Zo...quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:30 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Das dan toch weer selectief lezen.
Of je leest gewoon niet goed genoeg...
http://xbox360.ign.com/articles/653/653575p1.htmlquote:Lastly, we've learned that Perfect Dark Zero is not concretely set to launch day and date with Xbox 360. In other words, it's doubtful as a day one launch title. Expect to see it in 2005, and most probably before Christmas, but not day one.
Halo 2quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef PandorasBox het volgende:
Wat zijn nou de echte X360 launchgames eigenlijk?![]()
Lees eens goed, het is nog niet zeker..quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef PandorasBox het volgende:
Perfect Dark Zero geen launch game. Maar wel voor kerst.![]()
Dat scheelt 3 wekenquote:Op zaterdag 24 september 2005 15:45 schreef PandorasBox het volgende:
Perfect Dark Zero geen launch game. Maar wel voor kerst.![]()
[..]
http://xbox360.ign.com/articles/653/653575p1.html
Wat zijn nou de echte X360 launchgames eigenlijk?![]()
die heb ik gereserveerd bij me locale games boer, nu kost die 360 me maar 360 op de launchdag!quote:Op zaterdag 24 september 2005 13:07 schreef pkwarts het volgende:
Ik ga eens kijken of ik ergens een reserveringskit kan scoren:
[afbeelding]
In die 3 weken ben ik waarschijnlijk net klaar met Kameo! Perfecte timing.quote:Op zaterdag 24 september 2005 17:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat scheelt 3 weken
Maar dit was toch al bekend
je hebt de reserveringskit gereserveerd?quote:Op zaterdag 24 september 2005 18:16 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
die heb ik gereserveerd bij me locale games boer, nu kost die 360 me maar 360 op de launchdag!
jaquote:Op zaterdag 24 september 2005 18:36 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je hebt de reserveringskit gereserveerd?
Ga nog eens een keertje goed nadenken over deze zin en kom pas terug als je weet wat je ons wilt vertellen, ok? Ik zit met smart te wachtenquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:42 schreef BMH het volgende:
Die omgevingen zijn erg nu al diverser als de hele Halo franchise!
Ik zal het in een l33tere manier proberen zodat jij het kan gegrijpen: H4l0 TWO 1s t3h suckz0rz.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:29 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Ga nog eens een keertje goed nadenken over deze zin en kom pas terug als je weet wat je ons wilt vertellen, ok? Ik zit met smart te wachten
Eeerg veel zin inquote:Op zaterdag 24 september 2005 19:42 schreef BMH het volgende:
[afbeelding]
HYPE +6
Die omgevingen zijn erg nu al diverser als de hele Halo franchise!
Halo 3 word een klapper! Waar ik 2 klappen nodig had om wakker te worden heb jij er waarschijnlijk 3 nodig.quote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef piet_pelle het volgende:
PDZ begint steeds meer m'n interesse te trekken, ik denk ook wel dat ik hem aan zal schaffen.
Maar de echte klapper wordt natuurlijk gewoon Halo 3 ongeacht wat Ninty boys ons proberen wijs te maken.
Mmmm,.... vreemd genoeg deel ik je mening totaal nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hou me maar een beetje vast aan de screenshots van de 360 als het gaat om grafische kwaliteit want dat van de trailers doet me weinig deugd. Ik ben wat dat betreft helaas nauwelijks onder de indruk van de next gen console. CoD2 lijkt maar iets beter dan Brothers in Arms, Kameo is vrijwel hetzelfde als Fable, UT 2007 lijkt weinig vooruit te zijn gegaan en NFS most wanted is nog slechter dan Forza Motorsport.
flikke rop met die freaking longsleeve, ik wil een game erbijquote:Op zaterdag 24 september 2005 13:20 schreef pkwarts het volgende:
Blijkbaar al bij een paar online winkels te bestellen:
http://www.maxactive.nl/hardware/xbox360.htm
http://www.gamestar.nl/product_info.php?cPath=82&products_id=393
Microsoft GARANDEERT ons dat wij op de launchdag een Xbox 360 System voor u hebben klaarstaan als u in het bezit bent van deze pre-order kit.
Even vragen bij de FRS of ze dit kitje ook hebben dan.
Volgens mij is je monitor stuk dan.quote:Op zondag 25 september 2005 01:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik hou me maar een beetje vast aan de screenshots van de 360 als het gaat om grafische kwaliteit want dat van de trailers doet me weinig deugd. Ik ben wat dat betreft helaas nauwelijks onder de indruk van de next gen console. CoD2 lijkt maar iets beter dan Brothers in Arms, Kameo is vrijwel hetzelfde als Fable, UT 2007 lijkt weinig vooruit te zijn gegaan en NFS most wanted is nog slechter dan Forza Motorsport.
Haloquote:Op zaterdag 24 september 2005 20:40 schreef piet_pelle het volgende:
PDZ begint steeds meer m'n interesse te trekken, ik denk ook wel dat ik hem aan zal schaffen.
Maar de echte klapper wordt natuurlijk gewoon Halo 3 ongeacht wat Ninty boys ons proberen wijs te maken.
Inderdaad, ik ga toch niet met een Xbox longsleeve rondlopenquote:Op zondag 25 september 2005 08:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
flikke rop met die freaking longsleeve, ik wil een game erbij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |