bij concerten.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Achtergronddansers bij Paula Abdul?
Oh, stik. Ik ben nog even aan het googelen enzo... en eh, 't schijnt eigenlijk dus niet helemaal te kloppen wat ik vanuit meerdere bronnen had gehoord. Dus eh. Andere vraag maar even.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Achtergronddanser bij Paula Abdul?
Hij heeft onder andere breakdance acts gedaan bij concerten van Lionel Ritchie...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:15 schreef mr_anonimous het volgende:
bij concerten.
Makkiequote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Oh, stik. Ik ben nog even aan het googelen enzo... en eh, 't schijnt eigenlijk dus niet helemaal te kloppen wat ik vanuit meerdere bronnen had gehoord. Dus eh. Andere vraag maar even.![]()
Zowel Cuba als Matt zouden aan breakdancing hebben gedaan. Alleen blijkt het verhaal van Matt verzonnen te zijn en dat verhaal is een eigen leven gaan leiden. Sowwy.![]()
Noem mij drie films waarbij Michael Ironside één of meer armen verliest.
Ik weet er maar éénquote:Op donderdag 22 september 2005 01:18 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Noem mij drie films waarbij Michael Ironside één of meer armen verliest.
Dat was ook het lijstje wat ik uit m'n hoofd kon opdreunen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:20 schreef mr_anonimous het volgende:
Makkie
Total recall 2 armen
Star Ship Troopers 1 arm
The Machinist
In Highlander 2 zijn knar.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:21 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Dat was ook het lijstje wat ik uit m'n hoofd kon opdreunen.
mr_anonimous + 1
Zouden er misschien zelfs meer films zijn?
En in Starship Troopers ook nog eens zijn benen. Vreemde type-casting...quote:Op donderdag 22 september 2005 01:22 schreef mr_anonimous het volgende:
In Highlander 2 zijn knar.
Die was laatst nog op teevee....quote:Op donderdag 22 september 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En in Starship Troopers ook nog eens zijn benen. Vreemde type-casting...
Stellan Skarsgaard?quote:
Hij moet echt in 24 als bad guy vind ik. Als ik nog een punt scoor post ik ook nog een andere potentiële 24 bad guy.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:24 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
En in Starship Troopers ook nog eens zijn benen. Vreemde type-casting...
ArtyShock +1quote:
't Is net ping-pong.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:37 schreef mr_anonimous het volgende:
Dat is Jon Favreau
Replacements
Deep Impact
Very Bad things.
quote:Op donderdag 22 september 2005 01:38 schreef mr_anonimous het volgende:
Moest voor zijn naam wel efkes The Replacements op zetten.
Ja dat is toegestaan volgens mij. Je mag geen IMDB of andere websites gebruiken.quote:
3 films met hem?quote:Op donderdag 22 september 2005 01:41 schreef Sokolsky het volgende:
Ik wordt altijd zo moedeloos van die foto's. Ik ken ze (bijna) allemaal, maar die namen hè...
Skarsgaard wist ik net wel, maar toen was ik offline.
Ik vind het ook niet zo'n probleem hoor. 't Kost tenslotte ook extra tijd om een DVD op te zetten. Ik merk zelf dat ik soms weet dat ik een antwoord zou moeten weten, maar dat ik een héél klein mentaal duwtje nodig heb. Initialen, een bepaalde filmscène, whatever... Dan vind ik dit ook kunnen.quote:Op donderdag 22 september 2005 01:40 schreef Sokolsky het volgende:
Daar zijn de meningen over verdeeld. Volgens de OP wel, want 't is geen website. Volgens veel FMT'ers valt het ook onder opzoeken. Zelf vind ik dat als je die DVD hebt aangeschaft, je daar best voordeel uit mag halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |