tis idd jammer dat zulke uitspraken gedaan worden.......ik denk altijd maar zo...veilig achter het scherm he....quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:49 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
Ja dat snap, ik geef ook af op meerdere bewoners, dat maakt me niet uit. Maar dingen als crackhoer enzo zijn nou niet de aardigste dingen om te zeggenIk vind het niet heel erg, maar t kan natuurlijk ook iets anders.
Maar goed ieder zo zn ding, daarvoor leven we in een vrij land
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef ruby het volgende:
Tanja wordt nu besproken in de groep.
Jaiks heb je zelfs niets?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekeren![]()
Oei, zoiets hoop ik nooit mee te makenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:55 schreef teamlead het volgende:
[..]
goddank niet.. maar een klapband met ietsje meer als 130 op de teller is geen aanrader kan ik je verzekeren![]()
omdat ze dat niet wilde en nu in bed ligtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!
Omdat ze dat niet wilt, ze ligt op bed en heeft geen zin om te praten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!
Rob ging toen straks de slaapkamer in en dan doet ze alsof ze slaapt, dus ze is lekker benaderbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
denk het niet, maar dat zien we morgen wel weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef ruby het volgende:
Ik voel een groepsgesprek met Tanja komen. Zou het?
nee.. gelukkig niet.. ongedeerd uitgestapt... (alleen beetje trillerig op de benen natuurlijkquote:
Omdat ze dat niet durvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |