abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32111803
Aangetekend dus, anders zeggen ze dat ze 'm niet hebben ontvangen.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  woensdag 9 november 2005 @ 15:48:34 #152
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32119484
Ok, kom ik thuis. Ligt er een kartonnen enveloppe van Typhone.nl
Ik open maken, zie ik pas dat hij voor mijn zus. Maar als ik em toch open heb kijk ik verder, een factuur van Typhone en een enveloppe van vodafone.. DAar zit de sim-kaart in. Gelijk geprobeerd maar kon geen verbinding krijgen.

Appart ontvangen, ook vandaag, was een brief van Vodafone waar in stond dat ik sim-kaart op moest halen bij vodafone service punt (?).

Ik zelf heb nog niets ontvangen.. Terwijl ik op zelfde moment had besteld als mijn zus heeft gedaan. Misschien omdat zij Vodafone > Vodafone ging en ik KPN HI > Vodafone..
niets
pi_32142860
Ik heb 'm net binnen, die simkaart van vodafone.
Wel een ontzettend lelijk nummer, maargoed.
Beetje vaag vind ik, dat mijn tegoed nog maar 26,82 euro is..
Hoe kan dat, ik heb er nog niks mee gedaan
pi_32144439
quote:
Op donderdag 10 november 2005 11:26 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm net binnen, die simkaart van vodafone.
Wel een ontzettend lelijk nummer, maargoed.
Beetje vaag vind ik, dat mijn tegoed nog maar 26,82 euro is..
Hoe kan dat, ik heb er nog niks mee gedaan
heb je je ouwe nummer niet gehouden?

* LoggedIn heeft een vet mooi nummer
nadeel is wel weer dat iedereen dat zegt als je je nummer geeft "goh wat een mooi nummer!"
ik heb het wel gehouden tho, daarom duurt het ook zo lang.. ik moet maar zien te overleven met 6 euro btg

waarom zijn mijn zinnen altijd nét lang genoeg zodat de smiley niet op dezeflde regel past ziet er niet uit
pi_32144803
Ik had eerst T-mobile prepaid, en daarmee kan je niet overstappen.
Er staat ook nog 30 euro beltegoed op, dus die kaart bewaar ik gewoon voor als ik door mn Vodafone tegoed heen ben
Maarja, mijn nieuwe nummer zuigt ontzettend. Gelukkig dat iedereen 'm nu gewoon achter een naam kan knallen ipv uit hun hoofd te leren. Ik weet 'm zelf wel uit mn hoofd al

Heb alleen nog problemen met die kut voicemail van Vodafone, die gaat na 10 seconden overgaan er al op. En ik heb mn telefoon heel vaak ergens anders liggen dan ik zelf ben, dus na een minuut ofzo neem ik dan pas op. Nog niet uit kunnen vinden hoe je het voor elkaar krijgt dat de voicemail er op springt na een minuut, als de telefoon uit staat of ik iemand wegdruk.. Vaag.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:19:01 #156
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32157905
Ik heb vandaag Vodafone gebeld en gevraagd wanneer ik mijn simkaart kan verwachten en waarom mijn zus em al wel heeft.
Respons was dat ik hem de 15e kreeg, en dit omdat hij dan pas verwerkt werd.
Krijg ik om 6 uur precies emailtje van Typhone, dat mijn simkaart verzonden is met track-en-trace nummer erbij.
Als ik hem dan morgen of overmorgen ontvang, kan ik dan nog niet bellen? wat een onzin !

Ik las ook ergens in dit topic geloof ik dat mensen direct hun sim-kaart omzetten, en zo wel hun beltegoed kwijt raakten maar dat boeit mij niet met 1 euro 10 cent.

Ik zal die eikels zo al bellen... Het is tenminste gratis
niets
pi_32158027
quote:
Op donderdag 10 november 2005 12:39 schreef Skv het volgende:
Ik had eerst T-mobile prepaid, en daarmee kan je niet overstappen.
waarom zou je met T-mobile niet over kunnen stappen? heb ik ook gedaan hoor
pi_32158102
Dacht dat ik dat had gelezen.. maargoed
Anyway, nu heb ik 2 nummers. Die T-mobile kaart staat nog 30 euro op.
  donderdag 10 november 2005 @ 20:29:29 #159
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32158280
Word ik genegeerd
niets
pi_32158346
had dan bij gsmplaza besteld
pi_32158382
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Dacht dat ik dat had gelezen.. maargoed
Anyway, nu heb ik 2 nummers. Die T-mobile kaart staat nog 30 euro op.
alleen als je bij dezelfde provider blijft kan het niet.. als je naar een andere gaat wel

ik heb nog ¤5,69btg.. gaat vanzelf op
pi_32158591
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb vandaag Vodafone gebeld en gevraagd wanneer ik mijn simkaart kan verwachten en waarom mijn zus em al wel heeft.
Respons was dat ik hem de 15e kreeg, en dit omdat hij dan pas verwerkt werd.
Krijg ik om 6 uur precies emailtje van Typhone, dat mijn simkaart verzonden is met track-en-trace nummer erbij.
Als ik hem dan morgen of overmorgen ontvang, kan ik dan nog niet bellen? wat een onzin !
ja.. die van mij sturen ze pas de dag voor dat ie geactiveerd is op.. is maar net wat je fijner vind..

hoe gaat dat trouwens met nummbehoud? krijg je van t-mobile een smsje van "je nummer is overgezet naar een andere simkaart, je kan deze wegpleuren"? of zit daar ook weer tijd tussen etc. Wat ik dus bedoel is: hoe gaat dat overstappen?
  donderdag 10 november 2005 @ 20:41:01 #163
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32158709
quote:
Op donderdag 10 november 2005 20:38 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ja.. die van mij sturen ze pas de dag voor dat ie geactiveerd is op.. is maar net wat je fijner vind..
Tis ook zooo vaag.. Mijn zus had dus een brief gekregen van Vodafone en een pakketje van typhone. Sim-kaart werkte niet, dus is ze naar Vodafone punt gegaan, kreeg ze nieuwe simkaart, de man vroeg nog naar haar nummer en ze kreeg direct een sim mee met haar eigen nummer en het abonnement.. Ze kan nu al bellen

Over het nummerbehoud.. Op zeker moment kon mijn zus geen verbinding meer maken met haar prepaid kaart naar Vodafone, haar simkaart werd gewoon niet aangemeld..
niets
pi_32158791
weet je ook of/ hoe lang dat vantevoren was? heb geen zin om 5 dagen zonder telefoon te zitten
pi_32159316
Kost beltegoed opvragen bij Vodafone ook geld?
Heb nu ineens nog maar 24,91 euro.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:03:21 #166
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32159519
zoiets had mijn zus ook , maar dat was wel logisch (in zekere zin) want 1/3 van de maand was verstreken en misde ook 1/3 van 32.50..
Maar gezien jij een grote abo hebt, snap ik het niet(zowiezo al niet)
niets
pi_32159795
Jah, ze hebben gewoon een deel van mn abo dr afgehaald.
Maar ik heb vandaag maar 8 smsjes gestuurd en een paar minuten lopen bellen.
Naja, zal wel 2 euro hebben gekost.
  donderdag 10 november 2005 @ 21:30:06 #168
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32160427
Bellen en minuten is bij 200 belminuten omgerekend 4 cent geloof ik..

Stelletje aso's
niets
pi_32160521
Bij mij 3 cent.
Maar gaat dus zo: ik betaal 8,95 per maand en dan krijg ik aan het begin van de maand 35,- tegoed gestort. En dat moet dan gelijk staan aan 275..
Maar weet je of ik bij Vodafone ook betaal om mn tegoed op te vragen?
  donderdag 10 november 2005 @ 21:43:49 #170
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32160940
Weet niet zeker, maar je kunt wel op internet kijken..
www.vodafone.nl en dan ergens My Vodafone (2e van rechts)
niets
  vrijdag 11 november 2005 @ 20:34:14 #171
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32188993
Vandaag mijn sim-kaart gekregen.Helaas werkt deze nog niet.. Kan geen verbinding krijgen met Vodafone ..
er staat wel een 8 cijferig nummer op de sim-kaart (waar je dat kleine sim-kaartje uit moet drukken). als dit mijn telefoon nummers was geweest, baal ik van mijn nummer behoud..

Enige idee of ik niet sneller mijn nummer kan overplaatsen? Dat KPN direct mijn nummer opzegt? Of lukt dat gewoon niet?
niets
pi_32194591
nee, je zit gewoon in het proces dat afgemaakt moet worden.. je kan niet even bellen met "jongens, ik wil graag eerder, kunnen jullie mij prioriteit geven?" wees blij dat je geen abbo had bij kpn, dan had je 3 maanden zitten wachten

mijne is ook onderweg..
quote:
Bijzonderheden: Uw nummer wordt op 21 november geporteerd. Een paar dagen voor deze datum wordt uw bestelling verzonden.
zoals verwacht dus
pi_32225387
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb al jaren lang elk jaar een nieuw toestel bij mijn mobiel telefoon abonnement. Ik zit er nu aan te denken om eens een keer een sim-only abonnement af te sluiten. Ik bel nogal veel en met rekeningen van 100 - 150 euro per maand kan ik om de 2 maanden een gloednieuw toestel halen wanneer ik niet zou bellen.

Mijn oog valt nu hier op:
T-mobile Relax 400 Sim-only
Kosten per maand ¤ 7.95
Maandelijk tegoed 400 min
Bellen (vast/mobiel p/m) ¤ 0.06
SMS berichten ¤ 0.22
Bellen buiten de bundel ¤ 0.22

Voor 7,95 per maand 400 belminuten. Sms bundeltje erbij voor 5,00 euro en klaar is kees. Alleen bellen buiten de bundel is prijzig. Maar dan ben ik volgens mij een stuk goedkoper uit en kan ik straks gewoon los een telefoon koop aangezien ik sterk in kosten omlaag ga per maand.

Nu heb ik een abonnement voor 35 euro per maand met maar 300 minuten en buiten de bundel 20 eurocent p/m geloof ik bij Vodafone.

Iemand anders ervaringen of tips met die sim-only abbo's? Of welke zijn momenteel slim om af te sluiten?
7.95 / 400 = 0,019875

Hoe kom jij aan 0.06 eurocent p/m?
  zondag 13 november 2005 @ 13:08:04 #174
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_32228972
edit: ik dacht iets verkeerds
niets
pi_32230448
mijn orange abonnement loopt 6 februari af, en wordt dan omgezet naar prepay
ik wil dan graag overstappen naar sim only, en mijn nummer meenemen. enig idee wanneer ik dan ongeveer zo een sim only ergens zou moeten gaan bestellen..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')