abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30845241
de joden van het CIDI moeten niet zo zeiken (de palestijnen ook niet trouwens.) alsof de hele wereld draait om hoe men tegen joden aankijkt, donder toch gauw op. flikkers.

volgens mij zijn de Israelis al geen lieverdjes daar in het midden oosten
De palestijnen ook niet trouwens.

Allemaal gek daarzo, men heeft elkaar nodig maar zijn beiden te stom om dat in te zien, en maken elkaar dood. sukkels.
I went clubbing. Softest coat ever.
pi_30845340
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:

1. De Moslims een probleem wordt aangepraat en
2. omdat wijlen Theo van G. en vooral Ayaantje hun best hebben gedaan om de Moslims te kwetsen.

Mohammed B. vond dat niet fijn en Theo kon dit later merken.

²
1. Het probleem is niet aangepraat, maar bestaat nu eenmaal bij moslims. Dat is nog tot daar aan toe, als dat probleem maar opgelost word. En dat wil Ayaan. Als dat gebeurt is, dan is er toch niets aan de hand, of wel soms?
2. Theo en Ayaan hadden niet de bedoeling met deze film om moslims te kwetsen. De film is alleen prikkelend ingevuld, om mensen aan het denken te zetten.
Maar voor jullie telt alleen dat naakte vrouwen met koranteksten, zo'n beetje het einde van de wereld betekent. Terwijl je stiekem naakte vrouwen zonder koranteksten ook wel geil vind.
Jullie hebben gewoon doelbewust lange tenen als het over Submission en Ayaan en de Koran / Islam gaat.
'The cynics are right nine times out of ten.' -- HL Mencken.
pi_30845401
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:40 schreef NiTiN het volgende:
de joden van het CIDI moeten niet zo zeiken (de palestijnen ook niet trouwens.) alsof de hele wereld draait om hoe men tegen joden aankijkt, donder toch gauw op. flikkers.

volgens mij zijn de Israelis al geen lieverdjes daar in het midden oosten
De palestijnen ook niet trouwens.

Allemaal gek daarzo, men heeft elkaar nodig maar zijn beiden te stom om dat in te zien, en maken elkaar dood. sukkels.
Eens!
  vrijdag 23 september 2005 @ 00:59:12 #154
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30845840
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Cynical het volgende:

[..]

1. Het probleem is niet aangepraat, maar bestaat nu eenmaal bij moslims. Dat is nog tot daar aan toe, als dat probleem maar opgelost word. En dat wil Ayaan. Als dat gebeurt is, dan is er toch niets aan de hand, of wel soms?
2. Theo en Ayaan hadden niet de bedoeling met deze film om moslims te kwetsen. De film is alleen prikkelend ingevuld, om mensen aan het denken te zetten.
Maar voor jullie telt alleen dat naakte vrouwen met koranteksten, zo'n beetje het einde van de wereld betekent. Terwijl je stiekem naakte vrouwen zonder koranteksten ook wel geil vind.
Jullie hebben gewoon doelbewust lange tenen als het over Submission en Ayaan en de Koran / Islam gaat.
Don't feed the troll.

BSB moet je negeren.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_30846115
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Don't feed the troll.

BSB moet je negeren.
Dat zou ik in een echte discussie (eentje in het echte leven, en niet op het internet) ook doen.
Maar aangezien dit Fok! is, een forum dat voor discussies is, wil ik het nog ff door laten sudderen. Met elke zinloze post bevestigen ze hun karikatuur (die van onwetende / onwillende / per ce haat-willen-dragende moslim) steeds meer, en dat vind ik ook wel wat hebben.

Maar bedankt voor de tip!
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:19:43 #156
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30846329
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:10 schreef Cynical het volgende:

[..]

Dat zou ik in een echte discussie (eentje in het echte leven, en niet op het internet) ook doen.
Maar aangezien dit Fok! is, een forum dat voor discussies is, wil ik het nog ff door laten sudderen. Met elke zinloze post bevestigen ze hun karikatuur (die van onwetende / onwillende / per ce haat-willen-dragende moslim) steeds meer, en dat vind ik ook wel wat hebben.

Maar bedankt voor de tip!
Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden. Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen om iemand die zijn tere moslim-hartje had gekwetst door te beweren dat Mohammed een moordlustige pedofiel was en allah een machtsgeile god die geilt op mensen die hem blindelings volgen en zich aan hem onderwerpen om ze daarna te wijzen op de Jood die achter een boom zou zitten.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
pi_30846496
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:19 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden. Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen om iemand die zijn tere moslim-hartje had gekwetst door te beweren dat Mohammed een moordlustige pedofiel was en allah een machtsgeile god die geilt op mensen die hem blindelings volgen en zich aan hem onderwerpen om ze daarna te wijzen op de Jood die achter een boom zou zitten.
Ik relativeer het ook, hoor. Geen probleem. Ik zal prima slapen vannacht.
Ik zie BSB niet als de gemiddelde moslim. Ik zie hem als een onwetende of een onwillende of een per ce haat-willen-dragende of een combinatie van eerder genoemde, moslim. Ik zie hem dus niet als gewoon een moslim. Maar een moslim met een bijvoeglijk naamwoord (extremistisch).
pi_30846508
... dubbelpost
  vrijdag 23 september 2005 @ 01:30:06 #159
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_30846552
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef Cynical het volgende:

[..]

Ik relativeer het ook, hoor. Geen probleem. Ik zal prima slapen vannacht.
Ik zie BSB niet als de gemiddelde moslim. Ik zie als een onwetende of een onwillende of een per ce haat-willen-dragende of een combinatie van eerder genoemde, moslim. Ik zie heb dus niet als gewoon een moslim. Maar een moslim met een bijvoeglijk naamwoord.
hehe, wist ik wel. Maar ik moest dat even over BSB zeggen
pi_30846699
pi_30850093
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:

1. De Moslims een probleem wordt aangepraat en
2. omdat wijlen Theo van G. en vooral Ayaantje hun best hebben gedaan om de Moslims te kwetsen.

Mohammed B. vond dat niet fijn en Theo kon dit later merken.

²

aangepraat nog wel... dus vrouwen worden niet onderdrukt en massaal mishandeld

* GewoneMan BSB ga eens kijken in een blijf van mijn lijf huis
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30850963
quote:
Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef Cynical het volgende:

[..]

Dan bevestig jij dat vrouwenmishandeling bij de Islam hoort.
Daar ging die film over.
hahah nee de film ging alleen over kwetsen van Moslims
daar ging de film over
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:24:11 #163
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30851096
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Don't feed the troll.

BSB moet je negeren.
Nou nou, om mij bij voorbaat al uit te schakelen voor het debat, waar ik al 4 jaar onderdeel van ben, vind ik te ver gaan, hou het gewoon inhoudelijk, doe ik ook. Alleen zo houden we respect voor elkander.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  vrijdag 23 september 2005 @ 10:28:21 #164
13462 BansheeBoy
pi_30851205
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 01:19 schreef Pracissor het volgende:

[..]

Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden.
En toch weet ik dat je dit niet meent, dit is nl. een dusdanig zware conclusie, die zou je niet enkel uit mijn postings kunnen afleiden.
quote:
Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen denk ik. Ik ben de vrede zelve man, heb je mij ooit boos zien worden op iemand? Neen

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_30851348
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:19 schreef Meki het volgende:

[..]

hahah nee de film ging alleen over kwetsen van Moslims
daar ging de film over
je hebt hem niet gezien of niet begrepen.

de film gaf aan hoe de band tussen man en vrouw is in de islam. dat er veel vrouwen mishandeld worden om debiele redenen. DAAR ging de film over.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30851467
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:33 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

je hebt hem niet gezien of niet begrepen.

de film gaf aan hoe de band tussen man en vrouw is in de islam. dat er veel vrouwen mishandeld worden om debiele redenen. DAAR ging de film over.
nee de koran erbij halen daar ging mij erom zij heeft de Koran beschadigt zij wist wat zij aan het doen was - er worden weinig vrouwen mishandeld

wie schoot vorige keer zijn vrouw en zijn kinderen dood in Friesland en Hilversum ?
vrouwen mishandeling komt overal voor ook in Zimbabwe
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_30851468
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

En toch weet ik dat je dit niet meent, dit is nl. een dusdanig zware conclusie, die zou je niet enkel uit mijn postings kunnen afleiden.
[..]

Zo'n vaart zal het wel niet lopen denk ik. Ik ben de vrede zelve man, heb je mij ooit boos zien worden op iemand? Neen

²
zeker wel jou posts zijn nogal on the edge om het zo te zeggen.

ach Mohammed B. was dat ook toch slachte hij Theo van Gogh als een varken.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:03:23 #168
13462 BansheeBoy
pi_30852108
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zeker wel jou posts zijn nogal on the edge om het zo te zeggen.
Als ze maar niet over the edge zijn. En wees blij dat je de mogelijkheid krijgt kennis bij mij op te doen. Jullie leren dagelijks van me.
quote:
ach Mohammed B. was dat ook toch slachte hij Theo van Gogh als een varken.
Theo was dik en harig, maar je hoeft hem geen varken te noemen hoor.

²

[ Bericht 1% gewijzigd door BansheeBoy op 23-09-2005 11:14:46 ]
pi_30852369
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef Meki het volgende:

[..]

nee de koran erbij halen daar ging mij erom zij heeft de Koran beschadigt zij wist wat zij aan het doen was - er worden weinig vrouwen mishandeld

wie schoot vorige keer zijn vrouw en zijn kinderen dood in Friesland en Hilversum ?
vandaar dat de moslima`s over vertegenwoordigd zijn in blijf van mijn lijf huizen
pi_30852426
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Jullie leren dagelijks van me.
Inderdaad, het karikatuur bansheeboy.
geen
pi_30852465
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

[..]

²
Volgens de vrouw veranderde de "onschuldige en naïeve" Linsday in een kille man na ontmoetingen met radicale moslims. "Het is vreselijk hoe deze mensen op hem hebben ingepraat en zijn geest hebben vergiftigd. Hij werd een man die ik niet meer herkende", zo vertelt ze. Haar man was steeds vaker dagenlang van huis, moskeeën in heel Engeland bezoekend. Ook op 7 juli dacht Lewthwaite dat haar man in een moskee was. Na de aanslagen gaf ze hem als vermist op. Toen ze op videobeelden zag dat de politie hem als dader aanwees, schrok ze zich kapot. "Hij was een vredelievende man die nooit iemand kwaad deed."
pi_30852541
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Als ze maar niet over the edge zijn. En wees blij dat je de mogelijkheid krijgt kennis bij mij op te doen. Jullie leren dagelijks van me.
[..]

Theo was dik en harig, maar je hoeft hem geen varken te noemen hoor.

²
ze zijn regelmatig over the edge, maar goed daar heb je ook al diverse bans voor gehad. leren van jou? ja maar dat zijn geen positieve lessen helaas, extremisme

mohammed B was het varken theo het slachtoffer die geslacht werdt alsof het een varken was.
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:32:30 #173
3542 Gia
User under construction
pi_30852926
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef Meki het volgende:

Klopt, maar het wordt niet in ieder geloof gepredikt.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 23 september 2005 @ 11:32:33 #174
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_30852929
wat zonde zeg, dat moslims gekwetst wordem, hier heb je een zakdoekje

*Geeft zakdoekje aan Meki en BSB*

En Meki, vriend, open eens andere topics dan dat standaard gehuil over dat wij NLers zo stout doen tegen moslims
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  vrijdag 23 september 2005 @ 11:47:55 #175
13462 BansheeBoy
pi_30853330
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

ze zijn regelmatig over the edge, maar goed daar heb je ook al diverse bans voor gehad.
Die bans hebben mij tot een martelaar gemaakt. Dankzij die bans ben ik geunanceerder geworden in mijn uitspraken, gelukkig is mijn laatste ban al zo lang geleden dat ik niet eens meer weer weet wanneer dit was

leren van jou? ja maar dat zijn geen positieve lessen helaas, extremisme
quote:
mohammed B was het varken theo het slachtoffer die geslacht werdt alsof het een varken was.
"Een varken slacht een ander varken." Niet echt logisch

²
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')