Daarom...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Even toevoegen, ik heb het hier puur over werksituaties. Een kroeg is weer wat anders, maar dit gaat over klant-dienstverlener, of collega-collega relaties...
In een eerder topic had jij het erover dat je "een man in z'n k#nt wilde n#$ken" dus ja dan ben je toch een "in-de-kast-man" , want om dat te kunnen moet je mannelijk dominant zijn en "gereedschap" hebben, nietwaar.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar wordt het echt stukken duidelijker van.Je denkt dat ik een in-de-kast-man ben?
Je hebt zeker nog nooit van een dildo gehoord?quote:Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef exup het volgende:
In een eerder topic had jij het erover dat je "een man in z'n k#nt wilde n#$ken" dus ja dan ben je toch een "in-de-kast-man" , want om dat te kunnen moet je mannelijk dominant zijn en "gereedschap" hebben, nietwaar.
![]()
Exup
Waarom zou ik je achtervolgen?!quote:Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog nooit van een dildo gehoord?
En ga iemand anders achtervolgen.
Ik denk niks?quote:Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, het is niet wat je denkt.
't Wordt wel wat onoverzichtelijk zo, met al die coming-outs van jou.quote:Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Daar wordt het echt stukken duidelijker van.Je denkt dat ik een in-de-kast-man ben?
Wikipedia weet alles: <LINK>quote:
Haha, dat was het eerste waar ik aan dacht bij die term. Goed geraden dus.quote:Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef Shakermaker het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen "Wil je nog een kopje thee?" en een oneerbaar voorstel? In wezen wordt er hetzelfde gevraagd .....
[..]
Wikipedia weet alles: <LINK>
Het verschil is dat je iemand in de werksituatie in haar/zijn waarde laat op dat moment, denk erom, deze stellng gaat niet om het uitgaansleven enzo, maar om een werksituatie waar je dus als persoon met oneerbaar voorstel als klant komt...quote:Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef Shakermaker het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen "Wil je nog een kopje thee?" en een oneerbaar voorstel? In wezen wordt er hetzelfde gevraagd .....
[..]
Wikipedia weet alles: <LINK>
Ja, maar het verschil tussen direct zijn en sexuele intimidatie ligt bij de vrouw, hoe zij het opvat. Dat kun je als man niet weten. En als het in een zakelijke omgeving gebeurt, zoals bij de hypotheekadviseur, dan wordt dat natuurlijk opgevat als 'ik neem je hypotheek als je mij in je mond neemt.'quote:Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef SHE het volgende:
naja..misschien niet "done" ...maar ik persoonlijk wel de humor van in kunnen zien
en als meneer nu ook nog een beetje lekker is, dan wil ik misschien zelfs nog serieus nemen ook
Mag van mij allemaal wel wat luchtiger...er is een verschil tussen recht voor zijn raap zijn en sexuele intimidatie
Je moet idd een beetje leuk verpakken en dan kan het wel.quote:Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Cochise het volgende:
Haha.....hoe vaak ik dat wel niet gedacht heb na besprekingen met vrouwen op mijn werk.
Maar helaas het is in principe not done in een zakelijke relatie. Hangt er wel een beetje vanaf hoe je het zegt natuurlijk, ik zag al grappend ook wel eens iets wat op het randje zit......en meestal vinden vrouwen dat alleen maar leuk. Maar met een staalhard serieus gezicht zeggen: "Kan je me niet ff pijpen".........dat kan je echt NIET maken......lol.
Voorbeeldquote:Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je moet idd een beetje leuk verpakken en dan kan het wel.*afhankelijk van de situatie.
Moeilijk uit te leggen.............quote:
Dikke kans dat als je dat tegen een collega zegt, dat je dan van sexuele intimitatie wordt beticht.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Even toevoegen, ik heb het hier puur over werksituaties. Een kroeg is weer wat anders, maar dit gaat over klant-dienstverlener, of collega-collega relaties...
Nou nou zeg, een geintje moet toch wel kunnen...quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik persoonlijk zeg dus 'Not done!' en ik zou er voor zorgen dat je never nooit meer een hypotheek bij die bank zou kunnen krijgen. Of beter nog welke andere financiele dienst van die bank dan ook.
Precies!quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik word er zo moe van wanneer mensen te pas en te onpas toepen dat iets 'seksuele intimidatie' is. Als 'neuken?' seksuele intimidatie is, is 'voetballen?' zeker sportieve intimidatie en 'zullen we lekker uit eten gaan?' culinaire intimidatie?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |