*ook een stukkie zeep toewerpt*quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeft
En ga nu maar heel snel dood, Tanjalover![]()
De regie is weer eens 'Lekker Simpel'quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:35 schreef clauwheee het volgende:
Regie toch
Och, ze heeft last van dr schouder ook nog
Vanaf 23.00 uur.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
bij welk nummer ben je begonnen met tellen?
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Darklight het volgende:
[..]
lol, moet je eens persoonlijk tegen me komen zeggen, denk niet dat je nog lang leeft
En ga nu maar heel snel dood, Tanjalover![]()
*doekje paktquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Bocaj het volgende:
Stel je nou eens voor dat Tanja bij jouw thuis op de bank zit....![]()
Jij bent hier de stumper, simpel zieltjequote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.
En nee, ik heb de regie niet in handen. Kennis van mij werkt er wel
Mjah als je zo bezig blijft, dan blijft er van de bewoners en het programma zelf weinig over omdat we over niemand dus kunnen oordelen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef lillymoon het volgende:
Ik denk dat wij niet kunnen oordelen over Tanja simpelweg omdat wij niet in haar kunnen kijken. Wij kunnen niet aan de buitenkant zien of ze zich aanstelt of niet, of ze het echt moeilijk heeft of gewoon een egoistisch kreng is. We weten simpelweg niet wat er in haar omgaat en waarom ze zich gedraagt zoals ze doet en dus kunnen we er ook geen labeltje aan plakken. Dat is mijn bescheiden mening.
rustig aan tel tot 10 of kijk even naar de streams.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Zielig figuur, was een reactie op een prsoonlijke aanval op mij he? Denk zelf eerst na voordat je domme dingen zegt. Stumper.
En nee, ik heb de regie niet in handen. Kennis van mij werkt er wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |