Ah een echt kijk-mij-eens-luxe-doen reactiequote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Googolplexian het volgende:
Heel leuk maar gezien ik toch wel professioneel bezig ben ga ik geen tijd steken in het verbeteren van logo's van anderen voor nopsry. Absoluut no offence maar ik denk toch dat het restylen van logo's en huisstijlen een iets te waardevolle aktiviteit is.
bekenden kunnen via m'n site bij me terecht voor een vrijblijvende offerte
Dat oude logo kan ook niet lelijker, maar het is wel leuk gedaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:52 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Niet zelf gemaakt, maar zou een mooie restyle kunnen zijn
Oud:
[afbeelding]
Nieuw
[afbeelding]
Wat doe je hier dan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Googolplexian het volgende:
Heel leuk maar gezien ik toch wel professioneel bezig ben ga ik geen tijd steken in het verbeteren van logo's van anderen voor nopsry. Absoluut no offence maar ik denk toch dat het restylen van logo's en huisstijlen een iets te waardevolle aktiviteit is.
hoe serieus sommigen zichzelf nemen zegquote:Op dinsdag 20 september 2005 22:25 schreef Googolplexian het volgende:
ZIjn dit nou die zogenaamde smilies waar iedereen zo de bek van vol heeft?quote:Op zondag 2 oktober 2005 18:20 schreef Furia het volgende:
-edit-
Tof plaatje, alleen jammer dat ie het niet doet.quote:Op zondag 2 oktober 2005 23:28 schreef jaspah het volgende:
hey dit is een logo van mijn team op hattrick.. tis eigenlijk een plaatje geen logo mijn team heet AFC Held
als jullie er nou eens een mooi voetbal logo van maken
hier ist orgineel: [afbeelding]
http://img285.imageshack.us/img285/6421/baasheld20bp.jpg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |