Wat is dat nou voor onzin. De schoonheidsverhouding binnen een cultuur is gelijk tussen de geslachten.quote:
Welk onderzoek dan, onzinnig lullend figuur ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:35 schreef Deadre het volgende:
[..]
De mannen dude
wat een kut topic overigens, cya all
omg, dan ben je nog niet vaak op vakantie geweest in spanje of italie....quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:34 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus helemaal niks van, want nederlandse vrouwen zijn echt wel het mooist van heel europa.
Ik vind ook bijna altijd de kleding stijl/combinatie van europese(Behalve Nederlandse) vrouwen lelijk.
Nee, ze spraken met mij. Het duurde een tijdje voordat ik doorhad wat ze tegen mij zeiden want mijn arabisch is niet zo goed. En ze doen het echt niet voor het roze papiertje, maar omdat ik daar antrekkelijk was, een blonde jongen. Dezelfde reden waarom de meiden hier met moslims omgaan, ze zijn donker en mysterieus.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:29 schreef Deadre het volgende:
Jij hebt ze dus allemaal aangesproken, diegene die ermee instemden die doen het alleen voor die roze papiertje![]()
Overal zijn mooie vrouwen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
omg, dan ben je nog niet vaak op vakantie geweest in spanje of italie....
daarbij vergeleken zijn nederlandse vrouwen dikke varkens![]()
Kom op man, het is algemeen bekend dat Marokkaanse sensuelen toppertjes zijn, daarbij vergeleken zijn Hollandsche (Glorie mayonaise) meiden een ouderwets flesje laxeermiddel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:38 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wat is dat nou voor onzin. De schoonheidsverhouding binnen een cultuur is gelijk tussen de geslachten.
En dude is zo'n fout woord, netzoals leet, n00b, etc
Der zitten zeker toppertjes tussen, maar ook een hoop behaardevrouwen, nu snap ik ook dat veel moslimmannen baarden hebben, omdat ze niet willen dat de baart van hun vrouw groter is.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Kom op man, het is algemeen bekend dat Marokkaanse sensuelen toppertjes zijn, daarbij vergeleken zijn Hollandsche (Glorie mayonaise) meiden een ouderwets flesje laxeermiddel.²
Spaanse vrouwenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
Waar laat jij Spanje en Italië ?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef JohnDope het volgende:
nou qua uitstraling, uiterlijk en kledingstijl vind ik nederlandse vrouwen de toppertjes van europa.
Ik ga gewoon voor de persoon, als ze er leuk uitziet is het meegenomen. op nationaliteit kijk ik niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:50 schreef JohnDope het volgende:
nou qua uitstraling, uiterlijk en kledingstijl vind ik nederlandse vrouwen de toppertjes van europa.
achter Nederland.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Waar laat jij Spanje en Italië ?²
Lekker handig als jij hier in nederland woont en je moppie in polen.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:52 schreef longinus het volgende:
[..]
Ik ga gewoon voor de persoon, als ze er leuk uitziet is het meegenomen. op nationaliteit kijk ik niet.
Die werken hier toch...quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Lekker handig als jij hier in nederland woont en je moppie in polen.
Als we toch aan het generaliseren zijn. Aan die vrouwen in Italie heb je ook bar weinig, arrogant, constant aan het bellen, dun als een lucifer en geen tieten.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:40 schreef KontKorstje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:55 schreef zhe-devilll het volgende:
Als de vrouwen niet vreemdgingen
met wie zou de man dan vreemd moeten gaan
Ja? Geef dat vers eens dan.quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:47 schreef Gia het volgende:
Want er staat tenslotte in de Koran dat wanneer een man overspel vermoedt, hij zijn vrouw moet slaan.
zodat jij je vrouw bont en blauw kan slaan zekerquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Geef dat vers eens dan.²
quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja? Geef dat vers eens dan.²
quote:An nisa (De vrouwen)
34. Mannen zijn voogden over de vrouwen omdat Allah de enen boven de anderen heeft doen uitmunten en omdat zij van hun rijkdommen besteden. Deugdzame vrouwen zijn dus zij, die gehoorzaam zijn en heimelijk bewaren, hetgeen Allah onder haar hoede heeft gesteld. En degenen, van wie gij ongehoorzaamheid vreest, wijst haar terecht en laat haar in haar bedden alleen en tuchtigt haar. Als zij u dan daarna gehoorzamen, zoekt geen weg tegen haar. Waarlijk, Allah is Verheven, Groot.
Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:05 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
zodat jij je vrouw bont en blauw kan slaan zeker![]()
laat me niet lachen. ergens poste jij in mijn huis geen overspel.quote:Op dinsdag 20 september 2005 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon geïnteresseerd hoe ze dit gaat oplossen, die onzin staat gewoon niet in de Koran. Bovendien heb ik juist respect voor mijn vrouw die ik ondanks de lelijke wetten van Verdonkje toch Nederland in heb weten te importeren op legale wijze.²
nou ben je medeplichtig aan de mishandeling van BullShitBoy zijn vrouwquote:Op dinsdag 20 september 2005 23:07 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Overspel vrezen betekent dat je denkt dat ze misschien vreemdgaat, maar je weet het niet zeker.
Als moslims nu horen dat 1 op de 4 moslima's vreemd gaan, zullen er meer mannen vrezen dat hun vrouw bij deze groep hoort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |