zou dat speciaal voor Dido zijn misschien vind zij het ook wel sexyquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel kan gitaar spelen!
Dat vindt ik zo sexy!
Puntje gestegen
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef pinkplatinum het volgende:
Roel kan gitaar spelen!
Dat vindt ik zo sexy!
Weer Puntjes gestegen
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:20 schreef Rams3s het volgende:
Dit gaat BB vast gebruiken om te laten zien hoe gemeen de groep is om lol te maken terwijl Tanja aan het huilen is op haar kamer.
LOLquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Tanja was volgens mij d'r huiswerk van d'r puflessen aan het doen. Ze lag met haar benen opgetrokken![]()
Hmm, dat is dan wel minder Coraquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:19 schreef Cora het volgende:
Klopt, ik heb er 1 voor mijn labrador.
Alleen jammer dat de koningin er gewoon NIET op wilde gaan liggen....
Toen heel die vulling er uit gehaald en het oude kussen van ¤ 2,95 er maar in gestopt.
Ligt ie er nu heel de dag op!
Ik heb de Fatboy nu omgedoopt tot Skinnyboy.
En dat allemaal voor 90 Euro.
Jammerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef D.Rose het volgende:
Dido wordt alweer nat van Roel
goed van dr!quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:21 schreef Dropvetertje20 het volgende:
Tanja was volgens mij d'r huiswerk van d'r puflessen aan het doen. Ze lag met haar benen opgetrokken![]()
Kappen nu.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:22 schreef Peter6000 het volgende:
Tan huilt, waarschijnlijk om haar uitzonderingspositie. En het besef dat de rest nu pret heeft. En omdat ze het graag wil zeggen, dat van de DBK, maar niet meer durft. En daardoor sterker het besef dat ze er niet bijhoort.
En haar leven als alleenstaande moeder, zonder iemand die om haar geeft.
En dan hoort ze vast ook wat geluiden van buiten, waardoor ze zich nog meer alleen voelt.
En het ging zo goed vandaag, zo lang volgehouden mee te doen met de groep. En nu is het toch weer mis.
Arme Tan....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |