Nee. Ik wil zeggen dat ik me niet aangesproken voel op het feit dat 'een mens' een dolfijn heeft neergestoken.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:53 schreef Xenwolfie het volgende:
Wat, wil je zeggen dat je geen dier bent dan? Wat ben je dan, een plant?
Mijn moeder is geen dolfijn. Dat de jouwe nou een walvis is.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef Agiath het volgende:
Zal ik je moeder ff neersteken en dan zeggen Kut huillie...
denk eerst ff na...
Ik ookquote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef L3viathan het volgende:
damn
ik dacht dat het over old-school worstelen ging
Bedoel je hiermee te zeggen dat je moeder een dolfijn is?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef Agiath het volgende:
Zal ik je moeder ff neersteken en dan zeggen Kut huillie...
denk eerst ff na...
Whehehequote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef TC03 het volgende:
Mijn moeder is geen dolfijn. Dat de jouwe nou een walvis is.
Blebluhbla. Veilig achter je PC'tjequote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Campina het volgende:
Ik weet dat t niet de bedoeling is dat je hier mensen hier doodwenst, maar ik zou toch graag 90% van de stakkertjes die hier in Klaagbak (oid) post graag helemaal naar de tering trappen. Liefst nog van achteren aanvallen en voor het leven verminken. Het zijn toch maar stakkertjes.
maarja, that's just me
Hahahaquote:Op woensdag 21 september 2005 21:58 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee. Ik wil zeggen dat ik me niet aangesproken voel op het feit dat 'een mens' een dolfijn heeft neergestoken.
[..]
Mijn moeder is geen dolfijn. Dat de jouwe nou een walvis is.
Kom maar.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Campina het volgende:
Ik weet dat t niet de bedoeling is dat je hier mensen hier doodwenst, maar ik zou toch graag 90% van de stakkertjes die hier in Klaagbak (oid) post graag helemaal naar de tering trappen. Liefst nog van achteren aanvallen en voor het leven verminken. Het zijn toch maar stakkertjes.
maarja, that's just me
Andersom is beter. 90% van de Klaagbaak posters jou naar de tering trappen. Ik verheug me er al nu al op.quote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Campina het volgende:
maarja, that's just me
Nerdquote:Op woensdag 21 september 2005 22:06 schreef TC03 het volgende:
[..]
Andersom is beter. 90% van de Klaagbaak posters jou naar de tering trappen. Ik verheug me er al nu al op.
Ja joh, zou je dat echt graag willen?quote:Op woensdag 21 september 2005 22:02 schreef Campina het volgende:
maarja, that's just me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |