Een 8 urige werkdag begintquote:
Wat?quote:Op woensdag 21 september 2005 08:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ze moet iets tegen de groep zeggen over wat ze gisteren hoorde in de DBK.
Dat is natuurlijk best wel moeilijk voor Tan.![]()
Tan had erge honger, ze ging eten in de keuken terwijl de groep doorwerkte.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat?
(Heb even geen zin om alle topics door te spitten..)
eten, dat ze eerder at dan de groep, en daarna zonder iets te zeggen vertrok naar bedjequote:Op woensdag 21 september 2005 08:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat?
Je hebt gelijk (zal mij niet meer in die streamverslagentopics vertonen)quote:Op woensdag 21 september 2005 08:35 schreef Peter6000 het volgende:
[offtopic] volgens mij is de bedoeling van de streamverslagen daar geen éénregelige posten te posten, maar juist wat langere verslagen. dit omdat de streamverslagen bedoelt zijn om snel bij te lezen [/offtopic]
En dat ze ons blij maakte met een dode mus door net te doen alsof ze haar koffers paktequote:Op woensdag 21 september 2005 08:29 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Wat?
Yep... ze reageert echt pissig op de vragen erover van Ingrid en Roel.quote:Op woensdag 21 september 2005 08:47 schreef pinkplatinum het volgende:
Ingrid tegen Tanja: Jij wilde ook nog wat zegge he tan
Tanja: neeh er valt niks te zeggen, alles is al gezegd.
Daarom was ze zo boos ze mocht niet eten en wilde het niet toegeven aan de rest
Ik zal echt teleurgesteld zijn in de rest als ze dr niet nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:49 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Yep... ze reageert echt pissig op de vragen erover van Ingrid en Roel.
Nomineren is nog nooit zo makkelijk geweest.![]()
Hoop ik!
Morgequote:Op woensdag 21 september 2005 08:50 schreef johanvonnie het volgende:
Goedemorgen allemaal, hup fris aan de arbeid
Ja die was echt leukquote:Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef CartWOman het volgende:
Menno zingt zachtjes tegen Ingrid: "Als blikken konden doden dan had jij niet hier gelopen..."
Ze kwamen Tanja tegen bij de badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |