Als jij deze film goed vind, dat ben je niet een Nazi; dan ben je NIET GOED BEZIG.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dus als ik " anti-joodse film " goed vind dan ben ik gelijk een Nazi
Volgens mij is in dit topic niet beweerd dat Submission de beste film is en dat ie Oscars moet krijgen. Nazi's, dat zijn die oorlogsmisdadigers uit de Tweede Wereldoorlog, die aan de kant van Hitler stonden.quote:jij ziet Submission anders dan mij jij vond dat een beste film en je wilt oscars daarvoor hebben
ben jij dan een Nazi ? en weet je wel wat Nazi is ?
Ik snap ook wel dat die Iraniers precies dat pad volgen. Maar de connectie naar Mein Kampf snapte ik even niet. Verder is het natuurlijk wel ernstig hoe de situatie daar is, maargoed.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:26 schreef Cynical het volgende:
[..]
Die Iraniers die deze film gemaakt hebben, proberen die omgeving te creeeren.![]()
Iran heeft een bekrompen wereldbeeld. En juist ZIJ leven in een duidelijk afgegrenste wereld. En het word er niet beter op voor ze.
Maar jij schijnt daar wel van te houden.![]()
Ik zou als ik jou was even gaan informeren hoe het met de huisvesting in Teheran gesteld is.Misschien vind je daar wel je stekkie, wie weet!
als ik jouw post gedrag zie... jaquote:Op donderdag 22 september 2005 22:25 schreef Meki het volgende:
[..]
dus als ik " anti-joodse film " goed vind dan ben ik gelijk een Nazi
waar zeg ik dat ??????????quote:jij ziet Submission anders dan mij jij vond dat een beste film en je wilt oscars daarvoor hebben
nee ik niet, jij wel. en ja ik weet wat een nazi is. jij ook?quote:ben jij dan een Nazi ? en weet je wel wat Nazi is ?
surequote:ik heb niks tegen Joden in Nederland zelf vind ik Job Cohen een goede vriend en heb hem ontmoet
correctie jij DENKT dat...quote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Meki het volgende:
omdat dat op de waarheid berust wat er in Israel gebeurt daarom vind ik hem goed
update pleasequote:Op donderdag 22 september 2005 22:42 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Jij bent blijkbaar niet helemaal goed op de hoogte.
Kijk aan zo'n reactie heb ik tenminste iets. Dankje.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:38 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat die Iraniers precies dat pad volgen. Maar de connectie naar Mein Kampf snapte ik even niet. Verder is het natuurlijk wel ernstig hoe de situatie daar is, maargoed.
Daar kan ik verder weinig aan doen, misschien dat de UN daar een handje kan helpen, in plaats van de schuldige aan proberen te wijzen.
Ik weet ook wel dat Israel niet altijd even koosjer gedrag vertoont.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:34 schreef Meki het volgende:
omdat dat op de waarheid berust wat er in Israel gebeurt daarom vind ik hem goed
De organenhandel-maffia is wel degelijk een probleem. Alleen een oogtransplantatie is natuurlijk totale onzin.quote:
Inderdaad, de organenhandel-maffia is inderdaad een angstaanjagend probleem.quote:Op donderdag 22 september 2005 22:54 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
De organenhandel-maffia is wel degelijk een probleem. Alleen een oogtransplantatie is natuurlijk totale onzin.
jij mag denken maar dan beschuldig jij mee met samenwerken met Hitler en dat ik Joden dood heb gemaaktquote:Op donderdag 22 september 2005 22:39 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
als ik jouw post gedrag zie... ja
[..]
waar zeg ik dat ??????????
[..]
nee ik niet, jij wel. en ja ik weet wat een nazi is. jij ook?
[..]
sure![]()
Dan bevestig jij dat vrouwenmishandeling bij de Islam hoort.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
2. jij vindt Submission goed dan ben jij Anti-moslim
Understatement van het jaar.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:00 schreef Cynical het volgende:
[..]
Deze film is heel anders getint, dat is duidelijk.
Whehe.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:08 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Understatement van het jaar.
onzin. of heeft elke nazi skinheas een of meerdere joden vermoord?quote:Op donderdag 22 september 2005 23:03 schreef Meki het volgende:
[..]
jij mag denken maar dan beschuldig jij mee met samenwerken met Hitler en dat ik Joden dood heb gemaakt
klopt ik ben tegen elke vorm van fascisme dus ook de islamquote:2. jij vindt Submission goed dan ben jij Anti-moslim
touchequote:Op donderdag 22 september 2005 23:05 schreef Cynical het volgende:
[..]
Dan bevestig jij dat vrouwenmishandeling bij de Islam hoort.![]()
Daar ging die film over.
Wat is er toch met jou? Meki en ik pediken duidelijk vrede, en jij betaalt ons terug met 100 % pure rauwe haat. Je bereikt daar echt niks mee.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:19 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
onzin. of heeft elke nazi skinheas een of meerdere joden vermoord?
[..]
klopt ik ben tegen elke vorm van fascisme dus ook de islam
Jullie zijn geen nazi's. Die 'eer' ligt bij de oorlogsmisdadigers en hun symphatisanten uit WOII, die aan de kant van Hitler stonden.quote:Op donderdag 22 september 2005 23:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wat is er toch met jou? Meki en ik pediken duidelijk vrede, en jij betaalt ons terug met 100 % pure rauwe haat. Je bereikt daar echt niks mee.²
Alleen als je Submission belachelijk vind, net zoals ieder normaal-denkend mens.quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:03 schreef Cynical het volgende:
Als dat niet zo is, dan vind je deze film ook belachelijk, net zoals ieder normaal-denkend mens.
NOGMAALS BANSHEEBOY!!!! >>>>>>> WAT IS ER DAN ZO BELACHELIJK AAN SUBMISSION????quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Alleen als je Submission belachelijk vind, net zoals ieder normaal-denkend mens.²
De film is in ieder geval belachelijk te noemen omdat:quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:29 schreef Cynical het volgende:
[..]
NOGMAALS BANSHEEBOY!!!! >>>>>>> WAT IS ER DAN ZO BELACHELIJK AAN SUBMISSION????
Weer zo'n waardeloze post. Wie gooit er nog meer 'poep' op de stapel, en nog belangrijker, waarom is dat 'poep'!quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:31 schreef Umm-Qasr het volgende:
Waarom neem je nog de moeite voor dit crap, om nog meer 'poep' op de stapel te gooien??![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |