ehm.. waarschijnlijk luister jij al langer mee dan ik.... maar ik hoor vooral gemopper over "tan"quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind de sfeer in de groep nu wel goed. Er wordt op een invoelende manier over Tan gesproken.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:03 schreef Rica het volgende:
Dido zij het net wel goed. Tanja zegt niets (durft misschien niet) terwijl als ze gewoon zegt wat ze wil is er niks aan de hand.
die kans is vrij grootquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Gaan ze nu massaal tanja nomineren?
Ja maar weet niet of Tanja het gaat pikken van Tanja aangezien de aanvaring van vorige week. Denk dat beter Roel het kan doen, daar lijkt Tanja toch het meeste mee te hebben.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef Zapje het volgende:
[..]
Rob is daar ook de geschikte persoon voor.....die durft ook...de anderen niet...
Als niet-groepsmens zijnde moet je gewoon niet in BB gaan zitten.. imho....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Joost; "Als je in een groep ben dan gedraag je jezelf naar de groep."
Tanja is geen groepsmens! Ik heb ook een hekel aan groepen. Kan me daar totaal niet aan aanpassen en wil dit ook niet. Wat dat betreft kan ik goed mee voelen met Tanja. Echter Tanja kan zich zelf niet goed verwoorden en zit opgescheept met 11 van die 'groepsmensen' die dat dus niet begrijpen!.
Dan ga je toch niet in een BB huis zittenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Tanja is geen groepsmens! Ik heb ook een hekel aan groepen. Kan me daar totaal niet aan aanpassen en wil dit ook niet. Wat dat betreft kan ik goed mee voelen met Tanja. Echter Tanja kan zich zelf niet goed verwoorden en zit opgescheept met 11 van die 'groepsmensen' die dat dus niet begrijpen!.
Ik heb ook nog een paar alternatieven hoor, dus geen probleem verder. Senk joe anyway.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waar stream je? Ik heb nog wel eventueel een alternatief
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef pinkplatinum het volgende:
Gaan ze nu massaal tanja nomineren?
Ik hoor ook gemopper, maar dus ook begrip en proberen zich in haar situatie te verplaatsen. Een combi dusquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef teamlead het volgende:
[..]
ehm.. waarschijnlijk luister jij al langer mee dan ik.... maar ik hoor vooral gemopper over "tan"
denk ook wel dat ze durft want ze durfde ook te vragen om een persoonlijk budget terwijl Rob daar afstand van deedquote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef -Delta- het volgende:
[..]
![]()
Plus de houding die ze aanneemt en hoe ze dingen doet.
Als ze het normaal doet, maakt het niet uit of ze ff eerder moet eten of wat dan ook.
Als je geen groepsmens bent, snap ik niet waarom je meedoet aan BB hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
Het is inderdaad heel logisch dat als je geen groepsmens bent, mee doet aan een programma als BB.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:04 schreef BBscanner het volgende:
What goes around, comes aroundquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Menno:"Misschien hebben we haar te lang de hand boven het hoofd gehouden...."
Negeren bedoeld hij zeker, om haar een onzeker gevoel te geven.
ach kom op zeg.. Ik haat tanja niet.. maar ze is echt een moeilijk persoon! Het was niet negeren.. Tanja was niet te benaderenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd, zeker als vorige keer, samen een grote bek en dan vervolgens doet niemand het woord.
Vooral sommigen die nu helemaal schijnheilig zitten kletsen. Vooral die achterbakse Chantal. Laat die eens een keer goed naar d'r eigen kijken.
Nu is Tanja ook wel een erg negeerbaar object hoor, 90% van de tijd zit ze minimaal 10 meter bij de rest vandaan te roken....quote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
Klopt, maar dat was de beslissing van haar moeder!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:05 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als niet-groepsmens zijnde moet je gewoon niet in BB gaan zitten.. imho....
T is volgens mij meer dat Tanja niet weet hoe dingen moeten, dat ze in een patroon zit dat erg egoistisch is, maar dat is gewoon de manier waarop Tanja al een hele tijd functioneert, ws. zonder eigen weten. Als niemand haar daar op aanspreekt, veranderd dat ook nietquote:Op woensdag 21 september 2005 00:06 schreef Knurkie het volgende:
[..]
denk ook wel dat ze durft want ze durfde ook te vragen om een persoonlijk budget terwijl Rob daar afstand van deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |