abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 september 2005 @ 19:28:16 #101
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_30799806
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:

Even toevoegen, ik heb het hier puur over werksituaties. Een kroeg is weer wat anders, maar dit gaat over klant-dienstverlener, of collega-collega relaties...
Daarom...
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_30804637
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar wordt het echt stukken duidelijker van. Je denkt dat ik een in-de-kast-man ben?
In een eerder topic had jij het erover dat je "een man in z'n k#nt wilde n#$ken" dus ja dan ben je toch een "in-de-kast-man" , want om dat te kunnen moet je mannelijk dominant zijn en "gereedschap" hebben, nietwaar.

Exup
pi_30804727
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:39 schreef exup het volgende:
In een eerder topic had jij het erover dat je "een man in z'n k#nt wilde n#$ken" dus ja dan ben je toch een "in-de-kast-man" , want om dat te kunnen moet je mannelijk dominant zijn en "gereedschap" hebben, nietwaar.

Exup
Je hebt zeker nog nooit van een dildo gehoord?

En ga iemand anders achtervolgen.
pi_30804896
quote:
Op woensdag 21 september 2005 21:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Je hebt zeker nog nooit van een dildo gehoord?

En ga iemand anders achtervolgen.
Waarom zou ik je achtervolgen?!

Overal waar ik kom struikel ik over je op dit forum (ik niet alleen overigens) maar is het soms niet waar wat ik "quote?!" mocht dat zo zijn dan rectificeer ik het meteen hoor.

Exup
  woensdag 21 september 2005 @ 22:12:19 #105
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_30805973
quote:
Op woensdag 21 september 2005 18:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Nee, het is niet wat je denkt.
Ik denk niks?

Wij kennen elkaar van die KVV enzo, dan denk je niet meer zo snel door.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_30810959
quote:
Op woensdag 21 september 2005 14:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Daar wordt het echt stukken duidelijker van. Je denkt dat ik een in-de-kast-man ben?
't Wordt wel wat onoverzichtelijk zo, met al die coming-outs van jou.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 22 september 2005 @ 00:33:05 #107
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_30811131
naja..misschien niet "done" ...maar ik persoonlijk wel de humor van in kunnen zien

en als meneer nu ook nog een beetje lekker is, dan wil ik misschien zelfs nog serieus nemen ook

Mag van mij allemaal wel wat luchtiger...er is een verschil tussen recht voor zijn raap zijn en sexuele intimidatie
pi_30811436
Wat is eigenlijk het verschil tussen "Wil je nog een kopje thee?" en een oneerbaar voorstel? In wezen wordt er hetzelfde gevraagd .....
quote:
Op woensdag 21 september 2005 05:38 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Wat is een 'bunny boiler'?
Wikipedia weet alles: <LINK>
pi_30811499
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 82% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 14:55:47 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_30813904
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef Shakermaker het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen "Wil je nog een kopje thee?" en een oneerbaar voorstel? In wezen wordt er hetzelfde gevraagd .....
[..]

Haha, dat was het eerste waar ik aan dacht bij die term. Goed geraden dus.
  donderdag 22 september 2005 @ 08:41:40 #111
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_30814581
done of not done.... not done..
spelen met de gedachte.... check..

daarna met jezelf spelen
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_30814783
Not done... een klant zou ik de zaak uitschoppen en nooit meer binnen laten, een dergelijke opmerking van een collega zou ik bij mijn baas melden... Ik heb daar echt geen zin in.

Hangt er wel van af hoe ik met die collega om ga, als het een goede vriendschapsband is, kan ik nog wel lachen. Vriend heeft ook wel eens zo'n opmerking gemaakt toen hij nog "een" vriend was, daar word ik niet boos om.

[ Bericht 39% gewijzigd door innovative op 22-09-2005 09:03:59 ]
pi_30814875
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:45 schreef Shakermaker het volgende:
[..]

Het verschil is dat je iemand in de werksituatie in haar/zijn waarde laat op dat moment, denk erom, deze stellng gaat niet om het uitgaansleven enzo, maar om een werksituatie waar je dus als persoon met oneerbaar voorstel als klant komt...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_30817017
quote:
Op donderdag 22 september 2005 00:33 schreef SHE het volgende:
naja..misschien niet "done" ...maar ik persoonlijk wel de humor van in kunnen zien

en als meneer nu ook nog een beetje lekker is, dan wil ik misschien zelfs nog serieus nemen ook

Mag van mij allemaal wel wat luchtiger...er is een verschil tussen recht voor zijn raap zijn en sexuele intimidatie
Ja, maar het verschil tussen direct zijn en sexuele intimidatie ligt bij de vrouw, hoe zij het opvat. Dat kun je als man niet weten. En als het in een zakelijke omgeving gebeurt, zoals bij de hypotheekadviseur, dan wordt dat natuurlijk opgevat als 'ik neem je hypotheek als je mij in je mond neemt.'
pi_30818064
not done
pi_30818283
Haha.....hoe vaak ik dat wel niet gedacht heb na besprekingen met vrouwen op mijn werk.

Maar helaas het is in principe not done in een zakelijke relatie. Hangt er wel een beetje vanaf hoe je het zegt natuurlijk, ik zag al grappend ook wel eens iets wat op het randje zit......en meestal vinden vrouwen dat alleen maar leuk. Maar met een staalhard serieus gezicht zeggen: "Kan je me niet ff pijpen".........dat kan je echt NIET maken......lol.
Wise men speak because they have something to say. Fools because they have to say something.
  donderdag 22 september 2005 @ 11:21:07 #117
17709 hollander172
pi_30818319
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:19 schreef Cochise het volgende:
Haha.....hoe vaak ik dat wel niet gedacht heb na besprekingen met vrouwen op mijn werk.

Maar helaas het is in principe not done in een zakelijke relatie. Hangt er wel een beetje vanaf hoe je het zegt natuurlijk, ik zag al grappend ook wel eens iets wat op het randje zit......en meestal vinden vrouwen dat alleen maar leuk. Maar met een staalhard serieus gezicht zeggen: "Kan je me niet ff pijpen".........dat kan je echt NIET maken......lol.
Je moet idd een beetje leuk verpakken en dan kan het wel. *afhankelijk van de situatie.
pi_30825711
Not done..

wel leuke fantasie natuurlijk...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_30837546
quote:
Op donderdag 22 september 2005 11:21 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Je moet idd een beetje leuk verpakken en dan kan het wel. *afhankelijk van de situatie.
Voorbeeld
  donderdag 22 september 2005 @ 21:42:20 #120
17709 hollander172
pi_30838730
quote:
Op donderdag 22 september 2005 21:14 schreef Burbo het volgende:

[..]

Voorbeeld
Moeilijk uit te leggen.............

Naast verbale communicatie heb je ook nonverbale communicatie en die is essentieel in dit soort gevallen, het gaat er om wat je uitstraalt.
Bij de ene man zal een vrouw zich nog bedreigd voelen zonder dat ie zijn bek opentrekt en bij de andere slikt ze alles. (misschien zelfs wel letterlijk )

Ik denk dat het niet zozeer om de uitgesproken woorden gaat alswel om hoe je het zegt, met welke intentie en met welke uitdrukking.
Ik heb het redelijk onder controle en zou een dergelijk voorstel met glimlach en zonder verdere intenties kunnen brengen en ik ben daar dus ook weleens mee weggekomen zonder blauw oog oid.
pi_30854023
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:00 schreef Brighteyes het volgende:
Even toevoegen, ik heb het hier puur over werksituaties. Een kroeg is weer wat anders, maar dit gaat over klant-dienstverlener, of collega-collega relaties...
Dikke kans dat als je dat tegen een collega zegt, dat je dan van sexuele intimitatie wordt beticht.
pi_30865891
Ik word er zo moe van wanneer mensen te pas en te onpas toepen dat iets 'seksuele intimidatie' is. Als 'neuken?' seksuele intimidatie is, is 'voetballen?' zeker sportieve intimidatie en 'zullen we lekker uit eten gaan?' culinaire intimidatie?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_30866013
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 15:03 schreef Brighteyes het volgende:
Ik persoonlijk zeg dus 'Not done!' en ik zou er voor zorgen dat je never nooit meer een hypotheek bij die bank zou kunnen krijgen. Of beter nog welke andere financiele dienst van die bank dan ook.
Nou nou zeg, een geintje moet toch wel kunnen...
It took God six days to create the earth, and Monty Python just 90 minutes to screw it up.
  vrijdag 23 september 2005 @ 19:21:27 #124
17709 hollander172
pi_30866536
quote:
Op vrijdag 23 september 2005 18:55 schreef heiden6 het volgende:
Ik word er zo moe van wanneer mensen te pas en te onpas toepen dat iets 'seksuele intimidatie' is. Als 'neuken?' seksuele intimidatie is, is 'voetballen?' zeker sportieve intimidatie en 'zullen we lekker uit eten gaan?' culinaire intimidatie?
Precies!

Het gaat erom hoe het gebracht wordt.
pi_30868375
Veel vrouwen willen helemaal niet zo nadrukkelijk als seksobject worden gezien op hun werk. En de wetgeving is daarop aangepast. Als een werkgever dingen zoals "neuken?!" etc niet aanpakt, loopt 'ie de kans zelf (met success) te worden aangeklaagd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')