heb je je ouwe nummer niet gehouden?quote:Op donderdag 10 november 2005 11:26 schreef Skv het volgende:
Ik heb 'm net binnen, die simkaart van vodafone.
Wel een ontzettend lelijk nummer, maargoed.
Beetje vaag vind ik, dat mijn tegoed nog maar 26,82 euro is..
Hoe kan dat, ik heb er nog niks mee gedaan
waarom zou je met T-mobile niet over kunnen stappen? heb ik ook gedaan hoorquote:Op donderdag 10 november 2005 12:39 schreef Skv het volgende:
Ik had eerst T-mobile prepaid, en daarmee kan je niet overstappen.
alleen als je bij dezelfde provider blijft kan het niet.. als je naar een andere gaat welquote:Op donderdag 10 november 2005 20:24 schreef Skv het volgende:
Dacht dat ik dat had gelezen.. maargoed
Anyway, nu heb ik 2 nummers. Die T-mobile kaart staat nog 30 euro op.
ja.. die van mij sturen ze pas de dag voor dat ie geactiveerd is op.. is maar net wat je fijner vind..quote:Op donderdag 10 november 2005 20:19 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb vandaag Vodafone gebeld en gevraagd wanneer ik mijn simkaart kan verwachten en waarom mijn zus em al wel heeft.
Respons was dat ik hem de 15e kreeg, en dit omdat hij dan pas verwerkt werd.
Krijg ik om 6 uur precies emailtje van Typhone, dat mijn simkaart verzonden is met track-en-trace nummer erbij.
Als ik hem dan morgen of overmorgen ontvang, kan ik dan nog niet bellen? wat een onzin !
Tis ook zooo vaag.. Mijn zus had dus een brief gekregen van Vodafone en een pakketje van typhone. Sim-kaart werkte niet, dus is ze naar Vodafone punt gegaan, kreeg ze nieuwe simkaart, de man vroeg nog naar haar nummer en ze kreeg direct een sim mee met haar eigen nummer en het abonnement..quote:Op donderdag 10 november 2005 20:38 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ja.. die van mij sturen ze pas de dag voor dat ie geactiveerd is op.. is maar net wat je fijner vind..
quote:Bijzonderheden: Uw nummer wordt op 21 november geporteerd. Een paar dagen voor deze datum wordt uw bestelling verzonden.
7.95 / 400 = 0,019875quote:Op woensdag 21 september 2005 12:26 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ik heb al jaren lang elk jaar een nieuw toestel bij mijn mobiel telefoon abonnement. Ik zit er nu aan te denken om eens een keer een sim-only abonnement af te sluiten. Ik bel nogal veel en met rekeningen van 100 - 150 euro per maand kan ik om de 2 maanden een gloednieuw toestel halen wanneer ik niet zou bellen.
Mijn oog valt nu hier op:
T-mobile Relax 400 Sim-only
Kosten per maand ¤ 7.95
Maandelijk tegoed 400 min
Bellen (vast/mobiel p/m) ¤ 0.06
SMS berichten ¤ 0.22
Bellen buiten de bundel ¤ 0.22
Voor 7,95 per maand 400 belminuten. Sms bundeltje erbij voor 5,00 euro en klaar is kees. Alleen bellen buiten de bundel is prijzig. Maar dan ben ik volgens mij een stuk goedkoper uit en kan ik straks gewoon los een telefoon koop aangezien ik sterk in kosten omlaag ga per maand.
Nu heb ik een abonnement voor 35 euro per maand met maar 300 minuten en buiten de bundel 20 eurocent p/m geloof ik bij Vodafone.
Iemand anders ervaringen of tips met die sim-only abbo's? Of welke zijn momenteel slim om af te sluiten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |