Zoiets heeft Rob ook nog tegen Roel gezegd (over het fietsen) Misschien dat Roel daarom gelijk met Rob in een shirt wilde om te laten zien dat hij wel kan werkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, vanwege het "de hele dag te slapen" - incident.
Dat denk ik ook, maar na deze opdracht en met de ergenis die ik nu zie en hoor tav Ralph zou dat wel eens kunnen veranderenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ook, vanwege het "de hele dag te slapen" - incident.
Dat Tanja wordt afgezeken mag van mij best, zolang het dan wel klopt, en dit klopt gewoon niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:24 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja kút is dat hè, als iedereen alleen maar een bewoner loopt af te zeiken, en feiten loopt te verdraaien, waar je een zwak voor hebt.
Zo heb ik vannacht binnen één topic minstens tien posts van jou gezien waarin Dido in alle mogelijke vormen werd afgefikt. Het zouden er ook maar zo 20 geweest kunnen zijn, want eigenlijk deed je niet veel anders.![]()
Laat ze maar 4 uur overwerken...moet half Nederland ook zo vaak....quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef Djoj het volgende:
Wat zullen ze blij zijn als de 8 uur werktijd om is, hoop dat ze een beetje doorhebben in wat voor weelde ze daar leven de afgelopen weken...
Tanja is gewoon een dame die haar ontevredenheid met de financieel minder rooskleurige situatie als alleenstaande moeder als verworvenheid beschouwt die niemand haar af mag nemen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:31 schreef Day het volgende:
[..]
Dat Tanja wordt afgezeken mag van mij best, zolang het dan wel klopt, en dit klopt gewoon niet.
En dat Dido een cockteaser is, klopt gewoon. Daar kan zelfs jij geen speld tussen krijgen. Overigens had ik genoeg gezelschap bij het afflikkken van Dido.
Niets moet...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:34 schreef MarlboroMan0164 het volgende:
[..]
Laat ze maar 4 uur overwerken...moet half Nederland ook zo vaak....![]()
![]()
![]()
![]()
Je snapt wat ik bedoel hoop ik, anders naai ik voor jou ook 2 truien aan elkaar....kun je dr bij gaan zitten.......quote:
Lieske ging plat hoor..quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:41 schreef elskreeft het volgende:
is Ingrid al wakker geschud? die lag alweer te duimen ergens
Je hebt wat gedaan? wat houd dat in?quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:42 schreef kwakveense het volgende:
t is ook wel kutwerk zonder muziek....
heb zelf een zomer clematis en blauwe regen gestekt....9 ur per dag, waarvan 1 uur pauze...maar dat had ik zonder muziek ook niet getrokken denk ik...
fanatiekelingen :0quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:43 schreef kwakveense het volgende:
roel en rob gaan als een speer!
hehe....dat je met een groep andere tieners en kanslozen om half acht s ochtends aan een tafel gaat zitten, waarna de vaste kwekerij medewerkers de hele dag lang bakken vol afgeknipte klimplanten op de tafel legen, waar je dan keline stukjes van knipt/snijdt (nadat je die tyfuszooi uit ekaar hebt gefriemeld) die door andere tieners en kanslozen dan gedoopt worden in groeimengsel en in de aarde gestoken opdat zij nieuwe plantjes worden...quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:43 schreef blubikbeneenknoop het volgende:
[..]
Je hebt wat gedaan? wat houd dat in?
R-E-S-T-E-C-P-A dat je dat werk überhaubt heb kunnen doenquote:Op dinsdag 20 september 2005 16:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
hehe....dat je met een groep andere tieners en kanslozen om half acht s ochtends aan een tafel gaat zitten, waarna de vaste kwekerij medewerkers de hele dag lang bakken vol afgeknipte klimplanten op de tafel legen, waar je dan keline stukjes van knipt/snijdt (nadat je die tyfuszooi uit ekaar hebt gefriemeld) die door andere tieners en kanslozen dan gedoopt worden in groeimengsel en in de aarde gestoken opdat zij nieuwe plantjes worden...
welcome to the world of boomkwekerij
btw: rob en roel geirriteerd over de lange pauze, hoor ik dat goed?
Weelde? Alsof je weer in de middeleeuwen leeft. Je word daar stapelgek zonder die dagelijkse dingen die wij wel gewoon hebben.quote:Op dinsdag 20 september 2005 16:32 schreef Djoj het volgende:
Wat zullen ze blij zijn als de 8 uur werktijd om is, hoop dat ze een beetje doorhebben in wat voor weelde ze daar leven de afgelopen weken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |