef Tware het volgende:
Ik vraag me af waarom dat kastje per se zo klein moet zijn. Dat is wel het allerlaatste waar ik op let bij het kopen van een console...
Eerder om iets veel dommers, design, terwijl 90% het toch achter een deurtje heeft staan gewoonlijk.quote:Op donderdag 29 september 2005 08:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Omdat je ook nog eens 2 sensoren naast je tv moet zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |