WAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Klonk het volgende:
verplicht naar de bevalling kijken
ik bedoelde niet obi wan kenobi maar Yoda
[afbeelding]

Herman Finkersquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef fratsman het volgende:
Als het kind lelijk is, vooral zeggen dat het een "lief" kind is hé!

Zit er tegenwoordig geen off switch op zo,n koter ofzo??quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Klonk het volgende:
't ding was alleen maar aan het janken, en daarna gezellig in de woonkamer de poepluier verwisselen, goeieavond zeg....

een uziquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig geen off switch op zo,n koter ofzo??
Batterijen eruit slopen??
Werkte wel bij de afstands bediening.![]()

Ooooooooowh dat stinkt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Klonk het volgende:
't ding was alleen maar aan het janken, en daarna gezellig in de woonkamer de poepluier verwisselen, goeieavond zeg....

toen ben ik gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ooooooooowh dat stinkt!
En daarna vol aan de tiet lurken zeker?

Dat doe je niet in de huiskamerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ooooooooowh dat stinkt!
En daarna vol aan de tiet lurken zeker?

Holy FUCK, jij bent zwaar mishandeld door je ex.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb een ex gehad, daarvan moest ik verplicht naar De Bevalling kijken.
[..]

jah, collega's met kinderen is helemaal een ramp. De helft van m'n directe collega's heeft vrij jonge kinderen. Allemaal ongeveer in dezelfde leeftijd (0-4 jaar) en ze kunnen indd echt over niets anders lullen. Ze vinden hun kinderen gewoon leuk lijkt welquote:Op woensdag 21 september 2005 05:18 schreef StefanP het volgende:
Wacht maar tot je eenmaal werkt en je collega's kindertjes gaan maken. Leuk, die pauze's over luiers, kinderzitjes en babyvoeding. FLIKKER OP GODVERDOMME! Als ik daarover wou praten, ging ik wel bij de vrouwen zitten, ja?!

ik wil het helemaal niet wetenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:51 schreef Slarioux het volgende:
Vraag of ze ook gepoept heeft. "Gepoept heeft?".
Ik begreep laatst ergens dat vrouwen tijdens de bevalling poepen, door het persen. Geen idee of het waar is maar het is natuurlijk niet iets waar vrouwen over pimpen. "Kijk! Ik scheet alles onder!". Anyway, het is het vragen waard en iemand kan me vast vertellen of het waar was of niet.
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |