Super blij zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef Gabry het volgende:
[..]
* Gabry denkt diep na, en ziet Imberr op et VMBO rondhuppelen.. "lalala"
Als ik in de brugklas men best had gedaan zat ik nu op ath of spathquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
wat eix doet boeit me niet![]()
![]()
Hmmm, havo...kan er mee door
Maurice de hond -> TLK de hond.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee niet dolle_hond ik mag verder geen namen roepen
Je zakt wel steeds verder afquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Gabry het volgende:
Ach, ik begon gymnasium... toen havo![]()
Maar ik ben nog goed terecht gekomen.. toch? toch? toch?
ik heb nu ook een meisje die van gym komt in me klasquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Gabry het volgende:
En daarom doe je nu dus maar VWOquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb havo diploma maar daar kun je niet echt mee pimpen
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maurice de hond -> TLK de hond.
Dingen uitleggen is soms niet leuk
LTSquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Gabry het volgende:
1e 3 klassen stellen niet zo veel voor neequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nu ook een meisje die van gym komt in me klas
ik vraag me nog steeds af hoe je t flikt om 2 jaar op t gym vol te houden en dan in de 3e naar havo moetdan moet je toch wel extreem baggere cijfers hebben
![]()
bij mij op school welquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1e 3 klassen stellen niet zo veel voor nee
Ik deed zo weinig dat ze me et liefst naar de mavo stuurde...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nu ook een meisje die van gym komt in me klas
ik vraag me nog steeds af hoe je t flikt om 2 jaar op t gym vol te houden en dan in de 3e naar havo moetdan moet je toch wel extreem baggere cijfers hebben
![]()
Oooooooooooooooooooooooooooooh, meen je dat?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik deed zo weinig dat ze me et liefst naar de mavo stuurde...
maar ik scoorde zo hoog op een intelligentie test dat ze me toch maar nog een kans gaven![]()
Toen besloot ik maar 1 jaartje op te letten..![]()
En daarna ben ik gewoon weer gaan luieren![]()
tweetalig atheneumquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooh, meen je dat?![]()
"Hallo malyse, zin in bloodje? lekkel ja!"quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tweetalig atheneum
Dus in 't Engels und so.
Zit nu ook een chick uit Japan voor een jaartje bij mij in de parallel tto klas.
Ja, bij ons was 1-3 echt niks vergeleken met 4 en hoger (tot nu alleen 4 mogen meemaken)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nergens.
Vanaf de 4e komt er pas PTA etc.
ja nou, moet je nog super baggere cijfers hebben om van gym naar havo te zakkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nergens.
Vanaf de 4e komt er pas PTA etc.
Nee meer vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Hallo malyse, zin in bloodje? lekkel ja!"
Sambal bij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee meer van
whahaaaaaa foe jong haaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
of zoze kan alleen japans
Ik ook lang leve de lolquote:
Bij mij zat er een jongen in de klas die heeft dat geflikt, van 2 gym naar 2 havo het jaar daarna. Ik hoorde dat hij op de havo eerst ook weer was blijven zitten, maar hij is toch net overgegaan, maar nu is hij weer blijven zitten dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nou, moet je nog super baggere cijfers hebben om van gym naar havo te zakken![]()
have fun!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen tot morgen
Ik ga zuipen . BIER !
Wie kookt er?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
have fun!
ik ook straks
eerst zo etenen er wordt zelfs voor me gekookt
![]()
felixquote:
nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sambal bij?
Maar hoe communiceren jullie dan?
met stokjes?![]()
en doei imberr