Tijdens de laatste grote schoonmaak vonden wij hier wat etenswaren die oktober 2001 als houdbaarheidsdatum haddenquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef MaRySe het volgende:
Nee van jam.
Maar het staat pas 3 uur buiten de koelkast
nope.. ik had dit jaar met school naar oostenrijk kunnen gaan maar aangezien niemand van men vriendenkring gaat, ga ik ook niet anders vind ik er ook niks aanquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:12 schreef Jaguarized het volgende:
Zijn er hier ook mensen die op wintersport gaan?
Moet iedereen zijn eigen schimmel meenemen?quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:14 schreef MaRySe het volgende:
Ik ben schimmel aan 't kweken
Voor biologie practica
Oh nee gewoon even nieuwsgierig. Andorra is behoorlijk in opkomst al wintersportoord aangezien het belastingvrij is en redelijk goedkoop.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:14 schreef Imberr het volgende:
[..]
nope.. ik had dit jaar met school naar oostenrijk kunnen gaan maar aangezien niemand van men vriendenkring gaat, ga ik ook niet anders vind ik er ook niks aan![]()
wieso?![]()
Jaquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:17 schreef brainster het volgende:
[..]
Moet iedereen zijn eigen schimmel meenemen?
doeggquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:18 schreef Lizz-n het volgende:
Mensen ik moet werken![]()
Fijne avond nog
Inderdaad.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:21 schreef MaRySe het volgende:
Ja preciezz
Mag ik van jou de aardbeien jam schimmel? Dan mag je van mij een rabarberjam schimmel
Huiswerk maak ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef Renesite het volgende:
Middag
* Renesite gaat gelijk weer huiswerk maken
Op SES ook nog.quote:Op dinsdag 20 september 2005 17:39 schreef Boeman het volgende:
ik heb wat gemist zie ikRenesite mod
er gebeurt ook altijd vanalles achter mijn rug om...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |