Super blij zoquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef Gabry het volgende:
[..]
* Gabry denkt diep na, en ziet Imberr op et VMBO rondhuppelen.. "lalala"
Als ik in de brugklas men best had gedaan zat ik nu op ath of spathquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef Bupatih het volgende:
[..]
wat eix doet boeit me niet![]()
![]()
Hmmm, havo...kan er mee door
Maurice de hond -> TLK de hond.quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:31 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee niet dolle_hond ik mag verder geen namen roepen
Je zakt wel steeds verder afquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Gabry het volgende:
Ach, ik begon gymnasium... toen havo![]()
Maar ik ben nog goed terecht gekomen.. toch? toch? toch?
ik heb nu ook een meisje die van gym komt in me klasquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Gabry het volgende:
En daarom doe je nu dus maar VWOquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:30 schreef MaRySe het volgende:
[..]
Ik heb havo diploma maar daar kun je niet echt mee pimpen
Die ken ik nietquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maurice de hond -> TLK de hond.
Dingen uitleggen is soms niet leuk
LTSquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:32 schreef Gabry het volgende:
1e 3 klassen stellen niet zo veel voor neequote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nu ook een meisje die van gym komt in me klas
ik vraag me nog steeds af hoe je t flikt om 2 jaar op t gym vol te houden en dan in de 3e naar havo moetdan moet je toch wel extreem baggere cijfers hebben
![]()
bij mij op school welquote:Op dinsdag 20 september 2005 18:35 schreef MaRySe het volgende:
[..]
1e 3 klassen stellen niet zo veel voor nee
Ik deed zo weinig dat ze me et liefst naar de mavo stuurde...quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:34 schreef Imberr het volgende:
[..]
ik heb nu ook een meisje die van gym komt in me klas
ik vraag me nog steeds af hoe je t flikt om 2 jaar op t gym vol te houden en dan in de 3e naar havo moetdan moet je toch wel extreem baggere cijfers hebben
![]()
Oooooooooooooooooooooooooooooh, meen je dat?quote:
quote:Op dinsdag 20 september 2005 18:37 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik deed zo weinig dat ze me et liefst naar de mavo stuurde...
maar ik scoorde zo hoog op een intelligentie test dat ze me toch maar nog een kans gaven![]()
Toen besloot ik maar 1 jaartje op te letten..![]()
En daarna ben ik gewoon weer gaan luieren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |