die dingen zijn echt reuze handig. Wij hebben er nog een heel zooitje bewaard toen we hierheen verhuisde 18 jaar geleden. Volgend jaar gaan we weer verhuizen en ik denk dat er dan weer een hele zooi van die dozen komt.quote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef Lucille het volgende:
In de meeste bananendozen zit in het midden een gat zodat alles er uit valt. Is dat wel verstandig? Echt sterk vind ik ze ook niet.
ik moet er de 1e uit zijn, en ik woon in Tilburgquote:Op woensdag 21 september 2005 16:34 schreef sanger het volgende:
Wanneer heb je ze nodig? En welke omgeving?
* pas verhuist en heefgt een heleboel bananendozen.
Niet zo bijdehand Luucquote:Op woensdag 21 september 2005 16:35 schreef Lucille het volgende:
In de meeste bananendozen zit in het midden een gat zodat alles er uit valt. Is dat wel verstandig? Echt sterk vind ik ze ook niet.
had ze dan meegenomen!quote:Op woensdag 21 september 2005 18:00 schreef Meiske78 het volgende:
Er stonden er net nog 3 buiten bij de Appie hier
Sorry dat vindt ik iets te ver kom zelf uit Heemskerk. De supermarkten in de buurt allemaal afgaan is denk ik de beste optie.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
[..]
ik moet er de 1e uit zijn, en ik woon in Tilburg
quote:
quote:Op woensdag 21 september 2005 23:13 schreef MewBie het volgende:
Zoals al gezegd, de supermarkt, bij een beetje grote supermarkt heb je al gauw 15 dozen op een dag, als het er niet meer zijn
gewoon ff bij de appie heijn vragenquote:Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Ik ga binnenkort verhuizen en ik zoek bananendozen![]()
Wie?![]()
![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 07:20 schreef Trebweb het volgende:
Bij de PLUS supermarkten zijn de bananen afgelopen week in de reclame geweest. Daar zouden ze dr een hele hoop moeten hebben.
Wij gooien ze altijd gelijk of in het dozenhok, of geven ze weg aan klanten die er om vragen, dus zijn nu al lang wegquote:Op donderdag 22 september 2005 07:20 schreef Trebweb het volgende:
Bij de PLUS supermarkten zijn de bananen afgelopen week in de reclame geweest. Daar zouden ze dr een hele hoop moeten hebben.
vervelend!quote:Op donderdag 22 september 2005 15:07 schreef qo_ob het volgende:
[..]
Wij gooien ze altijd gelijk of in het dozenhok, of geven ze weg aan klanten die er om vragen, dus zijn nu al lang weg![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |