Wiskunde in de brugklas, Frans voor het examen of een studie Personeel en Arbeid? Moeilijke formulieren van DUO? Iets weten over studiefinanciering of studentenverenigingen? Dit is het forum voor leerkrachten, scholieren en studenten, van brugklas tot uni
Ik heb FOK al even afgezocht maar ik kan niet echt veel mensen vinden die deze studie doen (gedaan hebben). Ik zit zelf in dezelfde richting (IBL - Marketing & Management dus) en ik moet voor m'n project een klein interviewtje houden met iemand die SB&RM gedaan heeft.
Dus bij deze, zijn er mensen die deze studie gedaan hebben en 10 minuutjes vrij hebben voor een aantal vragen? Bij voorbaat drank.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende: Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende: Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Geld dat alleen voor afgestudeerden? Want ik heb het een half jaar gevolgd maar vond het niets. Als het ook voor mij geld zet de vragen dan maar hier neer.