Aha, zie je, dat bedoel ik dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:11 schreef Day het volgende:
[..]
Nope, Chantal en Ingrid rapen, Nathalie en Dido pakken in.
Menno en Lieske rapen voor Rob en Roel
Tanja en Ralp rapen voor Linda en Joost.
Klopt, gewoon doorgaan is veel beter.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:13 schreef Day het volgende:
[..]
Ik heb dit werk op mijn 15e ook gedaan, als vakantiewerk. Het gaat juist sneller als je eenmaal een ritme te pakken hebt. Stom ook dat ze nu stoppen, want er zat al regelmaat in.
Van de week maar even tijd inruimen dan om de streams te kijkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef milagro het volgende:
En weet ook dat onze Tanja heeft gezegd dat ze een tweede rantsoen OOK NIET gaat trekken meer![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:14 schreef milagro het volgende:
En weet ook dat onze Tanja heeft gezegd dat ze een tweede rantsoen OOK NIET gaat trekken meer![]()
een win win situatie dusquote:
Een tv programma is altijd voor de kijkers bedoelt en gemaakt en alles moet wijken voor goeie kijkcijfers, dus dat lijkt me duidelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:16 schreef milagro het volgende:
een win win situatie dus
voor ons dan![]()
wat doet ze werkweigering?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:19 schreef milagro het volgende:
ik geloof dat ik ook nu zie waarom onze Tanja bij en met veel werkgevers mot kreeg en opstapte
Pauze he.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:19 schreef Darklight het volgende:
oh, ze gaan gezellig in de tuin liggen, goed bezig![]()
Tanja is de eeuwige bijstandsmoederquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de populariteit van Tanja de komende dagen weer wat gaat dalen.
Ik weet het wel zeker. Ze wilde eerder al in de ziektewet omdat ze het niet aankon.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef Gert het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat de populariteit van Tanja de komende dagen weer wat gaat dalen.
En omdat er nominaties zijn op woensdag is dat alleen maarquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:20 schreef Gert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |