Geef nou gewoon toe dat dit een schopje naar boven was balhaar, je bent vast weer alle berichten aan het doornemen en tegelijkertijd aan het masturberen he viesmannetjequote:Op zondag 25 september 2005 00:51 schreef zoalshetis het volgende:
mensen bagetalliseren graag als het om echte problemen gaat van een groep die ultra agressief is en geen hand in eigen boezem steekt.
wie ben jij? leer eerst een schrijven, dan praten we verder. nu klink je net als een domme marokkaan.quote:Op zondag 25 september 2005 01:21 schreef Deadre het volgende:
[..]
Geen nou gewoon toe dat dit een schopje naar boven was balhaar, je bent vast weer alle berichten aan het doornemen en tegelijkertijd aan het masturberen he viesmannetje![]()
En vergeet de hoofdletters nietquote:Op zondag 25 september 2005 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie ben jij? leer eerst eens schrijven, dan praten we verder. nu klink je net als een domme marokkaan.
zag je mijn duidelijke uitleg? of is die al die jaren aan je voorbij gegaan?quote:
Efficiëntie is gewoon een slap excuus voor luiheidquote:Op zondag 25 september 2005 03:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zag je mijn duidelijke uitleg? of is die al die jaren aan je voorbij gegaan?
Hallo domme Nederlander, waarom maak jij geen gebruik van hoofdletters? Je hebt het ook nog eens over het leren van "een schrijven", zou je dat willen uitleggen domme Nederlander?quote:Op zondag 25 september 2005 01:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wie ben jij? leer eerst een schrijven, dan praten we verder. nu klink je net als een domme marokkaan.
of je leest zijn ondertitelquote:Op zondag 25 september 2005 20:23 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Hallo domme Nederlander, waarom maak jij geen gebruik van hoofdletters? Je hebt het ook nog eens over het leren van "een schrijven", zou je dat willen uitleggen domme Nederlander?
Zelfrezpekt...ja dat wil ik gelovenquote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk, het is mooi meegenomen als niet-of andersgelovigen de islam respecteren, maar zo belangrijk is het nou weer niet voor ons. De islam is nl. een self-respecfull religie die het niet nodig heeft, en zelfs met de meest extreme haat overeind blijft.²
En zeker heel moeilijk, zo niet onmogelijk om goed te spellen.quote:Op dinsdag 27 september 2005 12:31 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Zelfrezpekt...ja dat wil ik geloven
Res/zpekt voor anderen ...dat is moeilijk zo niet onmogelijk voor figuren zoals jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |