Ja vanwege het gewicht, maar zit jij elk weekend op het circuit dan? Stop liever het geld in een V6quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met dit spul erop, moet een 1.8 8v net zo snel zijn als een verlaagde en gechipte v6 volgens hilbert, mits de 1.8 8v ook een chip heeft (op t circuit dan he, in rechte lijn heb je er geen ruk aan)
duidelijk beter dan paarse koni's?quote:
quote:
Ik mis de schijven op de ringquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:34 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bla bla bla bla bla gelekoni's bla bla bla bla mekker mekker gelekoni's zeurzeurzeurzeur gelekoni's, skyline blabla opel gele koni's veel sneller blablabla circuit rechte lijn blablabla gele koni's sneller blabla pk's snel blabla gele koni's.
Toch
ik ging helemaal los jonguuuuhquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij had echt alles wat je hartje maar begeerde eh![]()
![]()
Wat dacht je van de "Eén-keer-botsen-allebei-je-benen-kwijt-traanplaatmatten"quote:
Je vergeet je DTM-wisserquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ging helemaal los jonguuuuh![]()
-gele koni's
-Brembo RS Max schijven rondom
-apex verlagings veren
-sparco veerpootbrug
-sebring sound pipe
-K&N open luchtfilter
-16 inch Speedlines
En wat een geld verspilling was dat zeg, en toch als ik weer een sportieve auto koop dan zal ik me goed moeten inhouden om niet weer zulke zooi te kopen. En let wel he geen autostyle meuk allemaal maar kwaliteitspul en merken![]()
Zolang je maar gele koni's hebtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:35 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik ging helemaal los jonguuuuh![]()
-gele koni's
-Brembo RS Max schijven rondom
-apex verlagings veren
-sparco veerpootbrug
-sebring sound pipe
-K&N open luchtfilter
-16 inch Speedlines
En wat een geld verspilling was dat zeg, en toch als ik weer een sportieve auto koop dan zal ik me goed moeten inhouden om niet weer zulke zooi te kopen. En let wel he geen autostyle meuk allemaal maar kwaliteitspul en merken![]()
Hmm nee, die zaten er al in.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig heb je ook het stuur en de witte wijzerplaten erbij gekocht. Voordeelkitje?
En die heb ik dan weer gekochtquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat dacht je van de "Eén-keer-botsen-allebei-je-benen-kwijt-traanplaatmatten"![]()
Ik vind de "Nep-RVS-strip-die-er-matig-op-gedrappeerd-is-zodat-wanneer-je-erop-stapt-hij-eraf-tyft" toch mooierquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wat dacht je van de "Eén-keer-botsen-allebei-je-benen-kwijt-traanplaatmatten"![]()
Huh? Dat is origineel?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:38 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik vind de "Nep-RVS-strip-die-er-matig-op-gedrappeerd-is-zodat-wanneer-je-erop-stapt-hij-eraf-tyft" toch mooier
Die heb ik niet zo heel lang gehad, geruilt tegen Alfisti zijn V6 wissersquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je vergeet je DTM-wisser
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En die heb ik dan weer gekocht.
.
quote:
Jij bent dan ook een echte ricer.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm nee, die zaten er al in.
Ik vind het wel een gaaf stuurtje hoor!
Ik zie ook wel dat het een type R pookknop is...quote:En de pookknop hebben mijn ouders gekocht, een type R pookknop. En die was best duur!
Ik vind het mooier.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een echte ricer.
[..]
Ik zie ook wel dat het een type R pookknop is...Al had de koningin hem gekocht, het blijft wat mij betreft pure onzin.
En toen zat hij met zo'n middenwisser opgescheept?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:39 schreef BoJo het volgende:
[..]
Die heb ik niet zo heel lang gehad, geruilt tegen Alfisti zijn V6 wissers![]()
Ze is zo lief voor haar vriendjequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:40 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
[afbeelding]
En die kreeg je erbij?
Je bedoelt dat ding waar CRX op staat?quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Weet je dat heel erg zeker?
Hij zit er nl errrrrrrrrrrrg matig op gemonteerd
achter jaquote:
ja rode , dat zeg ik net.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef Sjoewe het volgende:
Heb je eigenlijk uberhaupt wel andere Koni's dan gele?
Ja dat waar CRX op staat ja.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ding waar CRX op staat?.
Dát is origineel als ik het goed heb.
En het lijkt misschien alsof het er matig op zit, maar het zit er gewoon netjes op hoor!
Ik was ook zeer verbaasd dat hij dat kreng wilde hebben, die V6 wissers waren nl. veel beter, zelfs een stukje zwaarder dan de orginele dus bij "hoge" snelheden wiste hij beterquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
En toen zat hij met zo'n middenwisser opgescheept?
Hmm, nu je het zegt.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat waar CRX op staat ja.
Als je nl goed kijkt zit op het punt waar hij aan het rubber zit een stukje lijm. Precies daar waar het RVS omhoog buigt.
En jij bent partijdig![]()
En daar kan je minder hard mee over de ring boeken?quote:
Volgens mij heb je gelijk Hermanquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:44 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ja dat waar CRX op staat ja.
Als je nl goed kijkt zit op het punt waar hij aan het rubber zit een stukje lijm. Precies daar waar het RVS omhoog buigt.
En jij bent partijdig![]()
Kwam omdat de monroes voor nog zo goed als nieuw waren en koni's voor 180 euro per poot kostequote:Op dinsdag 20 september 2005 15:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
achter ja![]()
En een v6 zuipt teveel en is te duur in de WB en verzekeringplus dat mn volgende auto een 156 JTD wordt.
Waarom een zuip auto kopen als je met een zuinige () 1.8 8v net zoveel lol kunt hebben. (heb trouwens de laatste paar keer tussen de 1 op 13 en 1 op 14.3 gereden
)
quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik was ook zeer verbaasd dat hij dat kreng wilde hebben, die V6 wissers waren nl. veel beter, zelfs een stukje zwaarder dan de orginele dus bij "hoge" snelheden wiste hij beter![]()
Rode zijn standaard niet verstelbaar in hardheid en gele wel (geloof ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En daar kan je minder hard mee over de ring boeken?![]()
mi dai un pompinoquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:24 schreef BoJo het volgende:
[..]
stronzo!! geef eens een koosnaampje voor een meisje/vrouw in het italiaans?![]()
Ze vond stronza niet echt leuk en pazza ook niet![]()
"mijn kant"quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hmm, nu je het zegt.
Als ik die CRX onder handen krijg, dan wordt ie stukken netter!
Want aan mijn kant zit het ding wel netjes.
Natuurlijk heb ik gelijkquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gelijk Herman![]()
of t moet bij schade een keer slecht gerepareerd zijn![]()
Ik zit daar nou eenmaal altijdquote:
Gele zijn zelfs op de zachtste stand nog sportiever (dus sneller) als rode.quote:Op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
Rode zijn standaard niet verstelbaar in hardheid en gele wel (geloof ik)
geef me een ... pompoenquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:49 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
mi dai un pompino![]()
werkt gegarandeerd![]()
Rijdt er iemand met Tim mee terwijl jij er niet bent. Moet hij/zij achterin gaan zitten omdat die andere stoel 'Anne's kant' isquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:51 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik zit daar nou eenmaal altijd!
Je kunt het ook gewoon zien.
Mijn kant is netjes, geen zand, geen rommel, helemaal niks..
Ik ben tenminste wél zuinig op spulletjes.
Er rijdt nooit iemand mee met Timquote:Op dinsdag 20 september 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Rijdt er iemand met Tim mee terwijl jij er niet bent. Moet hij/zij achterin gaan zitten omdat die andere stoel 'Anne's kant' is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |