Heb je het nu tegen de topicstarter? Dat ben ik namelijk, en ik ben een vrouw die dit niet op prijs zou stellen en het zelf ook nooit in mijn hoofd zou halen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef mgerben het volgende:
Ik weet niet wat voor werk (studie?) jij doet, maar vind je het zelf ook leuk als je werk voor iemand verzet, die daarna tegen je zegt dat het hem niets kan schelen?
En? Ben je het kantoor uitgeknikkerd?
Ligt er aan hoeveel procentpunten me dat gaat schelen bij de aflossingquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Lucille het volgende:
Wat als de hypotheekconsulente zin heeft op te pijpen en de vraag stelt aan de klant? Zou je er op in gaan?
Ja, argwaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef stijgende_ster het volgende:
[..]
Als het een mooie vrouw is, en je hebt beiden geen relatie. Is er dan een reden om er niet op in te gaan?
Ga je gang. Resultaten graag hier posten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:41 schreef hollander172 het volgende:
Dit vraagt om een praktijktest!![]()
Een goeie test voer je met meer dan 1 proefpersoon uit, zijn er nog meer vrijwilligers?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ga je gang. Resultaten graag hier posten.
Ik zou haar eerst een drankje aanbieden, en zeggen dat ik heel de middag verder niets heb geplannednquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:23 schreef Lucille het volgende:
Wat als de hypotheekconsulente zin heeft op te pijpen en de vraag stelt aan de klant? Zou je er op in gaan?
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:28 schreef IO het volgende:
Een vrouw op Utrecht Centraal heeft wel eens voorgesteld om me te pijpen. Misschien dat ik me gevleid had gevoeld als ze tanden had gehad en niet om 5 euro had gevraagd ...
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef IO het volgende:
P.S.: Als je als man eens wilt uitvinden hoe het voelt om een oneerbaar voorstel te krijgen, moet je eens naar het bos rond parkeerplaats de Bosberg gaan, aan de A27 bij Hollandsche Rading (onder Hilversum)
Die is toch dichtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef IO het volgende:
P.S.: Als je als man eens wilt uitvinden hoe het voelt om een oneerbaar voorstel te krijgen, moet je eens naar het bos rond parkeerplaats de Bosberg gaan, aan de A27 bij Hollandsche Rading (onder Hilversum)
Oh zou kunnen weet ik niet, ik heb een paar jaar in Hollandsche Rading gewoond, ging er wel eens wandelen. (en nee, niet daarom)quote:
Enkele jaren terug (helaas) nog niet.quote:
Betonblokken op het asfalt en een groot "Verboden in te rijden" bord samen met een hekje op de afslag doen vermoeden dattie dicht isquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:54 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is ie nu echt dicht?Heb er de laatste keer niet meer opgelet, stop daar dan ook nooit meer.
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef IO het volgende:
Dat zal die vis van d'r niet leuk vinden denk ik zo.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:58 schreef -DailaLama- het volgende:
Hoe kom je hier op TS? Wishful thinking?
Ik denk dat ik het een raar wijf zou vinden en ik zou er dus ook niet op in gaan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:59 schreef longinus het volgende:
Hoe zou het zijn als de Hypotheekconsulente dit na afloop vroeg
*moet binnenkort een hypotheek afsluiten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |