wel dusquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.²
Correctie, dat was in mijn "gezin". Uiteraard had ik daar ook "ons" kunnen plaatsen, maar dat veranderde niks aan mijn mening die fier overeind bleef ondanks de felle ongefundeerde kritiek die indirect tot nonsens werd gebombardeerd wegens de weinig aanwezige kennis die men als nuttig zou kunnen omschrijven.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:11 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
laat me niet lachen. ergens poste jij in mijn huis geen overspel.
Als ik je nou zeg dat mijn vrouw wel wat te vertellen heeft. Geloof je me dan? Ik denk het niet, maar je zou me wel (al te graag) geloven als ik je zou vertellen dat ik mijn vrouw dagelijks voorzie van een goed pak rammel met een ouderwets strijkijzer. Selectiviteit is je helaas niet vreemd, en toch heb ik je hoog zitten omdat je duidelijk een voorstander bent van wederzijds respect.quote:maw het is jouw huis en je vrouw heeft niets te vertellen, anders zou het zijn "ons huis" maar dat is weer die prachtige religie waar de vrouw gewoon niets meer is als een voetveeg...
Dat vrezen komt natuurlijk wel wat bij kijken, zoals bv. dat je duidelijk bewijs moet hebben of dat je minstens 99% zeker bent. Onrecht is één zware oznde in de Islam.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Overspel vrezen betekent dat je denkt dat ze misschien vreemdgaat, maar je weet het niet zeker.
Als moslims nu horen dat 1 op de 4 moslima's vreemd gaan, zullen er meer mannen vrezen dat hun vrouw bij deze groep hoort.
dikke van dale:quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vrezen komt natuurlijk wel wat bij kijken, zoals bv. dat je duidelijk bewijs moet hebben of dat je minstens 99% zeker bent. Onrecht is één zware oznde in de Islam.²
Als je duidelijk bewijs hebt weet je het 100 % zeker. Dan vrees je geen ongehoorzaamheid, maar weet je het zeker.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat vrezen komt natuurlijk wel wat bij kijken, zoals bv. dat je duidelijk bewijs moet hebben of dat je minstens 99% zeker bent. Onrecht is één zware oznde in de Islam.²
De Koran is dan ook een Arabisch boekwerk, ik hoef je dan ook niet te vertellen dat het erg ridicuul is om met de Van Dale in de hand de context van de Koran te verklaren.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:29 schreef GewoneMan het volgende:
heeft dus geen kont met zekerheid te maken. als je bewijs hebt dan vrees je het niet dan WEET je het![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De Koran is dan ook een Arabisch boekwerk, ik hoef je dan ook niet te vertellen dat het erg ridicuul is om met de Van Dale in de hand de context van de Koran te verklaren.²
Pardon?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van, want nederlandse vrouwen zijn echt wel het mooist van heel europa.
nee je bent in de war met amerikanenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pardon?U valt zeker op dikke vette koeien?
Hangt er vanaf, een spaarlamp kost bij de Zeeman 1,50 terwijl je bij een doe hetzelf zaak al gauw 6 euro kwijt bent voor een spaarlamp van min of meer dezelfde kwaliteit.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
veel plezier met het mishandelen van je vrouw vanacht. het mag van de islam![]()
Ga eens in een willekeurige Franse stad lopen en vergelijk de figuurtjes daar met die van onze vrouwen, dan vind je het ook dikke koeien...quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:36 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
nee je bent in de war met amerikanen
En laat dat nou net de Marokkaanse helft zijn geweestquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef sooty het volgende:
Zeker als ze Martine van den Oever heten.
Daar is tot haar 23ste half Den Haag overheen geschoven.
Dat artikel ging over ongetrouwde muurbloempjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:46 schreef SpugendeLama het volgende:
"Voor wat geld of een valse belofte krijg je bij die Marokkaanse grieten alles gedaan.''
Ahmed uit Brussel
Ik val op gezonde hollandse vrouwen, niet op die anorexia-gevalletjesquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ga eens in een willekeurige Franse stad lopen en vergelijk de figuurtjes daar met die van onze vrouwen, dan vind je het ook dikke koeien...
Ach ja, baba's muurbloempje is Moustafa's bitchquote:Op woensdag 21 september 2005 08:52 schreef Mwanatabu het volgende:
Dat artikel ging over ongetrouwde muurbloempjes
De politie is je beste vriendin, ook als je ff je zaadzak wil legenquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef sooty het volgende:
Ik had het niet zo heel erg gevolgd, maar bedoelde ze dat dus met "ik ging gewoon uit net als iedereen"?quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:47 schreef sooty het volgende:
Alleen dan wel met een zak over hun hoofdquote:Op dinsdag 20 september 2005 13:13 schreef Flurry het volgende:
Ook moslima's zijn gewoon "hoeren" mensen zoals de nederlandse!
Nee hoor, bij mahram mensen (familieleden en echtgenoten) mogen die af. Dus moslima's zijn BLOOT tijdens de sexquote:Op woensdag 21 september 2005 11:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Alleen dan wel met een zak over hun hoofd
Dat is handiger want dan hoef je als man niet eerst 12 pinten bier op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |