Dan zou je nu zitten zeuren dat ze zich weer afzonderd...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef Tovaho het volgende:
tsjonge...als je niet mee wilt helpen, ga dan niet met je lelijke junkekop en plofbuik lekker in de weg staan. Ga dan in een hoekje je jong zitten verkankeren..... !!!!!!
Wat een kutwijf.....
Dat ze niet tegen haar zin in het huis zit, wil niet zeggen dat ze niet mag aangeven wanneer het genoeg is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:40 schreef NG het volgende:
Ze zit toch niet tegen haar zin in het huis?
Ja, als je kinderen in de gordijnen klimmen of je in de super staat met je volle karretje bij de kassa kan je ook even zeggen "Nu even niet jongens, ik trek het niet meer, over een kwartier weer verder".quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is niet waar, want dan kun je stoppen op ieder ogen blik.
Het is verboden voor een werkgever om een zwangere vrouw tegen haar zin in te laten werken tijdens zwangerschapsverlof.
Jij doet dus hetzelfde als ik... De algemene stemming in de topics is voortaan zo dat je jezelf wél ff moet verontschuldigen als je iets positiefs over Tanja zegt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het gaat er ook om dat ze lange tijd op een stoel moet zitten. Lijkt me ook geen pretje.
Ik ben eigenlijk van mening dat Tanja's opstelling hierin lang zo verkeerd niet is. Ze heeft het wel gedaan, terwijl het volgens mij niet had gehoeven.
Neemt niet weg dat ik nog steeds haar absoluut niet mag.
*wijn uitproestend*quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef stil het volgende:
Nu snap ik eindelijk ook waarom die dochter van Rob zo huilde, toen het leek dat hij er uit moest.
Ze willen hem niet thuis![]()
dat ze niet goed is in tellen wisten we al ze rookt ook maar 3 sigaretten per uurdagquote:Op dinsdag 20 september 2005 21:44 schreef Tovaho het volgende:
hoeveel minuten zitten er bij tanja in een kwartier ????
Nogmaals: hier moet ze lange tijd achtereen in dezelfde houding een handeling verrichten. Thuis kan ze op ieder ogenblik even gaan liggen of wat dan ook. Tijdens die opdracht kan dat niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:43 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Ja, als je kinderen in de gordijnen klimmen of je in de super staat met je volle karretje bij de kassa kan je ook even zeggen "Nu even niet jongens, ik trek het niet meer, over een kwartier weer verder".
Je denkt toch zeker niet dat Talpa het risico wil lopen dat ze live een miskraam krijgt door winnie the poo stickers?quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dat ze niet tegen haar zin in het huis zit, wil niet zeggen dat ze niet mag aangeven wanneer het genoeg is.
Handig is het idd niet, maar het feit dat ze vrijwillig in het huis zit wil niet zeggen dat ze alles MOET doen wat haar opgedragen wordt
Wat weet een deskundige nu van hoe je je lichamelijk voelt, Je moet altijd nog zlf naar je lichaam luisteren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat Talpa het risico wil lopen dat ze live een miskraam krijgt door winnie the poo stickers?
Daar is heus wel over gesproken met een deskundige.
Als ze verstandig zijn, dan halen ze alle rookwaar uit het huis, zodat ze ook niet meer kan roken.
In elke groep moet er iemand de leiding nemen, was hij het niet, dan zou bv Roel zich wel nog irritanter gaan gedragen, want die heeft het vaak ook uitgevonden.quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:42 schreef flugeltje het volgende:
[..]
True...![]()
Maar ik snap eerlijk gezegd niet zo goed dat de rest hem zo makkelijk als meewerkend voorman accepteert...
Ze moet nog een week of vier, ik denk dat stoppen met roken niet veel zin meer heeft. Kwaad is toch al geschied... Ik denk dat het minder slecht is om nóg vier weken rook in die baby te pompen dan de baby blootstellen aan de stress die bij het verplicht stoppen komt kijken...quote:Op dinsdag 20 september 2005 21:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je denkt toch zeker niet dat Talpa het risico wil lopen dat ze live een miskraam krijgt door winnie the poo stickers?
Daar is heus wel over gesproken met een deskundige.
Als ze verstandig zijn, dan halen ze alle rookwaar uit het huis, zodat ze ook niet meer kan roken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |