Omdat ze dat niet wilt, ze ligt op bed en heeft geen zin om te praten...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!
Rob ging toen straks de slaapkamer in en dan doet ze alsof ze slaapt, dus ze is lekker benaderbaar.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom bespreekt de groep de situatie niet met Tanja? Daar snap ik nou echt niks van!
denk het niet, maar dat zien we morgen wel weer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef ruby het volgende:
Ik voel een groepsgesprek met Tanja komen. Zou het?
nee.. gelukkig niet.. ongedeerd uitgestapt... (alleen beetje trillerig op de benen natuurlijkquote:
Omdat ze dat niet durvenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
gelukkig maar!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee.. gelukkig niet.. ongedeerd uitgestapt... (alleen beetje trillerig op de benen natuurlijk) Helaas daardoor oa. wel de uitzending gemist
Nee, het ziet er gewoon niet uit, zo'n omgebouwde Fatboy:quote:
Ze ging eten toen het niet mocht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is 'het probleem van Tanja' precies? Ik heb het niet echt gevolgd..
Ik denk het niet, ik voel en hoor veel meer irritatie dan een week geleden, en op een gegeven moment bereikt het wel een toppunt natuurlijk...mag best wel, ze is 27, als je je zo gedraagd komt er een keer iemand die zegt "goh Tanja, dag 40, wanneer kan je wel een keer sociaal doen".quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:58 schreef Kinga het volgende:
Nu zijn ze weer bezig van, ik zeg het nou gewoon tegen der.... Net zoals die vorige keren zeker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |