WAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:34 schreef Klonk het volgende:
verplicht naar de bevalling kijken
ik bedoelde niet obi wan kenobi maar Yoda
[afbeelding]
Herman Finkersquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:39 schreef fratsman het volgende:
Als het kind lelijk is, vooral zeggen dat het een "lief" kind is hé!
Zit er tegenwoordig geen off switch op zo,n koter ofzo??quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Klonk het volgende:
't ding was alleen maar aan het janken, en daarna gezellig in de woonkamer de poepluier verwisselen, goeieavond zeg....
een uziquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:40 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Zit er tegenwoordig geen off switch op zo,n koter ofzo??
Batterijen eruit slopen??
Werkte wel bij de afstands bediening.![]()
Ooooooooowh dat stinkt!quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:37 schreef Klonk het volgende:
't ding was alleen maar aan het janken, en daarna gezellig in de woonkamer de poepluier verwisselen, goeieavond zeg....
toen ben ik gegaanquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ooooooooowh dat stinkt!
En daarna vol aan de tiet lurken zeker?
Dat doe je niet in de huiskamerquote:Op dinsdag 20 september 2005 20:44 schreef FouteMensenStaff het volgende:
[..]
Ooooooooowh dat stinkt!
En daarna vol aan de tiet lurken zeker?
Holy FUCK, jij bent zwaar mishandeld door je ex.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:30 schreef Mr-Coffee het volgende:
Ik heb een ex gehad, daarvan moest ik verplicht naar De Bevalling kijken.
[..]
jah, collega's met kinderen is helemaal een ramp. De helft van m'n directe collega's heeft vrij jonge kinderen. Allemaal ongeveer in dezelfde leeftijd (0-4 jaar) en ze kunnen indd echt over niets anders lullen. Ze vinden hun kinderen gewoon leuk lijkt welquote:Op woensdag 21 september 2005 05:18 schreef StefanP het volgende:
Wacht maar tot je eenmaal werkt en je collega's kindertjes gaan maken. Leuk, die pauze's over luiers, kinderzitjes en babyvoeding. FLIKKER OP GODVERDOMME! Als ik daarover wou praten, ging ik wel bij de vrouwen zitten, ja?!
ik wil het helemaal niet wetenquote:Op woensdag 21 september 2005 08:51 schreef Slarioux het volgende:
Vraag of ze ook gepoept heeft. "Gepoept heeft?".
Ik begreep laatst ergens dat vrouwen tijdens de bevalling poepen, door het persen. Geen idee of het waar is maar het is natuurlijk niet iets waar vrouwen over pimpen. "Kijk! Ik scheet alles onder!". Anyway, het is het vragen waard en iemand kan me vast vertellen of het waar was of niet.
stel je vraagt het en ze begint er over te vertellen dan heb ik een probleemquote:Op woensdag 21 september 2005 09:47 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die vrouwen ook niet, daarom. Houden ze gelijk hun muil.
heb jij mazzel dat je nog als een van de laatsten door de ooievaar gebracht bentquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
Vrouwen die kinderen uit hun pruim persen![]()
Gelukig is de hele boel binnen een paar uur weer helemaal terug in de oude vorm.quote:Op woensdag 21 september 2005 04:05 schreef OFfSprngr het volgende:
"je hebt net een gedrocht uit je kut geperst die vervolgens uitgerekt is en nooit meer is wat het was"
Helaas zijn het juist deze mannen die veelal met ontbloot bovenlijf rondparerenquote:Op woensdag 21 september 2005 11:47 schreef Klonk het volgende:
ff goed lezen, ze mogen zwangeren wat ze willen, maar val anderen er niet mee lastig, ik hoor mannen met puisterige ruggen met haar of zweterige ballen daar nooit over praten
en die kan je neuken zonder kans op papa-wordenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Kadesh het volgende:
Zwangere vrouwen hebben wel dikke tieten!![]()
open er topic over, dit gaat over zwangere stelletjes.....quote:Op woensdag 21 september 2005 11:54 schreef Logician het volgende:
[..]
Helaas zijn het juist deze mannen die veelal met ontbloot bovenlijf rondpareren
Wat ik een stuk onsmakelijker vind dan het aanhoren van babypraat
en ik reageer er op, kan je daar niet tegen open dan geen topicquote:Op woensdag 21 september 2005 11:55 schreef Klonk het volgende:
open er topic over, dit gaat over zwangere stelletjes.....
Yoda + regenwormquote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef Adelante het volgende:
en kinderen die net zijn uitgebaard zijn godsgruwelijk lelijk, maar niemand durft dat natuurlijk te zeggen...
maar net als baby's computers en auto's zijn er ook mensen die het geen reet kan boeien.quote:Op woensdag 21 september 2005 11:56 schreef Logician het volgende:
[..]
en ik reageer er op, kan je daar niet tegen open dan geen topic
ps: En wat dacht je van het eeuwige gezeik over voetbal, computers en auto's? Die babytijd/praat gaat ieg. over!
Inderdaad, is het dan misschien niet veel slimmer om mensen gewoon lekker in hun waarde te houden, en ze gewoon te laten 'zijn' zonder overal over te moeten zeiken?quote:Op woensdag 21 september 2005 11:57 schreef Klonk het volgende:
maar net als baby's computers en auto's zijn er ook mensen die het geen reet kan boeien.
Ja maar dan zeik jij dus nog steedsquote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef Klonk het volgende:
kun je ook andersom zien, dat zwangere stelletjes mensen die het geen fuck boeit in hun waarde laten en ze er niet mee lastig vallen, je bent zwanger nou en.
gadverdammequote:Op woensdag 21 september 2005 12:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
topic is natuurlijk niks zonder foto's
dat lukt niet meer, knipperdeknipquote:Op woensdag 21 september 2005 12:11 schreef Adelante het volgende:
wacht maar tot jij d'r één hebt zwanger gemaakt
niet meer? hoeveel klonkjes zijn er dan alquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |