abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30763462
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:35 schreef Deadre het volgende:

[..]

De mannen dude
Wat is dat nou voor onzin. De schoonheidsverhouding binnen een cultuur is gelijk tussen de geslachten.
En dude is zo'n fout woord, netzoals leet, n00b, etc
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_30763467
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:35 schreef Deadre het volgende:

[..]

De mannen dude

wat een kut topic overigens, cya all
Welk onderzoek dan, onzinnig lullend figuur ?
pi_30763514
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:34 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Daar geloof ik dus helemaal niks van, want nederlandse vrouwen zijn echt wel het mooist van heel europa.
Ik vind ook bijna altijd de kleding stijl/combinatie van europese(Behalve Nederlandse) vrouwen lelijk.
omg, dan ben je nog niet vaak op vakantie geweest in spanje of italie....

daarbij vergeleken zijn nederlandse vrouwen dikke varkens
pi_30763568
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:29 schreef Deadre het volgende:

Jij hebt ze dus allemaal aangesproken, diegene die ermee instemden die doen het alleen voor die roze papiertje
Nee, ze spraken met mij. Het duurde een tijdje voordat ik doorhad wat ze tegen mij zeiden want mijn arabisch is niet zo goed. En ze doen het echt niet voor het roze papiertje, maar omdat ik daar antrekkelijk was, een blonde jongen. Dezelfde reden waarom de meiden hier met moslims omgaan, ze zijn donker en mysterieus.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30763571
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:

[..]

Overal zijn mooie vrouwen.
Volgens berekeningen van vrienden en mij zijn er minstens 40 miljoen Echt mooie vrouwen op de wereld.
40 miljoen. das genoeg man, ookal zou ik vandaag beginnen met die allemaal proberen te scoren, dan kom ik nog tijd tekort
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:44:59 #56
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_30763644
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:38 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Wat is dat nou voor onzin. De schoonheidsverhouding binnen een cultuur is gelijk tussen de geslachten.
En dude is zo'n fout woord, netzoals leet, n00b, etc
Kom op man, het is algemeen bekend dat Marokkaanse sensuelen toppertjes zijn, daarbij vergeleken zijn Hollandsche (Glorie mayonaise) meiden een ouderwets flesje laxeermiddel.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_30763737
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Kom op man, het is algemeen bekend dat Marokkaanse sensuelen toppertjes zijn, daarbij vergeleken zijn Hollandsche (Glorie mayonaise) meiden een ouderwets flesje laxeermiddel.

²
Der zitten zeker toppertjes tussen, maar ook een hoop behaardevrouwen, nu snap ik ook dat veel moslimmannen baarden hebben, omdat ze niet willen dat de baart van hun vrouw groter is.

Maargoed beter ouderwets dan pervers(bij jullie moeten de vrouwen gesluierd en of in doeken gewikkeld worden omdat de moslimmannen zich niet kunnen beheersen).
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_30763761
quote:

[..]

Spaanse vrouwen
pi_30763799
nou qua uitstraling, uiterlijk en kledingstijl vind ik nederlandse vrouwen de toppertjes van europa.
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:51:46 #60
13462 BansheeBoy
pi_30763850
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef JohnDope het volgende:
nou qua uitstraling, uiterlijk en kledingstijl vind ik nederlandse vrouwen de toppertjes van europa.
Waar laat jij Spanje en Italië ?

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_30763875
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef JohnDope het volgende:
Ik ga gewoon voor de persoon, als ze er leuk uitziet is het meegenomen. op nationaliteit kijk ik niet.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_30763894
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Waar laat jij Spanje en Italië ?

²
achter Nederland.
pi_30763941
Als de vrouwen niet vreemdgingen
met wie zou de man dan vreemd moeten gaan
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_30763945
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:52 schreef longinus het volgende:

[..]

Ik ga gewoon voor de persoon, als ze er leuk uitziet is het meegenomen. op nationaliteit kijk ik niet.
Lekker handig als jij hier in nederland woont en je moppie in polen.
pi_30763994
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Lekker handig als jij hier in nederland woont en je moppie in polen.
Die werken hier toch...
pi_30764170
tja, spaanse dames zijn echt super. ik heb ooit mogen genieten van een spaanse dame

een mexicaanse dame is trouwens ook niet verkeerd

* KontKorstje denkt terug aan die avond in een bubbelband in een chique hotel aan de rand van de grand canyon
  dinsdag 20 september 2005 @ 19:47:07 #67
3542 Gia
User under construction
pi_30767284
Nou gaan al die getrouwde moslims hun vrouw nog minder vertrouwen en moet er nog meer preventief geslagen worden.

Want er staat tenslotte in de Koran dat wanneer een man overspel vermoedt, hij zijn vrouw moet slaan.
pi_30769950
quote:

[..]

Als we toch aan het generaliseren zijn. Aan die vrouwen in Italie heb je ook bar weinig, arrogant, constant aan het bellen, dun als een lucifer en geen tieten.
pi_30769999
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de vrouwen niet vreemdgingen
met wie zou de man dan vreemd moeten gaan
(met een vrouw die niet bezet is?)
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:00:20 #70
13462 BansheeBoy
pi_30774942
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 19:47 schreef Gia het volgende:

Want er staat tenslotte in de Koran dat wanneer een man overspel vermoedt, hij zijn vrouw moet slaan.
Ja? Geef dat vers eens dan.

²
pi_30775183
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
zodat jij je vrouw bont en blauw kan slaan zeker
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:07:23 #72
3542 Gia
User under construction
pi_30775254
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
quote:
An nisa (De vrouwen)
34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.

Overspel vrezen betekent dat je denkt dat ze misschien vreemdgaat, maar je weet het niet zeker.

Als moslims nu horen dat 1 op de 4 moslima's vreemd gaan, zullen er meer mannen vrezen dat hun vrouw bij deze groep hoort.
  dinsdag 20 september 2005 @ 23:08:20 #73
13462 BansheeBoy
pi_30775306
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

zodat jij je vrouw bont en blauw kan slaan zeker
Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.

²
pi_30775433
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.

²
laat me niet lachen. ergens poste jij in mijn huis geen overspel.

maw het is jouw huis en je vrouw heeft niets te vertellen, anders zou het zijn "ons huis" maar dat is weer die prachtige religie waar de vrouw gewoon niets meer is als een voetveeg...
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
pi_30775524
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Gia het volgende:

[..]

[..]

Overspel vrezen betekent dat je denkt dat ze misschien vreemdgaat, maar je weet het niet zeker.

Als moslims nu horen dat 1 op de 4 moslima's vreemd gaan, zullen er meer mannen vrezen dat hun vrouw bij deze groep hoort.
nou ben je medeplichtig aan de mishandeling van BullShitBoy zijn vrouw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')