Doe mij maar een VW Golf danquote:Op woensdag 21 september 2005 13:22 schreef omegaproject het volgende:
Ik heb een hekel aan kadotips
Ik geef dan altijd iets waar ze niet om vragen .... gewoon om te kutten
Ga jij je mond eens wassen, en spring in de sloot ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Doe mij maar een VW Golf dan [afbeelding]
Krijg je dalijk een Astra. *ril*quote:Op woensdag 21 september 2005 13:36 schreef daNpy het volgende:
[..]
Doe mij maar een VW Golf dan [afbeelding]
Heerlijk burgerlijkquote:Op woensdag 21 september 2005 13:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Krijg je dalijk een Astra. *ril*
Even kijken. Tang, check. Varken. Check. Nu nog slaan.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:02 schreef omegaproject het volgende:
4-wielers .... bah, altijd maar ruzie maken
Sterf.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:21 schreef MatiCe het volgende:
Ik ben ook jarig, ik neem dit jaar genoegen met een BMW X5
"Gatver ... VW Golf!"quote:Op woensdag 21 september 2005 14:14 schreef r8ality het volgende:
[..]
Even kijken. Tang, check. Varken. Check. Nu nog slaan.
Ze zijn misschien niet nu hier in dit topic gezegt ... maar durf eens te ontkennen dat ze regelmatig over iemands lippen gaanquote:Op woensdag 21 september 2005 14:33 schreef daNpy het volgende:
De laatste 2 zijn niet gezegd.
De eerste kom je zelf mee aanzetten
Astra rijders zijn burgers, geen paupers.
En de derde regel is gewoon een feit
Dat krijg je als ze altijd een grote bek hebben over kwetsbaarheid en zelf ook niet uitkijken tijdens het rijden?quote:Op woensdag 21 september 2005 14:36 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ze zijn misschien niet nu hier in dit topic gezegt ... maar durf eens te ontkennen dat ze regelmatig over iemands lippen gaan
Sjonnie!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:37 schreef gazylady2 het volgende:
Nou, doe mij maandag maar een VW golf dan maar voor m'n birthday.. Ik wil 'm wel..![]()
m'n ouwe trouwe leswagen, de golf..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |