quote:
Nee, maar controle dat men het juist heeft toegepast (je krijgt toch een afrekening van ze, op basis van de meterstanden?)
quote:
Of is het nalatig dat een bedrijf hier niets mee doet.
Is het ook, maar het blijft dan nog zo dat je zelf moet opletten.
quote:
We hebben het nog nagekeken (we hadden gelukkig nog nog de jaarnota van het 2e jaar) en nergens stond aangegeven dat dit om een geschat verbruik ging. Had ik dat gezien dan had ik me wel afgevraagd hoe of wat, maar nu vraag ik me af hoe we dit dan hadden moeten weten.
Gewoon vergelijken met je stand
![]()
quote:
Uiteraard zullen we moeten betalen, dat is dan ook het punt nie en we hebben meteen aangegeven per direct te willen gaan aflossent, maar we kunnen gewoonweg geen 500 euro per maand even extra neer leggen. Dat kunnen de Eneco medewerkers zelf ook niet, lijkt me, dus dat zouden ze moeten snappen. Daarom hebben wij die 250 per maand voor gesteld. Dan kan je als er een 13e maand binnenkomt die ook nog storten indien nodig, en dan hoeft de looptijd gelemaal niet zo lang te zijn, maar ik vind het zo vreemd dat - ondanks dat de fout bij Eneco lag - ze zo onwillig zijn om mee te helpen aan een oplossing die voor beide partijen te doen is.
Daarvoor ook de brief, aangezien je in een gesprek met een medewerken van de klantenservice (die geen bevoegdheden heeft en je ook niet mag doorverbinden naar iemand die ze wel heeft) anders reageert en niet verder komt.
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]