1. Het probleem is niet aangepraat, maar bestaat nu eenmaal bij moslims. Dat is nog tot daar aan toe, als dat probleem maar opgelost word. En dat wil Ayaan. Als dat gebeurt is, dan is er toch niets aan de hand, of wel soms?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:
1. De Moslims een probleem wordt aangepraat en
2. omdat wijlen Theo van G. en vooral Ayaantje hun best hebben gedaan om de Moslims te kwetsen.
Mohammed B. vond dat niet fijn en Theo kon dit later merken.²
Eens!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:40 schreef NiTiN het volgende:
de joden van het CIDI moeten niet zo zeiken (de palestijnen ook niet trouwens.) alsof de hele wereld draait om hoe men tegen joden aankijkt, donder toch gauw op. flikkers.
volgens mij zijn de Israelis al geen lieverdjes daar in het midden oosten
De palestijnen ook niet trouwens.
Allemaal gek daarzo, men heeft elkaar nodig maar zijn beiden te stom om dat in te zien, en maken elkaar dood. sukkels.
Don't feed the troll.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:42 schreef Cynical het volgende:
[..]
1. Het probleem is niet aangepraat, maar bestaat nu eenmaal bij moslims. Dat is nog tot daar aan toe, als dat probleem maar opgelost word. En dat wil Ayaan. Als dat gebeurt is, dan is er toch niets aan de hand, of wel soms?
2. Theo en Ayaan hadden niet de bedoeling met deze film om moslims te kwetsen. De film is alleen prikkelend ingevuld, om mensen aan het denken te zetten.
Maar voor jullie telt alleen dat naakte vrouwen met koranteksten, zo'n beetje het einde van de wereld betekent. Terwijl je stiekem naakte vrouwen zonder koranteksten ook wel geil vind.
Jullie hebben gewoon doelbewust lange tenen als het over Submission en Ayaan en de Koran / Islam gaat.![]()
Dat zou ik in een echte discussie (eentje in het echte leven, en niet op het internet) ook doen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Don't feed the troll.
BSB moet je negeren.
Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden. Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen om iemand die zijn tere moslim-hartje had gekwetst door te beweren dat Mohammed een moordlustige pedofiel was en allah een machtsgeile god die geilt op mensen die hem blindelings volgen en zich aan hem onderwerpen om ze daarna te wijzen op de Jood die achter een boom zou zitten.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:10 schreef Cynical het volgende:
[..]
Dat zou ik in een echte discussie (eentje in het echte leven, en niet op het internet) ook doen.![]()
Maar aangezien dit Fok! is, een forum dat voor discussies is, wil ik het nog ff door laten sudderen. Met elke zinloze post bevestigen ze hun karikatuur (die van onwetende / onwillende / per ce haat-willen-dragende moslim) steeds meer, en dat vind ik ook wel wat hebben.![]()
Maar bedankt voor de tip!![]()
Ik relativeer het ook, hoor. Geen probleem. Ik zal prima slapen vannacht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden. Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen om iemand die zijn tere moslim-hartje had gekwetst door te beweren dat Mohammed een moordlustige pedofiel was en allah een machtsgeile god die geilt op mensen die hem blindelings volgen en zich aan hem onderwerpen om ze daarna te wijzen op de Jood die achter een boom zou zitten.
hehe, wist ik wel. Maar ik moest dat even over BSB zeggenquote:Op vrijdag 23 september 2005 01:27 schreef Cynical het volgende:
[..]
Ik relativeer het ook, hoor. Geen probleem. Ik zal prima slapen vannacht.![]()
Ik zie BSB niet als de gemiddelde moslim. Ik zie als een onwetende of een onwillende of een per ce haat-willen-dragende of een combinatie van eerder genoemde, moslim. Ik zie heb dus niet als gewoon een moslim. Maar een moslim met een bijvoeglijk naamwoord.
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:
1. De Moslims een probleem wordt aangepraat en
2. omdat wijlen Theo van G. en vooral Ayaantje hun best hebben gedaan om de Moslims te kwetsen.
Mohammed B. vond dat niet fijn en Theo kon dit later merken.²
hahah nee de film ging alleen over kwetsen van Moslimsquote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef Cynical het volgende:
[..]
Dan bevestig jij dat vrouwenmishandeling bij de Islam hoort.![]()
Daar ging die film over.
Nou nou, om mij bij voorbaat al uit te schakelen voor het debat, waar ik al 4 jaar onderdeel van ben, vind ik te ver gaan, hou het gewoon inhoudelijk, doe ik ook. Alleen zo houden we respect voor elkander.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:59 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Don't feed the troll.
BSB moet je negeren.
En toch weet ik dat je dit niet meent, dit is nl. een dusdanig zware conclusie, die zou je niet enkel uit mijn postings kunnen afleiden.quote:Op vrijdag 23 september 2005 01:19 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ach, je moet het kunnen relativeren. Wanneer je BSB als een vertegenwoordiging zou zien van de gemiddelde moslim zou ik pleiten voor een totale deportatie van die lieden.
Zo'n vaart zal het wel niet lopen denk ik. Ik ben de vrede zelve man, heb je mij ooit boos zien worden op iemand? Neenquote:Maar gelukkig is dat niet zo, BSB zien we nog wel een keertje terug op de TV als hij een moord had willen plegen.
je hebt hem niet gezien of niet begrepen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:19 schreef Meki het volgende:
[..]
hahah nee de film ging alleen over kwetsen van Moslims
daar ging de film over
nee de koran erbij halen daar ging mij erom zij heeft de Koran beschadigt zij wist wat zij aan het doen was - er worden weinig vrouwen mishandeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:33 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
je hebt hem niet gezien of niet begrepen.
de film gaf aan hoe de band tussen man en vrouw is in de islam. dat er veel vrouwen mishandeld worden om debiele redenen. DAAR ging de film over.
zeker wel jou posts zijn nogal on the edge om het zo te zeggen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch weet ik dat je dit niet meent, dit is nl. een dusdanig zware conclusie, die zou je niet enkel uit mijn postings kunnen afleiden.
[..]
Zo'n vaart zal het wel niet lopen denk ik. Ik ben de vrede zelve man, heb je mij ooit boos zien worden op iemand? Neen²
Als ze maar niet over the edge zijn. En wees blij dat je de mogelijkheid krijgt kennis bij mij op te doen. Jullie leren dagelijks van me.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zeker wel jou posts zijn nogal on the edge om het zo te zeggen.
Theo was dik en harig, maar je hoeft hem geen varken te noemen hoor.quote:ach Mohammed B. was dat ook toch slachte hij Theo van Gogh als een varken.
vandaar dat de moslima`s over vertegenwoordigd zijn in blijf van mijn lijf huizenquote:Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef Meki het volgende:
[..]
nee de koran erbij halen daar ging mij erom zij heeft de Koran beschadigt zij wist wat zij aan het doen was - er worden weinig vrouwen mishandeld
wie schoot vorige keer zijn vrouw en zijn kinderen dood in Friesland en Hilversum ?
vrouwen mishandeling komt overal voor ook in Zimbabwe
Volgens de vrouw veranderde de "onschuldige en naïeve" Linsday in een kille man na ontmoetingen met radicale moslims. "Het is vreselijk hoe deze mensen op hem hebben ingepraat en zijn geest hebben vergiftigd. Hij werd een man die ik niet meer herkende", zo vertelt ze. Haar man was steeds vaker dagenlang van huis, moskeeën in heel Engeland bezoekend. Ook op 7 juli dacht Lewthwaite dat haar man in een moskee was. Na de aanslagen gaf ze hem als vermist op. Toen ze op videobeelden zag dat de politie hem als dader aanwees, schrok ze zich kapot. "Hij was een vredelievende man die nooit iemand kwaad deed."quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En toch weet ik dat je dit niet meent, dit is nl. een dusdanig zware conclusie, die zou je niet enkel uit mijn postings kunnen afleiden.
[..]
Zo'n vaart zal het wel niet lopen denk ik. Ik ben de vrede zelve man, heb je mij ooit boos zien worden op iemand? Neen²
ze zijn regelmatig over the edge, maar goed daar heb je ook al diverse bans voor gehad. leren van jou? ja maar dat zijn geen positieve lessen helaas, extremismequote:Op vrijdag 23 september 2005 11:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ze maar niet over the edge zijn. En wees blij dat je de mogelijkheid krijgt kennis bij mij op te doen. Jullie leren dagelijks van me.
[..]
Theo was dik en harig, maar je hoeft hem geen varken te noemen hoor.²
Klopt, maar het wordt niet in ieder geloof gepredikt.quote:Op vrijdag 23 september 2005 10:37 schreef Meki het volgende:
vrouwen mishandeling komt overal voor ook in Zimbabwe
Die bans hebben mij tot een martelaar gemaakt. Dankzij die bans ben ik geunanceerder geworden in mijn uitspraken, gelukkig is mijn laatste ban al zo lang geleden dat ik niet eens meer weer weet wanneer dit wasquote:Op vrijdag 23 september 2005 11:18 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ze zijn regelmatig over the edge, maar goed daar heb je ook al diverse bans voor gehad.
"Een varken slacht een ander varken." Niet echt logischquote:mohammed B was het varken theo het slachtoffer die geslacht werdt alsof het een varken was.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |