Ja, maar je weet hoe het gaat hier: wat het gewone volk al jáááren weet dringt nóg jáááááren later pas door tot dat stelletje onbenullen die ons land regeren (lees: naar de kl***n helpen).quote:Op woensdag 21 september 2005 21:13 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
100% eens. de islam past hier niet en dat begint in nederland eindelijk door te dringen. ze lopen gewoon 500 jaar achter. dat gaat niet goed, het nieuws toont dat al jaren aan...
Nope jij niet, die vrouw mogelijk wel.quote:Op woensdag 21 september 2005 21:27 schreef Traffic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook uit betrouwbare bron vernomen, maar als je "iets gedaan wilt krijgen" bij ze als niet-moslim zijnde en de familie komt erachter, word je toch het slachtoffer van het (evenals de islam) zwaar verouderde begrip eerwraak??
Oh, jij bent zo'n oude hoeren neukerquote:Op woensdag 21 september 2005 21:02 schreef Flurry het volgende:
Fietsen slijten van gebruik, vrouwen worden er alleen maar beter op![]()
Ruptuurquote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze een rectuur krijgen.Leg dat maar eens aan je aanstande of je man uit.
Hebben die meisjes die keuze wel? Zou het geaccepteerd worden als ze openlijk zouden zeggen "ik val de islam af" en "ik ga openlijk westers leven"?quote:Het is een onderdeel van hun geloof, kuishuid, en als die vrouwen/meiden het er niet voor over hebben om maagd te blijven tot het huwelijk, dat is dan een probleem. Ze liegen zichzelf voor dan. Wel neuken en wel geloven? Dat past dan absoluut niet bij elkaar. En dat verstoten worden: ja vind je het gek? Je liegt je hele familie voor dat je gelooft terwijl je dat dus in feite niet doet. En daar gebruiken ze Nederlandse artsen voor om hun maagdenvlies te herstellen. Artsen die het zonder al die onzin al druk genoeg hebben. Maak dan verdomme gewoon een keuze: neuken en niet geloven of geloven en niet neuken.....
En op hoeveel fietsen heb jij gereden? Want hoe kun je anders zeggen dat een onbereden fiets "beter" is voor jou?quote:De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik zou liever een ongebruikte voetbank willen. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik wil gewoon een ongeschonden fiets. Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.
nee als die dozen met zwart haar hier in nederland hebben al een snor voor hun 13dequote:Op woensdag 21 september 2005 12:43 schreef IO het volgende:
[..]
De meeste nederlandse vrouwen hoeven in ieder geval hun bovenlip niet te scheren als ze de dertig voorbij zijn ...
Dus jij vindt vrouwen gewoon gebruiksvoorwerpen? En je wilt geen 2e hands?quote:Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Super7fighter het volgende:
De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik zou liever een ongebruikte voetbank willen. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik wil gewoon een ongeschonden fiets. Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.
Het ergste is dat ik dáár overheen keek: de vergelijking vrouw-voetenbankje.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:13 schreef IO het volgende:
[..]
Dus jij vindt vrouwen gewoon gebruiksvoorwerpen? En je wilt geen 2e hands?
Ik hoop maar dat je ooit nog volwassen wordt.![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 11:04 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Het ergste is dat ik dáár overheen keek: de vergelijking vrouw-voetenbankje.
quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk, het is mooi meegenomen als niet-of andersgelovigen de islam respecteren, maar zo belangrijk is het nou weer niet voor ons. De islam is nl. een self-respecfull religie die het niet nodig heeft, en zelfs met ondanks/mede door de meest extreme haat overeind blijft.²
Het Jodendom blijft toch al net iets langer overeind, zelfs met een holocaust. Hoe extreem kan haat zijn?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
De islam is nl. een self-respecfull religie die het niet nodig heeft, en zelfs met de meest extreme haat overeind blijft.²
Jup nu jullie nog, voorlopig worden er vanuit islamitische geloofshuizen in amsterdam nog steeds boeken verkocht waarin haat gezaaid wordt tegen joden en homo's. Ik weet wel dat als ik morgen boekjes ga verkopen waarin ik oproep om alles moslims van het hoogste dak af te gooien de hele moslim gemeenschap over me heen krijg (en terecht!). Het hele punt met veel nederlandse moslims is dat ze graag respect willen, maar dat ze er bitter weinig aan doen om dit te bewerkstelligen.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk, het is mooi meegenomen als niet-of andersgelovigen de islam respecteren, maar zo belangrijk is het nou weer niet voor ons. De islam is nl. een self-respecfull religie die het niet nodig heeft, en zelfs met de meest extreme haat overeind blijft.²
Waarom is Theo van Gogh dan vermoord?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef BansheeBoy het volgende:
Kijk, het is mooi meegenomen als niet-of andersgelovigen de islam respecteren, maar zo belangrijk is het nou weer niet voor ons. De islam is nl. een self-respecfull religie die het niet nodig heeft, en zelfs met de meest extreme haat overeind blijft.²
Zou je je vrouw wel een pak rammel verkopen als ze het eens was met Ayaan?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:16 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als ik je nou zeg dat mijn vrouw wel wat te vertellen heeft. Geloof je me dan? Ik denk het niet, maar je zou me wel (al te graag) geloven als ik je zou vertellen dat ik mijn vrouw dagelijks voorzie van een goed pak rammel met een ouderwets strijkijzer. Selectiviteit is je helaas niet vreemd, en toch heb ik je hoog zitten omdat je duidelijk een voorstander bent van wederzijds respect.²
/\quote:An nisa (De vrouwen)
34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
Heb dat al eens vaker gevraagd. Hij is van mening dat met tuchtigen niet slaan kan worden bedoeld, maar bijvoorbeeld ernstig toespreken. Mja... het is maar wat je er zelf in leest natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 september 2005 03:28 schreef Cynical het volgende:
[..]
/\
BansheeBoy, kun je dit toelichten aub?![]()
Dat argument heeft hij dan niet meer:quote:Op vrijdag 23 september 2005 08:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb dat al eens vaker gevraagd. Hij is van mening dat met tuchtigen niet slaan kan worden bedoeld, maar bijvoorbeeld ernstig toespreken. Mja... het is maar wat je er zelf in leest natuurlijk.
Ja maar, je kunt het natuurlijk niet zo makkelijk bekijken. Het woord dat origineel gebruikt werd bestond natuurlijk niet in het Nederlands en toen heeft de vertaler het in zijn onwetendheid maar vertaald als tuchtigen, terwijl eigenlijk "ernstig toespreken" bedoeld werd.quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:03 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat argument heeft hij dan niet meer:
tuch·ti·gen (ov.ww.)
1 lichamelijk straffen => castigeren, kastijden
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=tuchtigen
Maar natuurlijk. Dat is het!quote:Op vrijdag 23 september 2005 09:14 schreef Lod het volgende:
[..]
Ja maar, je kunt het natuurlijk niet zo makkelijk bekijken. Het woord dat origineel gebruikt werd bestond natuurlijk niet in het Nederlands en toen heeft de vertaler het in zijn onwetendheid maar vertaald als tuchtigen, terwijl eigenlijk "ernstig toespreken" bedoeld werd.
Dat is dan een ernstig tekort van Submission en geeft dus een verkeerd beeldquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:46 schreef Cynical het volgende:
Maar waarom dan laten ze het dan niet bij "ernstig toespreken"?![]()
Submission ging niet over "ernstig toespreken", hoor.
Nee het was het doel van Submission om te laten zien dat moslimmannen het meestal niet bij "ernstig toespreken" laten, maar veel verder gaan dan dat. Dat vertelde die vrouw ook, en dat was ook te zien (aan haar lichaam).quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:33 schreef Lod het volgende:
[..]
Dat is dan een ernstig tekort van Submission en geeft dus een verkeerd beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |