Ja, ik maakte ook een sprongetje van vreugde toen ze dat deed!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:16 schreef BB5kijker het volgende:
10 punten voor Lieske
Zij is de eerste die takketrolChantal
nomineerde. Helaas nog de enige...
Die had ik al geplaatst (de capture van jou) een aantal berichten hier boven. Hele mooie idd!quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:40 schreef Gert het volgende:
Deze ook nog even hier. Ze is echt erg fotogeniek. Maar ze heeft twee gezichten, vind ik. Een vol, haast boers gezicht, en een wat "verfijnder" gezicht.
[afbeelding]
Dit bedoel ik dus. Op deze foto vind ik haar echt het gezicht van een boerentrien hebben, terwijl ze op deze gisteren door jou gemaakte cap haast op Brigit Bardot in haar beste jaren lijkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 13:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die had ik al geplaatst (de capture van jou) een aantal berichten hier boven. Hele mooie idd!
[afbeelding]
Tja, dat vind ik echt helemaal niet. Ik vind dat ze op beide foto's zeer mooi staat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Op deze foto vind ik haar echt het gezicht van een boerentrien hebben, terwijl ze op deze gisteren door jou gemaakte cap haast op Brigit Bardot in haar beste jaren lijkt.
Eens; ze heeft verschillende gezichten. Die ogen ook - soms lijken ze mooi maar vaak zijn het van die varkensoogjesquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 14:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Op deze foto vind ik haar echt het gezicht van een boerentrien hebben, terwijl ze op deze gisteren door jou gemaakte cap haast op Brigit Bardot in haar beste jaren lijkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |