Heb je niet toevallig de verkeerde maat besteld van dit vest en hem nog niet teruggestuurd?quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef MugenPower het volgende:
Ik kon het niet laten...
Mijn bestelling:
[afbeelding]
<MP>
Esprit valt * normaal * uit en EDC veel kleiner. En blijf die leuke trui in de gaten houden vaak duikt een maat die is uitverkocht na verloop van tijd weer op. Elke dag ff checken dusquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:30 schreef Little_Angel het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie hiervan vinden;
[afbeelding]. Misschien ga ik hem bestellen.
Ik wou trouwens deze eerst bestellen, maar hij is helemaal uitverkocht in maat M en S.
Behalve de roze, die is er nog wel in een S:
[afbeelding]
Baal ik wel van..
En nog een vraagje: vallen de shirts/truien normaal? Of juist kleiner?
Dat ben ik nu ook aan het doenquote:Op vrijdag 7 oktober 2005 21:34 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Esprit valt * normaal * uit en EDC veel kleiner. En blijf die leuke trui in de gaten houden vaak duikt een maat die is uitverkocht na verloop van tijd weer op. Elke dag ff checken dus![]()
bedankt, ik ga z.s.m bestelling plaatsen ( 1 van de drie ik mooi vond staat al niet meer op de sitequote:Op vrijdag 7 oktober 2005 10:28 schreef Koningin het volgende:
[..]
De esprit shop is te vertrouwen.
Laat de jassen gewoon thuis bezorgen (evt. in verschillende maten), dan kun je ze passen.
Zijn ze niet goed, kun je ze gewoon weer terug sturen.
Het kost je dan helemaal niets.
Succes!
quote:Op vrijdag 23 september 2005 00:23 schreef MugenPower het volgende:
Ik kon het niet laten...
Mijn bestelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
<MP>
quote:Op woensdag 12 oktober 2005 08:27 schreef Koningin het volgende:
Clauwhee, ik vind die onderste het leukst
Ik vind de onderste ook het leukste maar het ligt er wel aan wat je er boven draagt denk ik. De bovenste hebben meer * stijl * en eigenlijk vind ik die óók erg mooi.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 21:33 schreef clauwheee het volgende:
Ze hebben dit jaar ook wel weer leuke laarzen zie ikIk heb al zwarte, moet nu nog bruine. Zit te twijfelen:
Deze:
[afbeelding]
Of deze:
[afbeelding]
toch niet uitverkocht hequote:Op woensdag 12 oktober 2005 18:37 schreef Lu_uK het volgende:
[afbeelding]
Waar is deze te vinden? ik kan hem maar niet vinden op de site.
hoe staat het met de dagen tot het pakje aan komt?
hm.. dat wordt elke dag kijken. weet iemand toevallig onder wat die trui stond die ik posten?quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:16 schreef deedeetee het volgende:
Nee, in de winkels is niet alles te krijgen wat er op de site staat. Maar omgekeerd werkt 't ook 't zelfde :
in de winkels zijn soms spullen wél te koop die niet ( meer ) op de site staan.![]()
en uitverkocht is soms tijdelijk, naderhand verschijnt 't weer op de site.![]()
Die stond bij truien onder EDC.quote:Op woensdag 12 oktober 2005 21:43 schreef Lu_uK het volgende:
[..]
hm.. dat wordt elke dag kijken. weet iemand toevallig onder wat die trui stond die ik posten?
Ik heb ook in Belgie besteld, handig aangezien ik er woonquote:Op maandag 10 oktober 2005 13:07 schreef Quirinus_ het volgende:
Hallo,
Wat zijn jullie ervaringen met de levertijden??
Er is sinds kort ook online shop voor België. Ik heb al 3 bestellingen geplaatst. De eerste bestelling is verzonden op 22/09 maar heb ondertussen nog niets ontvangen (is toch al meer dan 2 weken nu). Ik heb al 2 keer gebeld naar Esprit maar ze zeggen dat ik gewoon nog moet afwachten, ze kunnen het pakket ook niet tracen voor België blijkbaar. Ik laat alles naar m'n werk sturen omdat er dan altijd iemand aanwezig is..
M'n 2 andere bestellingen zijn ondertussen vorige week woensdag ook verzonden.
volgens mij gaat dat niet. Kan bij land alleen België selecteren.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 10:18 schreef Elefes het volgende:
Kun je 'm niet in België bestellen dan?
Ja lullig, maar hier kan esprit niets aan doen hoor...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 12:02 schreef Quirinus_ het volgende:
Geachte Esprit klant,
dank u voor uw mail.
Tot onze spijt is het pakje verdwenen.
Wij hebben via officiele wegen van de post opdracht gegeven dit na te gaan en het kan 6 tot 8 weken duren voordat wij een antwoord zullen ontvangen. Wij zullen u dan gelijk hierover berichten.
Totdat de situatie opgelost is hebben wij de opdracht gegeven u niet aan te manen. Wij brengen u van het onderzoek zo snel mogelijk op de hoogte. Indien u nog geinteresseerd bent in de bestelde producten verzoeken wij u vriendelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen.
Wij bieden u onze verontschuldigingen aan voor de problemen die u met deze levering heeft.
Aangezien uw bestelling helaas niet aangekomen is hebben wij u uit de maanomloop genomen. De automatische betalingsopvorderingen die ons systeem verstuurd kunnen wij helaas niet stoppen, deze mag u dus als niet verzonden beschouwen.
Mocht U nog vragen hebben, zijn wij bereikbaar vanaf Maandag t/m Vrijdag vanaf 8:00 t/m 20:00 uur onder het Hotline-nummer 070 351919 of per mail onder info@esprit.be
Met vriendelijke groeten,
uw Esprit-Online-Shop-Team
___________________________________tot zover mijn eerste bestelling..
Vorige week zijn mijn 2 andere bestellingen verzonden, ik ga meteen even bellen om dat ook te laten checken.
Alleen betalen wat je wél houdtquote:Op vrijdag 14 oktober 2005 17:56 schreef beschuit het volgende:
Als ik een gedeelte terug wil sturen, moet ik dan toch eerst al het geld overmaken?
En als ik alles terug wil sturen? wat dan?
Wat een leuke rok.quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:53 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[afbeelding]
Deze heb ik gekregen
Trui is erg leuk, mooie kleuren !quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
Nou.. Zo meld ik hier gisteren nog dat ik vreesde voor mijn bestelling, zo staat er vanochtend om kwart over 9 een man van de post op de stoep met een pakket voor mij!.![]()
De bestelling is keurig afgeleverd en het past mij perfect.
Nieuwe trui:
[afbeelding]
En vergeten te melden in m'n vorige post, een nieuwe broek:
[afbeelding]
![]()
leuk he?quote:Op maandag 17 oktober 2005 13:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wat een leuke rok.Ik moest het even kwijt!
![]()
Oeh, die broek!quote:Op maandag 17 oktober 2005 12:48 schreef Martijn_fijn het volgende:
En vergeten te melden in m'n vorige post, een nieuwe broek:
![]()
EDC van Esprit valt altijd een beetje kleiner weet ik uit ervaring. Ikzelf heb doorgaans als maat 31/32, maar ik heb nu een maatje groter genomen, omdat hij anders van boven te strak zou zitten. Dat is eigenlijk het enige waar je rekening mee moet houden.quote:Op maandag 17 oktober 2005 15:13 schreef MadGuy het volgende:
[..]
Oeh, die broek!
Hoe valt die? Klein, groot, precies goed?
Ik herinner me nog dat ik deze reeks startte, maar intussen heb ik nooit iets besteld daar...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |