onzin. of heeft elke nazi skinheas een of meerdere joden vermoord?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
jij mag denken maar dan beschuldig jij mee met samenwerken met Hitler en dat ik Joden dood heb gemaakt
klopt ik ben tegen elke vorm van fascisme dus ook de islamquote:2. jij vindt Submission goed dan ben jij Anti-moslim
touchequote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef Cynical het volgende:
[..]
Dan bevestig jij dat vrouwenmishandeling bij de Islam hoort.![]()
Daar ging die film over.
Wat is er toch met jou? Meki en ik pediken duidelijk vrede, en jij betaalt ons terug met 100 % pure rauwe haat. Je bereikt daar echt niks mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
onzin. of heeft elke nazi skinheas een of meerdere joden vermoord?
[..]
klopt ik ben tegen elke vorm van fascisme dus ook de islam
Jullie zijn geen nazi's. Die 'eer' ligt bij de oorlogsmisdadigers en hun symphatisanten uit WOII, die aan de kant van Hitler stonden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou? Meki en ik pediken duidelijk vrede, en jij betaalt ons terug met 100 % pure rauwe haat. Je bereikt daar echt niks mee.²
Alleen als je Submission belachelijk vind, net zoals ieder normaal-denkend mens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Cynical het volgende:
Als dat niet zo is, dan vind je deze film ook belachelijk, net zoals ieder normaal-denkend mens.
NOGMAALS BANSHEEBOY!!!! >>>>>>> WAT IS ER DAN ZO BELACHELIJK AAN SUBMISSION????quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen als je Submission belachelijk vind, net zoals ieder normaal-denkend mens.²
De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef Cynical het volgende:
[..]
NOGMAALS BANSHEEBOY!!!! >>>>>>> WAT IS ER DAN ZO BELACHELIJK AAN SUBMISSION????
Weer zo'n waardeloze post. Wie gooit er nog meer 'poep' op de stapel, en nog belangrijker, waarom is dat 'poep'!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waarom neem je nog de moeite voor dit crap, om nog meer 'poep' op de stapel te gooien??![]()
1. Het probleem is niet aangepraat, maar bestaat nu eenmaal bij moslims. Dat is nog tot daar aan toe, als dat probleem maar opgelost word. En dat wil Ayaan. Als dat gebeurt is, dan is er toch niets aan de hand, of wel soms?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:
1. De Moslims een probleem wordt aangepraat en
2. omdat wijlen Theo van G. en vooral Ayaantje hun best hebben gedaan om de Moslims te kwetsen.
Mohammed B. vond dat niet fijn en Theo kon dit later merken.²
Eens!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:40 schreef NiTiN het volgende:
de joden van het CIDI moeten niet zo zeiken (de palestijnen ook niet trouwens.) alsof de hele wereld draait om hoe men tegen joden aankijkt, donder toch gauw op. flikkers.
volgens mij zijn de Israelis al geen lieverdjes daar in het midden oosten
De palestijnen ook niet trouwens.
Allemaal gek daarzo, men heeft elkaar nodig maar zijn beiden te stom om dat in te zien, en maken elkaar dood. sukkels.
Don't feed the troll.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Cynical het volgende:
[..]
1. Het probleem is niet aangepraat, maar bestaat nu eenmaal bij moslims. Dat is nog tot daar aan toe, als dat probleem maar opgelost word. En dat wil Ayaan. Als dat gebeurt is, dan is er toch niets aan de hand, of wel soms?
2. Theo en Ayaan hadden niet de bedoeling met deze film om moslims te kwetsen. De film is alleen prikkelend ingevuld, om mensen aan het denken te zetten.
Maar voor jullie telt alleen dat naakte vrouwen met koranteksten, zo'n beetje het einde van de wereld betekent. Terwijl je stiekem naakte vrouwen zonder koranteksten ook wel geil vind.
Jullie hebben gewoon doelbewust lange tenen als het over Submission en Ayaan en de Koran / Islam gaat.![]()
Dat zou ik in een echte discussie (eentje in het echte leven, en niet op het internet) ook doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Don't feed the troll.
BSB moet je negeren.
Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden. Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen om iemand die zijn tere moslim-hartje had gekwetst door te beweren dat Mohammed een moordlustige pedofiel was en allah een machtsgeile god die geilt op mensen die hem blindelings volgen en zich aan hem onderwerpen om ze daarna te wijzen op de Jood die achter een boom zou zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:10 schreef Cynical het volgende:
[..]
Dat zou ik in een echte discussie (eentje in het echte leven, en niet op het internet) ook doen.![]()
Maar aangezien dit Fok! is, een forum dat voor discussies is, wil ik het nog ff door laten sudderen. Met elke zinloze post bevestigen ze hun karikatuur (die van onwetende / onwillende / per ce haat-willen-dragende moslim) steeds meer, en dat vind ik ook wel wat hebben.![]()
Maar bedankt voor de tip!![]()
Ik relativeer het ook, hoor. Geen probleem. Ik zal prima slapen vannacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden. Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen om iemand die zijn tere moslim-hartje had gekwetst door te beweren dat Mohammed een moordlustige pedofiel was en allah een machtsgeile god die geilt op mensen die hem blindelings volgen en zich aan hem onderwerpen om ze daarna te wijzen op de Jood die achter een boom zou zitten.
hehe, wist ik wel. Maar ik moest dat even over BSB zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef Cynical het volgende:
[..]
Ik relativeer het ook, hoor. Geen probleem. Ik zal prima slapen vannacht.![]()
Ik zie BSB niet als de gemiddelde moslim. Ik zie als een onwetende of een onwillende of een per ce haat-willen-dragende of een combinatie van eerder genoemde, moslim. Ik zie heb dus niet als gewoon een moslim. Maar een moslim met een bijvoeglijk naamwoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |