abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30765683
AFS, betekent Apple Finance Services.
quote:
Heb je een product gezien dat je bevalt? Dan is het goed om te weten dat het nu ook mogelijk is de Apple apparatuur die je wilt aanschaffen te leasen of de aanschaf van de apparatuur te financieren. Apple Financial Services (AFS) biedt hiervoor diverse aantrekkelijke opties die je in staat stellen op eenvoudige wijze de nieuwste technologie aan te schaffen. Of je nu apparatuur koopt voor thuis, voor op school of de universiteit of voor je bedrijf, er is altijd een AFS-optie die aansluit op jouw behoeften. Zo wordt het aanschaffen van een Mac even gemakkelijk als het gebruik ervan.
Dit lijkt me wel wat. Mijn vader wil me 500 euro geven voor een Mini, maar ik heb liever een iMac. Nu zit er aan te denken om zo'n ding te 'leasen'.

Heeft iemand hier ervaring mee? Is het aan of af te raden, en waarom?
pi_30767119
Ik niet, maar als je nog student ben kan je beter het ibg opbellen om 1 of 2x maximaal te lenen. Op de apple site kan ik ook geen voorwaarden vinden (pas als je je order hebt gedaan ofzo kan dat pas?)
pi_30767288
Ik zou eens kijken wat je moet betalen via apple, en wat je moet betalen indien je hetzelfde wilt lenen bij een bank. Grote kans dat het via de bank (of giro) goedkoper kan dan via Apple

edit: enige nadeel van de bank is misschien dat ze raar tegen kleine bedragen aankijken, en dat de minimale aflossingen wat hoger zouden kunnen liggen (omdat je leenlimiet wat hoger ligt dan bij apple)
pi_32846772
Kick.
  maandag 5 december 2005 @ 21:40:32 #5
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_32846909
Het financieren van consumptiegoederen is altijd voordelig. Tenminste als we onder andere Leen van Frisia mogen geloven.
En die geloven we onvoorwaardelijk.
Gewoon doen dus!
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_32846966
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:40 schreef sooty het volgende:
Het financieren van consumptiegoederen is altijd voordelig. Tenminste als we onder andere Leen van Frisia mogen geloven.
En die geloven we onvoorwaardelijk.
Gewoon doen dus!
Frisia zijn oplichters. Ik heb voor ze gewerkt.
  maandag 5 december 2005 @ 22:46:11 #7
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_32848920
quote:
Op maandag 5 december 2005 21:42 schreef skiczukie het volgende:

[..]

Frisia zijn oplichters. Ik heb voor ze gewerkt.
Nee joh. Iedere financieringsmaatschappij is jouw vriend.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_32849037
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:46 schreef sooty het volgende:

[..]

Nee joh. Iedere financieringsmaatschappij is jouw vriend.
Is ook zo. En nu weer on-topic graag,
pi_32864414
Tip: Leen nooit, maar dan ook nooit! Alleen in gevallen van hypotheken etc. Spaar zelf wat langer door.
pi_32869392
En áls je leent (een PC oid is toch echt wel een vereiste), leen dan van de IB-groep!
pi_32877377
Er zijn ook site's waar je Mac's en PC's kun huren of leasen. Zal morgen avond wel even voor je zoeken

goede keuze overigens!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')