Is niet zomaar meer te veranderen hoor. Dat is nu haar karakter (geworden).quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef BlaBlub het volgende:
[..]
T is volgens mij meer dat Tanja niet weet hoe dingen moeten, dat ze in een patroon zit dat erg egoistisch is, maar dat is gewoon de manier waarop Tanja al een hele tijd functioneert, ws. zonder eigen weten. Als niemand haar daar op aanspreekt, veranderd dat ook niet
Idd, dat is precies het goeie woord, respect ontbreekt er.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef teamlead het volgende:
[..]
zoals Joost (denk ik) net opmerkt: dat heeft gewoon te maken met respect voor je huisgenoten.... je hoeft niet "knuffelig" met iedereen te worden of opeens te floreren in groeps-activiteiten, maar gewoon beschaafd omgaan met de mensen om je heen. En dat is nou net waar zij niet in slaagt.... Het universum draait om haar en haar kind en de rest moet zich daar maar aan aanpassen....
IMO is zij niet 'handelsbekwaam' ofwel labiel!quote:Op woensdag 21 september 2005 00:08 schreef Knurkie het volgende:
[..]
ze is volwassen en heeft zelf de gesprekken gevoerd met BB en het contract getekend
Nee, ik vergat te quoten. 3x raden voor wie het wel isquote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waarom? Ik wil niemand overtuigen dat Tanja okee is.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Het grote overtuig uw medeposter hier dat Tanja okaye is!
Optieven naar dit topic graag.
Ja het kan zijn dat ze tan niet mogen nominerenquote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef Kinga het volgende:
Stel, Tanja wordt niet genomineerd, niet 1 stem...
Dan ga ik ECHT aan die mensen twijfelen, en of ze niet met z'n allen de boel bedonderen..
Lijkt zo. Er zijn groepjes die met elkaar praten, maar wij horen ze allemaal door elkaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:10 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat praaten ze af en toe door elkaar heen..
Dan hoort ze helemaal niet in dat huis te zitten, maar in een project begeleid wonen.quote:Op woensdag 21 september 2005 00:11 schreef BBscanner het volgende:
[..]
IMO is zij niet 'handelsbekwaam' ofwel labiel!
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef k_i_m het volgende:
Het grote overtuig uw medeposter hier dat Tanja okaye is!
Optieven naar dit topic graag.
quote:Op woensdag 21 september 2005 00:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan had haar moeder in het huis moeten zitten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |