een beetje pauper die trekt iemand uit zijn warthog of snipert em eruit of geeft hem een sticky grenadequote:Op zondag 25 september 2005 15:56 schreef rockstah het volgende:
Ik zal je wat vertellen,
Er zijn méér manieren om een wathog te stoppen dan alleen de rocketlauncher![]()
![]()
En anders zorg je toch gewoon dat iemand in je eigen team de RL heeft?
quote:Op zondag 25 september 2005 15:54 schreef Gamedemon het volgende:
Teneerste is me nick op msn atm ,.:''[][- was ik maar een ECHTE negerten 2de checkte ik gewoon het 360 topic en zag ik jou onzin uitblaten
Kijk en ik vind Halo 1 veel beter dan deel 2 dus dit is een vrij nutteloze discussie. Ik uit alleen mijn mening en als dat al niet meer kan zonder dat er 2 fanboys gelijk het topic induiken om je kontjeschop proberen te geven laat dan maar zittenquote:en ik vond halo 1 persoonlijk zuigen dus ga nou niet doen alsof ik teh halo fanboyzorozrz ben ik zeg alleen dat je onzin uitkraamt, ga spinnen meppen ofzo![]()
Als ik ja zeg, ga je dan weg?quote:
Verander je je ondertitel dan weer even terug naar iets interessanters?quote:Op zondag 25 september 2005 16:28 schreef MMaRsu het volgende:
Waar weg? Uit dit topic? Tuurlijk niet, ik ben toch ook geinteresseerd in de 360?
Huh, hebben we topics? Dit is toch het bagger en fanboyforum?quote:
Perfect Dark 1 was ook een pareltje toen die uitkwam. Het spel had zelfs een n64 videocard expantie nodig om het optimaal te spelen op 640x480quote:Op zondag 25 september 2005 18:13 schreef PandorasBox het volgende:
Beter plaatjes van Perfect Dark Zero:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game begint eindelijk indrukwekkend uit te zien...![]()
Zeker ziet het er mooi uit.quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef piet_pelle het volgende:
@ Pandora's box; Niet dan?
He heerlijk..... !!quote:Op zondag 25 september 2005 18:13 schreef PandorasBox het volgende:
Beter plaatjes van Perfect Dark Zero:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De game begint eindelijk indrukwekkend uit te zien...![]()
Kijk m'n signature!quote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef piet_pelle het volgende:
@ Pandora's box; Niet dan?
Ik denk gewoon een rare hoax, maar het doel daarvan snap ik niet helemaalquote:Op zondag 25 september 2005 18:17 schreef speknek het volgende:
Ik begin me nu wel heel erg af te vragen of die plaatjes tijdens de mtv show gewoon echt waren, of een rare hoax.
Ga je nog een 360 halenquote:Op zondag 25 september 2005 18:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mijn godWeer de Plastic Look
Xbox 360 - Plastic Dreams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |