Frituur is altijd goed. Mits bier, whehe.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:40 schreef Pingwingei het volgende:Zodalijk werken
Geen bier vandaag dus
Wel frituur
Vrijf het er maar in!quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Frituur is altijd goed. Mits bier, whehe..
Voor 2 uur is dat nog best veelquote:
Een avond duurt geen 2 uurquote:
quote:
quote:vrijf
zn (de), mv: vrijve - vrèfke (e)
1. Bovendeel van de voet.
Men nief schoene zèn wat te klaan èn naa doe mene vrijf ziëjr. = Mijn nieuwe schoenen zijn net iets te klein, waardoor het bovenste van mijn voet pijn doet.
Ik weet niet of je ooit mythbusters kijkt, maar als je je bier binnen een minuut koud wilt hebben moet je er zo'n brandblusser op richtenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:28 schreef remlof het volgende:
mijn bier ligt nog effe in de diepvries, heb net pas gehaald![]()
Bij gebrek aan frituur is het de oven geworden..quote:Op woensdag 21 september 2005 19:29 schreef Intrepidity het volgende:
Ovenschotel? oven?
Frituurschotel in den frituur zul je bedoelen!
Regel dan ten minste voor de volgende keer ovenkroketten ofzoquote:Op woensdag 21 september 2005 19:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
Bij gebrek aan frituur is het de oven geworden..
quote:Op woensdag 21 september 2005 19:34 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Regel dan ten minste voor de volgende keer ovenkroketten ofzo
Wat waren dan de ingredienten van dat blijkbaar zo lekkere receptuur?quote:Op woensdag 21 september 2005 19:35 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dit smaakt ook errug goed hoor!
Die is lekkerquote:Op woensdag 21 september 2005 20:33 schreef Intrepidity het volgende:
is goed baasquote:Op woensdag 21 september 2005 20:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die is lekker
Maar zometeen wel aan het bier
Enen mix van verschillende ingredienten die ik toevallig nog in huis had.quote:Op woensdag 21 september 2005 20:23 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat waren dan de ingredienten van dat blijkbaar zo lekkere receptuur?
Is dat geheim omdat je niet durft te vertellen wat dat is?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Janetje het volgende:
[..]
Enen mix van verschillende ingredienten die ik toevallig nog in huis had.
Aardappelen, zout, pittige saus, knoflook, uien en nog iets geheims.
Dat is omdat er geen geheim ingrediënt is.. behalve wat kruiden, maar ik wil jullie nieuwsgierig maken..quote:Op woensdag 21 september 2005 20:50 schreef rompompom het volgende:
[..]
Is dat geheim omdat je niet durft te vertellen wat dat is?
Wat een ongelooflijk mislukt plan is dat zeg!quote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is omdat er geen geheim ingrediënt is.. behalve wat kruiden, maar ik wil jullie nieuwsgierig maken..
VERTEL ME ALLES!! je bent zo geniaal en intressantquote:Op woensdag 21 september 2005 20:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Dat is omdat er geen geheim ingrediënt is.. behalve wat kruiden, maar ik wil jullie nieuwsgierig maken..
quote:Op woensdag 21 september 2005 20:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat een ongelooflijk mislukt plan is dat zeg!
Ik zal je alles vertellen hoor.. kom nog maar eens terug als je oud genoeg bent..quote:Op woensdag 21 september 2005 21:00 schreef DeLeider het volgende:
[..]
VERTEL ME ALLES!! je bent zo geniaal en intressant![]()
ik ben heul oud hoor!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik zal je alles vertellen hoor.. kom nog maar eens terug als je oud genoeg bent..
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:29 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ach, het was nog niet zo erg als het plan van een meet op 9 september.
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:47 schreef Janetje het volgende:
[..]Wat heb jij een ongelofelijke lul ook he
quote:Op woensdag 21 september 2005 21:56 schreef rompompom het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet waarom je dat denkt, maar het is absoluut niet waar. Toch bedankt voor het compliment!
Ja sorry.. ik herhaal ook alleen maar wat Peet gezegd heeft..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:17 schreef rompompom het volgende:
[..]
Nou! Dat zou je voor je houden!
En nu nog gaan lopen ontkennen ook!quote:Op woensdag 21 september 2005 22:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja sorry.. ik herhaal ook alleen maar wat Peet gezegd heeft..
Nou.. zal ik dat in het vervolg ook niet meer doen..
Ik ontken alles tot het tegendeel is bewezen..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
En nu nog gaan lopen ontkennen ook!
Laat jij anders Peet gewoon effe aan je plastic zitten ofzo
* rompompom zoekt Photoshop op...quote:Op woensdag 21 september 2005 22:26 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik ontken alles tot het tegendeel is bewezen..
*benieuwd is en in spanning afwacht..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom zoekt Photoshop op...
dussquote:Op woensdag 21 september 2005 22:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
En ik ga alles bekennen:
Laatst zat jij anders bij mij gewoon effe aan me plastic zak ofzo
Don't hold your breath. Ik heb het boek "Photoshop voor dummies" namelijk nog niet binnenquote:Op woensdag 21 september 2005 22:33 schreef Janetje het volgende:
[..]
*benieuwd is en in spanning afwacht..
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:34 schreef rompompom het volgende:
[..]
Don't hold your breath. Ik heb het boek "Photoshop voor dummies" namelijk nog niet binnen
O, blauw kan nog wel. Paars of wit, dan wordt het wat serieuzerquote:Op woensdag 21 september 2005 22:37 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gelukkig maar.. ik begon al blauw aan te lopen..
quote:Op woensdag 21 september 2005 22:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
O, blauw kan nog wel. Paars of wit, dan wordt het wat serieuzer
Same here..quote:Op woensdag 21 september 2005 22:47 schreef 1040STf het volgende:
Ik ben roze/wit.
Bruin worden kan ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |