abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30786974
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:46 schreef SocialDisorder het volgende:
papa neuken omdat mama ongesteld is, wordt volgens mij toch wel redelijk als normaal beschouwd. Als je een geit mag doen, waarom je dochter dan niet? Een gat is een gat,toch?
Aw please
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_30787207
Een geit mag ook alleen vanwege de sik die het beest heeft
Kamelen ook omdat die overeal op rochellen
Zo hou je het toch dicht bij huis
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
pi_30787433
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:35 schreef Deadre het volgende:
Omdat heel deze onderzoek uit gebakken lucht bestaat, ze hebben dit gewoon uit hun duim staan zuigen. Komt er binnenkort ook een onderzoek naar de Joden, Hindoe's etc? Hadden de onderzoekers het geld wat zij hierin verspild hebben niet aan nuttige dingen kunnen besteden?

Ik ben vaak in Denhaag, je moet niet te veel op duim zuigen jongetje anders krijg je van die scheve voortanden.

Blijf jij maar in die illusie geloven, Hollanders zijn onaantrekkelijk volgens een heel oude onderzoek werd een x gepubliceerd hier op Fok. De Hollanders scoorden het minst in Europa

Jij hebt ze dus allemaal aangesproken, diegene die ermee instemden die doen het alleen voor die roze papiertje.

De mannen dude
Werk eerst eens aan je zinsbouw.
pi_30787535
Ach lodewijk, ze pijpt de buurman vast beter dan dat ze schrijft
Waarom is ze zo vaak in Den Haag, zou ze betaald krijgen voor haar vreemd gaan?
  woensdag 21 september 2005 @ 12:34:23 #105
3542 Gia
User under construction
pi_30787659
Volgens sommige Fok-moslims valt sex voor het huwelijk ook al onder overspel.

Tja, dan kom je makkelijk aan die aantallen, natuurlijk.

Je weet niet hoe de vragen zijn gesteld. Als ze expliciet gevraagd hebben of de gehuwde of samenwonende vrouwen sex hadden met een andere man of dat de vraag was "heb je ooit overspel gepleegd?".
pi_30787901
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

omg, dan ben je nog niet vaak op vakantie geweest in spanje of italie....

daarbij vergeleken zijn nederlandse vrouwen dikke varkens
De meeste nederlandse vrouwen hoeven in ieder geval hun bovenlip niet te scheren als ze de dertig voorbij zijn ...
  woensdag 21 september 2005 @ 12:45:28 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30787942
tuurlijk gaan moslima's vreemd, het zijn ook maar mensen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_30787989
Ach het heeft wel wat
De Moslimversie van blind date ..... rok omhoog en neuken die burka.....
En de kans voor die meiden om herkend te worden daarna is vrij klein natuurlijk

Piijpen blijft wel lastig met zo'n gaasje voor je ogen...maar ok je kan dan ook niets perongeluk in je oog krijgen
pi_30788402
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

De Koran is dan ook een Arabisch boekwerk, ik hoef je dan ook niet te vertellen dat het erg ridicuul is om met de Van Dale in de hand de context van de Koran te verklaren.

˛
Gelukkig begrijp je dan ook dat niemand de context van de Koran precies weet omdat het meeste over de context van de Koran uit de Koran zelf komt.

Bovendien, als je als moslim iets in de Koran wilt lezen, dan zul je dat bijna altijd in vertaling moeten doen. Maar 10% van de de moslims is 'Arabisch' (als er al zoiets bestaat), en van die 10% spreekt bijna niemand klassiek Arabisch. Zelfs de meeste imams, mullahs, etc etc niet, die hebben de teksten alleen uit hun hoofd geleerd, inclusief de voorgeschreven interpretatie.

En tenslotte begrijp je dan ook dat het belachelijk is om leefregels uit een 7e eeuws boek, die gericht zijn op een 7e eeuwse werkelijkheid in een miniem deeltje van de wereld letterlijk toe te passen op de situatie van nu.

[ Bericht 1% gewijzigd door IO op 21-09-2005 13:03:36 (6e eeuw = 7e eeuw) ]
pi_30788572
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:00 schreef IO het volgende:

[..]

Gelukkig begrijp je dan ook dat niemand de context van de Koran precies weet omdat het meeste over de context van de Koran uit de Koran zelf komt.

Bovendien, als je als moslim iets in de Koran wilt lezen, dan zul je dat bijna altijd in vertaling moeten doen. Maar 10% van de de moslims is 'Arabisch' (als er al zoiets bestaat), en van die 10% spreekt bijna niemand klassiek Arabisch. Zelfs de meeste imams, mullahs, etc etc niet, die hebben de teksten alleen uit hun hoofd geleerd, inclusief de voorgeschreven interpretatie.

En tenslotte begrijp je dan ook dat het belachelijk is om leefregels uit een 7e eeuws boek, die gericht zijn op een 7e eeuwse werkelijkheid in een miniem deeltje van de wereld letterlijk toe te passen op de situatie van nu.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30794056
het is toch zo dat als je liefhebber bent van anale sex dat je dan bij een moslima moet zijn!
pi_30794431
Het is toch wel jammer om te constateren dat alle vrouwen gewoon voldoen aan de vooroordelen die er over vrouwen bestaan. Zelfs de vrouwen van wie het op het eerste gezicht lijkt dat ze er niet aan voldoen.
pi_30794625
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef thabit het volgende:
Het is toch wel jammer om te constateren dat alle vrouwen gewoon voldoen aan de vooroordelen die er over vrouwen bestaan. Zelfs de vrouwen van wie het op het eerste gezicht lijkt dat ze er niet aan voldoen.
Ooooh, dus mannen mogen lekker rondneuken maar vrouwen moeten maagelijk en trouw zijn...zo niet dan zijn ze sletten en hoeren?!
  woensdag 21 september 2005 @ 16:58:14 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30795531
quote:
Op woensdag 21 september 2005 16:24 schreef thabit het volgende:
zo heb je wel meer vooroordelen die gelijk zijn met de realitiet.
  woensdag 21 september 2005 @ 17:18:15 #115
130077 Ivatje
miuw, miauw...
pi_30796168
Ik ga ook "vreemd"..Maar ik noem dat "een beetje lol maken" !
Het kan geen kwaad als je voorzichtig lol maakt.....
ha ha ha ha ha
  woensdag 21 september 2005 @ 17:24:19 #116
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_30796327
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:18 schreef Ivatje het volgende:
Ik ga ook "vreemd"..Maar ik noem dat "een beetje lol maken" !
Het kan geen kwaad als je voorzichtig lol maakt.....
anaal is redelijk voorzichtig begreep ik uit moslima's
  woensdag 21 september 2005 @ 17:28:37 #117
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30796434
quote:
Op woensdag 21 september 2005 12:34 schreef Gia het volgende:
Volgens sommige Fok-moslims valt sex voor het huwelijk ook al onder overspel.
De Islam ziet het als overspel inderdaad.

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30800248
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  woensdag 21 september 2005 @ 20:44:39 #119
126836 Super7fighter
Obedience brings victory.
pi_30802537
quote:
Op woensdag 21 september 2005 17:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

anaal is redelijk voorzichtig begreep ik uit moslima's
Wacht maar tot ze een rectuur krijgen. Leg dat maar eens aan je aanstande of je man uit.

Het is een onderdeel van hun geloof, kuishuid, en als die vrouwen/meiden het er niet voor over hebben om maagd te blijven tot het huwelijk, dat is dan een probleem. Ze liegen zichzelf voor dan. Wel neuken en wel geloven? Dat past dan absoluut niet bij elkaar. En dat verstoten worden: ja vind je het gek? Je liegt je hele familie voor dat je gelooft terwijl je dat dus in feite niet doet. En daar gebruiken ze Nederlandse artsen voor om hun maagdenvlies te herstellen. Artsen die het zonder al die onzin al druk genoeg hebben. Maak dan verdomme gewoon een keuze: neuken en niet geloven of geloven en niet neuken.....

De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik zou liever een ongebruikte voetbank willen. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik wil gewoon een ongeschonden fiets. Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.
We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
  woensdag 21 september 2005 @ 21:02:22 #120
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_30803201
quote:
Op woensdag 21 september 2005 20:44 schreef Super7fighter het volgende:

[..]

De Nederlandse vrouw ( of ze nou Marokkaans, Turks of autochtoon is) kun je vergelijken met een voetbank, waarop iedereen zijn voeten legt, of een fiets. Ik zou liever een ongebruikte voetbank willen. Je kan zeggen dat ik ouderwets ben, omdat er in Nederland ook fietsen van topkwaliteit zijn, maar dat neemt niet weg dat ze daadwerkelijk zo zijn. Ik heb het voornamelijk over de fietsen, die dagelijks bereden worden door Hollanders, negers en Marokkanen ( krantenwijk dan he?!). Sorry hoor, ik wil gewoon een ongeschonden fiets. Want een bus, waar de passagiers dagelijks in en uitstappen is toch niks voor mij.
Fietsen slijten van gebruik, vrouwen worden er alleen maar beter op
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')