quote:
Op donderdag 6 oktober 2005 19:26 schreef The_BoezelaaR het volgende:Zucht, weer een Nistel-basher. Goed, het is geen supertechnische voetballer die ff 4 man uitkapt, om de keeper heendraait, vervolgens nog 2 verdedigers dolt om dan de bal met een puntertje achter het standbeen de kruising in te draaien. Maar ach ....
Ik was al een lange tijd niet van hem gecharmeerd, maar had wel respect voor wat wel goed deed / kon. Hij heeft zijn kwaliteiten maar meer ook niet. (maar nu kijk ik wel naar het Ned. elftal alleen).
quote:
Dat heet "willen spelen". Hij wilde nog wat doen voor het elftal, hij wilde nog gaan winnen. Maar de drang om jezelf te bewijzen is bij Nederlanders al snel een irritant, onwelwillend kereltje.
Dat gevoel met spelers heb ik niet, ik krijg het wel als je constant wordt opgehemeld, terwijl je spel en gedrag er ook niet helemaal naar is.
quote:
Derde op de lijst van de Champions League topscorers ooit, loopt in zn clubcarrière iets meer als 1 op 2 (175 in 291, en ook in Oranje zit hij ook boven de 1 op 2 (25 in 47)
Zie mijn 1e reactie ik ontken zijn prestaties niet bij man. utd. dus waarom dit er dan bij halen? Heeft dit dan effect gehad op zijn spel in het Ned. elftal? ...schril contrast... in mijn ogen dan.
Er zijn ook andere spelers die goed presteren in een andere hoogstaande clubs maar niet zoveel krediet krijgen als hij.
quote:
Goed, ik kan nu een hele lijst posten met profs (bekende en minder bekende) die wel eens een pingel hebben gemist (tegen goede en minder goede tegenstanders), maar of dat nou nodig is ....
En dan? Ik heb helemaal niks met die mensen die in "mindere" clubs spelen of minder bekend zijn...spelen die in het Ned. elftal? Noem dan tenminste iemand die in het Ned. elftal heeft gespeeld en tegen dwerg zoals Andorra bijvoorbeeld een pingel heeft gemist. (hiermee wil ik dus niet zeggen dat die er niet zijn geweest, voor de duidelijkheid)
En tenslotte gaat het hier om overgewaardeerd spelers...
edit: Ik zit hier meer ook met het gevoel als ie al tegen zo een dwerg voetballand mist hoet moet het dan later? (Als ie tegen veel beter land had gemist...tja dan nog zou ik zeggen... je bent gvd prof man!? maar daarmee had ik het ook afgedaan net zoals bij andere spelers die gemist hebben)
quote:
Tja, en dan kom je erop, wat is goed. Is het wat ik hier helemaal boven heb aangestipt, ja, dan is het een wat mindere spits. Maar wat moet een spits doen? Scoren. En dat doet ie. Een gemiddelde van meer dan 1 op 2 bij zowel Oranje als zijn clubs, is een goed gemiddelde, en dus is het een goede spits. Als het echt zo makkelijk was, waarom zijn er dan niet veel meer "Mr. Intikkers" ?
Just my 2 cents
Ik heb al eerder aangeven dat ie zeker wel kwaliteiten heeft en op de goede plek op de goede moment staat...is zeker wel een kwaliteit.
Maar nogmaals...het gaat hier om overgewaardeerde spelers, al die krediet die hij heeft gehad. Al die reclames met hem tijdens en voor EK2004... en wat heeft ie laten zien?
Ik loop met gevoel rond van, als een andere speler van het Ned. elftal het slecht doet of minder doet (of iet stoms uithaalt) wordt sneller op de bank gezet of eruit gezet dan als het om RvN gaat....
Nogmaals ik geef je niet helemaal ongelijk en heb respect voor je mening, maar ZO goed vind ik hem niet.
Ik zie wel na a.s. zaterdag wat MvB doet met zijn krediet, zet hem op zijn minst even op de bank nav die stunt tijdens zijn training of begint ie gewoon en speelt ie 90 min.?
[ Bericht 4% gewijzigd door Dragonetti op 06-10-2005 20:27:09 ]