http://www.talpa.tv/big-brother/dagboek.htmlquote:23:13Over de zeik
Rob is naar de Dagboekkamer gegaan. De groep is namelijk een beetje ‘over de zeik’ dat Tanja eerder is gaan eten. Als hij terugkomt laat hij de mede-Bewoners weten dat Tanja zelf moet vertellen wat er gezegd is toen zij een gesprek had met Big Brother. Ze willen namelijk weten hoe het zit met de Weekopdracht. Rob gaat verhaal halen bij Tanja die inmiddels op bed ligt. Maar zij heeft het even gehad met het gezeur van haar mede-Bewoners. “Ik vertel het jullie morgen allemaal.”
Die smileyquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Ireth het volgende:
spannend zo'n leeg huis... [afbeelding]
Je bent dus net zo aso als Tanja, woont zeker in dezelfde achterbuurtquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
![]()
![]()
T A N J A
![]()
![]()
![]()
Ik blijf een Tanja-fan. Ze heeft gedaan zoals het hoort. Ze negeren haar ook en roddelen achter haar rug om, dat ze de waarheid wel ff zullen zeggen en vervolgens zwijgen ze in alle talen.
Nu krijgen ze een koekje van eigen deeg.![]()
muggen scheetjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:17 schreef Rica het volgende:
Zit ook telkens weer storing op het geluid.
nope Tanja huilendquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:18 schreef Falco het volgende:
Ligt Ingrid daar op dat bed in die rare houding?
Klopt, ik heb er 1 voor mijn labrador.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:03 schreef -Delta- het volgende:
Hey wat leuk, er zijn ook fatboys voor honden![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |