Inderdaad, feest verpestende mormels. Alle aandacht opeisende sloerie's!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:51 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
En denk jij dat dat ophoudt na 9 maanden dan?
Wacht maar, daarna wordt het nog 10 keer zo erg![]()
Zwelgje is dan geboren en kan: ogen opendoen, ogen knipperen, omrollen, heel lief slapen, zo schattig huilen![]()
Kortom![]()
Uit hun pruim nog wel, jij hebt zeker op een fruit kwekerij gewerkt...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:03 schreef Maikuuul het volgende:
Vrouwen die kinderen uit hun pruim persen![]()
Nee ik "werk" bij de c1000 als groente/fruit bijvullerquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:05 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Uit hun pruim nog wel, jij hebt zeker op een fruit kwekerij gewerkt...![]()
Ik heb ook bij de c1000 gewerkt, in Leidenquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee ik "werk" bij de c1000 als groente/fruit bijvuller
Bedankt... Help me herinneren nooit meer yoghurt te eten en te FOK!ken tegelijk. Me hele beeldscherm onder de kloteyoghurt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Bedenk wraakplannen, ga onderzoek doen naar hartklep kanker en weet ik veel wat voor huid vretende ziektes en begin daar over.
onthou.quote:
En een nog dikkere buik, waardoor die tieten een beetje in het niet vallen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Kadesh het volgende:
Zwangere vrouwen hebben wel dikke tieten!![]()
is het 3de wereld probleem ook gelijk opgelost, gewoon laten uitsterven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Als je ze allemaal in de 3e wereld landen steriliseert, dan hoor je over 40 jaar niets meer uit die landen.
het zijn goeie vriendenquote:
Of een baby met een lightsabre, baardje en cockney brits accentje.quote:Op dinsdag 20 september 2005 20:29 schreef StormStront het volgende:
Lachuh
![]()
ZIe het al voor me obi wan kenobi met een wormen kop of anders om een worm met een kop als obi wan Kenobi
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |