Dat de bewoners op de goede weg zijn met de weekopdrachtquote:Op woensdag 21 september 2005 10:35 schreef Zody het volgende:
Roel: Als bigbrother gister niets gezegt had dan hadden we nu niet aan het werk gegaan.
Weet iemand wat bigbrother gezegd heeft?
hm ... ik dacht dat ze afgebeuld zouden wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 10:45 schreef Zody het volgende:
goeiemorgen, dit is de eerste pauze van een kwartier... en daar gaan er nog 3 van volgen en dan nog een 30min pauze
Een ding niet vergeten, alles moet goed zijn ÉÉN foutje en de opdracht is mislukt.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:36 schreef Foreverblue het volgende:
Dat de opdracht haalbaar is
En de bewoners laten het erbij zitten blijkbaar...quote:Op woensdag 21 september 2005 10:53 schreef misterDre het volgende:
Tanja over gisteravond
Of het aan het vroege opstaan ligt, of aan de strubbelingen van gisteravond is niet duidelijk, maar Tanja is niet in opperbeste stemming vanmorgen.
Ingrid vat de koe bij de horens en vraagt: ”Jij wilde toch nog wat zeggen, over wat je van Big Brother te horen hebt gekregen?” Tanja reageert kort maar krachtig: ”Ik heb niets meer te zeggen.” Ingrid geeft zich niet zomaar gewonnen: “Maar dat zei je gisteren.” Tanja houdt voet bij stuk: “Jammer dan.”
Roel zou Roel niet zijn als hij zich er niet mee zou bemoeien: “Wat heeft Big Brother tegen je gezegd dan?” En Roel krijgt wél antwoord van Tanja: “Dat we acht uur moeten werken en anderhalf uur pauze hebben.” Roel: “En dat dat ook voor jou geldt? Nou, daar is toch niets ergs aan?” Tanja doet er verder het zwijgen toe. Ze heeft overduidelijk nog geen zin om hier over verder te praten.
http://www.talpa.tv/web/s(...)d=1/typeofpage=47019
Ik denk dat ze morgen besluiten dat alle bewoners alleen mogen zitten om zo wat extra tempo te krijgen. óf ze besluiten er nog een aantal dagen aan vast te plakken.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef regenworm het volgende:
[..]
Een ding niet vergeten, alles moet goed zijn ÉÉN foutje en de opdracht is mislukt.
Ga er maar vanuit dat ze opdracht mislukt, het gaat gewoon fout of BB moet weer eens soft gaan doen.
Vooralsnog wel ja. Ik heb er (misschien tegen beter weten in) goede hoop op dat vandaag de bom gaat barsten.quote:Op woensdag 21 september 2005 10:56 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En de bewoners laten het erbij zitten blijkbaar...
Ik was echt uit m'n plaat gegaan hoor. (al was het alleen maar omdat ik übernieuwsgierig ben)
Idem, Dre.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:01 schreef misterDre het volgende:
[..]
Vooralsnog wel ja. Ik heb er (misschien tegen beter weten in) goede hoop op dat vandaag de bom gaat barsten.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |