Jahoor ze is al de hele dag sjaggo en wil apart slapenquote:Op woensdag 21 september 2005 15:27 schreef Falco het volgende:
Zo ik ben er weer. Gaat het lekker met die weekopdracht? Doet Tanja een beetje goed mee?
haha, leuk een wedstrijdjequote:Op woensdag 21 september 2005 15:28 schreef guzzie het volgende:
ik hoop dat ze er nog een zwangere inzetten, maar dan een hele leuke, die helemaal nergens last van heeft, en wel graag wil weten wat het is, kijken of tanja dan weer bijdraait, ze krijgt dan "eerlijke concurentie" en word het niet meer zo vanzelfsprekend dat ze de eerste bb baby krijgt!! ze valt me de laatste tijd inderdaad ook erg tegen
omda ze wakker wordt van gefluister en gegiegel...quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef Darklight het volgende:
waarom wil ze apart slapen dan?
paar oordopjes, opgelostquote:Op woensdag 21 september 2005 15:32 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omda ze wakker wordt van gefluister en gegiegel...
wat heeft ze het ook zwaar!![]()
Precies. Ik post over de hele breedte van het huis en niet continue over dezelfde. Waarbij mijn voorkeur uitgaat naat greppelhoer Sjankwal, want ik heb een godsgruwelijke hekel aan dat mens.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:28 schreef guzzie het volgende:
lekker simpel, klagen dat het continu tanjabashen is, nou je doet over de andere bewoners anders ook aardig mee hoor!!
*knip*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |