tweetalig atheneumquote:
Tuurlijk niet.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Oooooooooooooooooooooooooooooh, meen je dat?![]()
"Hallo malyse, zin in bloodje? lekkel ja!"quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:38 schreef MaRySe het volgende:
[..]
tweetalig atheneum
Dus in 't Engels und so.
Zit nu ook een chick uit Japan voor een jaartje bij mij in de parallel tto klas.
Ja, bij ons was 1-3 echt niks vergeleken met 4 en hoger (tot nu alleen 4 mogen meemaken)quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nergens.
Vanaf de 4e komt er pas PTA etc.
ja nou, moet je nog super baggere cijfers hebben om van gym naar havo te zakkenquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nergens.
Vanaf de 4e komt er pas PTA etc.
Nee meer vanquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:39 schreef Bupatih het volgende:
[..]
"Hallo malyse, zin in bloodje? lekkel ja!"
Sambal bij?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:42 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Nee meer van
whahaaaaaa foe jong haaiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
of zoze kan alleen japans
Ik ook lang leve de lolquote:
Bij mij zat er een jongen in de klas die heeft dat geflikt, van 2 gym naar 2 havo het jaar daarna. Ik hoorde dat hij op de havo eerst ook weer was blijven zitten, maar hij is toch net overgegaan, maar nu is hij weer blijven zitten dacht ikquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:41 schreef Imberr het volgende:
[..]
ja nou, moet je nog super baggere cijfers hebben om van gym naar havo te zakken![]()
have fun!quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen tot morgen
Ik ga zuipen . BIER !
Wie kookt er?quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:52 schreef saaw het volgende:
[..]
have fun!
ik ook straks
eerst zo etenen er wordt zelfs voor me gekookt
![]()
felixquote:
nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:44 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Sambal bij?
Maar hoe communiceren jullie dan?
met stokjes?![]()
en doei imberr